Νέα

Αγγελίες Transexual

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sexaki.com
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0

Kritikosourtaferta

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2026
Μηνύματα
43
Like
44
Πόντοι
0
οποτε καταλαβαινουμε οτι δεν εισαι και αντικειμενικος σε αυτά που λες εφοσον εχεις προσωπικη σχεση.
εννοειται δεν ειμαι,εχουμε βρεθει 2 φορες και πριν βρεθουμε,μιλουσαμε πολυ καιρο,γιαυτο και εχω και καθαρη αποψη.Επισης επειδη τυχαινει να ειμαι υγειονομικος,εχω ακριβη τοποθετηση σε ανακριβειες που δεν βασιζονται σε γνωσεις.Κ τελος ειναι στοιχειο του χαρακτηρα πολλων ανθρωπων να μην δεχονται κατι που διαταρασσει το δικο τους σκεπτικο,δεν θα πιεσω καποιον να πιστεψει σε κατι,υπαρχουν κ ανθρωποι που πιστευουν πως η γη ειναι τετραγωνη η οτι εχει ταβανι.Η φαντασια δημιουργει απιστευτους συνειρμους που απο ενα σημειο και επειτα,χανεται η μπαλα οποτε παυω να ασχολουμαι επι του θεματος.Εξαλλου βρηκα το συγκεκριμενο forum που ηθελα να το ποσταρω,οποτε ολα καλα.
 

George BarbaTroll

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Φεβ 2023
Μηνύματα
2.845
Κριτικές
42
Like
8.283
Πόντοι
3.446
εννοειται δεν ειμαι,εχουμε βρεθει 2 φορες και πριν βρεθουμε,μιλουσαμε πολυ καιρο,γιαυτο και εχω και καθαρη αποψη.Επισης επειδη τυχαινει να ειμαι υγειονομικος,εχω ακριβη τοποθετηση σε ανακριβειες που δεν βασιζονται σε γνωσεις.Κ τελος ειναι στοιχειο του χαρακτηρα πολλων ανθρωπων να μην δεχονται κατι που διαταρασσει το δικο τους σκεπτικο,δεν θα πιεσω καποιον να πιστεψει σε κατι,υπαρχουν κ ανθρωποι που πιστευουν πως η γη ειναι τετραγωνη η οτι εχει ταβανι.Η φαντασια δημιουργει απιστευτους συνειρμους που απο ενα σημειο και επειτα,χανεται η μπαλα οποτε παυω να ασχολουμαι επι του θεματος.Εξαλλου βρηκα το συγκεκριμενο forum που ηθελα να το ποσταρω,οποτε ολα καλα.
τι ; δεν είναι τετράγωνη η Γή ;
 

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0
εννοειται δεν ειμαι,εχουμε βρεθει 2 φορες και πριν βρεθουμε,μιλουσαμε πολυ καιρο,γιαυτο και εχω και καθαρη αποψη.Επισης επειδη τυχαινει να ειμαι υγειονομικος,εχω ακριβη τοποθετηση σε ανακριβειες που δεν βασιζονται σε γνωσεις.Κ τελος ειναι στοιχειο του χαρακτηρα πολλων ανθρωπων να μην δεχονται κατι που διαταρασσει το δικο τους σκεπτικο,δεν θα πιεσω καποιον να πιστεψει σε κατι,υπαρχουν κ ανθρωποι που πιστευουν πως η γη ειναι τετραγωνη η οτι εχει ταβανι.Η φαντασια δημιουργει απιστευτους συνειρμους που απο ενα σημειο και επειτα,χανεται η μπαλα οποτε παυω να ασχολουμαι επι του θεματος.Εξαλλου βρηκα το συγκεκριμενο forum που ηθελα να το ποσταρω,οποτε ολα καλα.
θες να μας πεις οτι ειδες φως και μπηκες εδω μεσα; γιατι ειναι ξεκάθαρο οτι μπηκες για να της κανεις διαφημιση. Δεν ξέρουμε τι πάρε δώσε εχεις μαζι της...μπορει να εισαι και ο αδερφος της πχ που την βγάζει στο κλαρι...Δεν φαινεται αντικειμενικος σε αυτά που λες, εφοσον εχεις προσωπικη σχεση. Οταν καποιος εχει προσωπικη σχεση με καποιον δεν σημαινει οτι αυτα που λεει ειναι αληθεια και εννοειται θα πει αυτά που τον συμφέρουν. Προφανώς θα την υποστηριξεις αφου μπηκες εδω μεσα να ποστάρεις και να τη διαφημισεις. Σε λιγο θα μας πεις οτι εισαι και δερματολόγος και της εκανες εξέταση και τα βρηκες ολα καλα...:D::2funny::2funny::D:

ασε φιλε, εντάξει καταλάβαμε τι παιζει μαζι σου.
 

Kritikosourtaferta

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2026
Μηνύματα
43
Like
44
Πόντοι
0
θες να μας πεις οτι ειδες φως και μπηκες εδω μεσα; γιατι ειναι ξεκάθαρο οτι μπηκες για να της κανεις διαφημιση. Δεν ξέρουμε τι πάρε δώσε εχεις μαζι της...μπορει να εισαι και ο αδερφος της πχ που την βγάζει στο κλαρι...Δεν φαινεται αντικειμενικος σε αυτά που λες, εφοσον εχεις προσωπικη σχεση. Οταν καποιος εχει προσωπικη σχεση με καποιον δεν σημαινει οτι αυτα που λεει ειναι αληθεια και εννοειται θα πει αυτά που τον συμφέρουν. Προφανώς θα την υποστηριξεις αφου μπηκες εδω μεσα να ποστάρεις και να τη διαφημισεις. Σε λιγο θα μας πεις οτι εισαι και δερματολόγος και της εκανες εξέταση και τα βρηκες ολα καλα...:D::2funny::2funny::D:

ασε φιλε, εντάξει καταλάβαμε τι παιζει μαζι σου.
πραγματικα η ηλιθιοτητα εχει τερματισει το κοντερ...γαμπρος απο πρωτο ξαδερφο ειμαι βρε κουτε,και εκανα διαφημιση σε προφιλ που ΔΕΝ ειναι εσκορτ για να ανεβουν οι μετοχες στο χρηματιστηριο,πιστευω αυτη η εκδοχη θα σου κατσει τελεια για το υπεροχο και πανεξυπνο σκεπτικο σου..αδικεισαι ,τετοια ταλεντα χρειαζεται η NASA..την κανω απο το συγκεκριμενο forum με ελαφρα γιατι θα μας αποχαζεψετε ντιπ για ντιπ.Αντε γεια!
 

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0
πραγματικα η ηλιθιοτητα εχει τερματισει το κοντερ...γαμπρος απο πρωτο ξαδερφο ειμαι βρε κουτε,και εκανα διαφημιση σε προφιλ που ΔΕΝ ειναι εσκορτ για να ανεβουν οι μετοχες στο χρηματιστηριο,πιστευω αυτη η εκδοχη θα σου κατσει τελεια για το υπεροχο και πανεξυπνο σκεπτικο σου..αδικεισαι ,τετοια ταλεντα χρειαζεται η NASA..την κανω απο το συγκεκριμενο forum με ελαφρα γιατι θα μας αποχαζεψετε ντιπ για ντιπ.Αντε γεια!
ναι δεν ειναι εσκορτ χαχαχα....τις ξέρουμε αυτές που δεν ψάχνουν για λεφτά για σεξ αλλα καποιο σταθερο χορηγο να πχ sugar daddy κλπ...
Δεν μπηκες εδω μεσα επειδη ειδες φως και μπηκες. Μπηκες για να ποστάρεις το λινκ της...άρα της κανεις διαφημιση. Μας το παιζεις και δηθεν υγεινομικος παπατζη...χαχαχα
 

Kritikosourtaferta

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2026
Μηνύματα
43
Like
44
Πόντοι
0
εσυ νομιζεις οτι απευθυνεσαι σε κοροιδα εδω μεσα που δεν καταλαβαινουν τι ακριβώς μπηκες να κανεις εδω...αιντε τράβα να πεις αλλου τα παραμυθια σου παπατζη που μπηκες εδω μεσα για να τη διαφημισεις και μας κουνας και το δάχτυλο στο τι θα γράφουμε..παπατζη που το παιζεις και δηθεν γιατρος..τι αλλο θα σκεφτείς;;;
χαχαχα δεν παιζεσαι...καταρχας ναι διαφημιση εκανα σε κατι που κατ εμε αξιζει ,σε ενα σαιτ μπαινοντας,και βλεποντας ατομα οπως εσυ να εκθειαζουν τρανς και γενικοτερα ατομα επι πληρωμη με πλαστικες,σιλικονες κλπ οπου πανε με πελατες,και ναι,ανεβασα ενα ατομο που ειναι πανεμορφο και χωρις πλαστικες και χωρις να πληρωνεται ως κατι το διαφορετικο..αυτο ηταν ολο..ολα τα υπολοιπα,μιλαμε για απιστευτα σεναρια,συμμετοχη σε μια κουβεντα ηταν και τιποτα παραπανω.πολυ αχρειαστο και ανουσιο ολη η χολη για ενα ποστ μεταξυ αλλων.χαιρετηματα.Επισης το γεγονος οτι ασχοληθηκατε καποιοι με τοσο σθενος,για μενα ειναι απαντηση απο μονο του.Τελος παντων ,στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα.αυτα απο μενα και σταματω εδω.
 

George BarbaTroll

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Φεβ 2023
Μηνύματα
2.845
Κριτικές
42
Like
8.283
Πόντοι
3.446
χαχαχα δεν παιζεσαι...καταρχας ναι διαφημιση εκανα σε κατι που κατ εμε αξιζει ,σε ενα σαιτ μπαινοντας,και βλεποντας ατομα οπως εσυ να εκθειαζουν τρανς και γενικοτερα ατομα επι πληρωμη με πλαστικες,σιλικονες κλπ οπου πανε με πελατες,και ναι,ανεβασα ενα ατομο που ειναι πανεμορφο και χωρις πλαστικες και χωρις να πληρωνεται ως κατι το διαφορετικο..αυτο ηταν ολο..ολα τα υπολοιπα,μιλαμε για απιστευτα σεναρια,συμμετοχη σε μια κουβεντα ηταν και τιποτα παραπανω.πολυ αχρειαστο και ανουσιο ολη η χολη για ενα ποστ μεταξυ αλλων.χαιρετηματα.Επισης το γεγονος οτι ασχοληθηκατε καποιοι με τοσο σθενος,για μενα ειναι απαντηση απο μονο του.Τελος παντων ,στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα.αυτα απο μενα και σταματω εδω.
Σε νήμα για τρανς μπήκες ρε φίλε, τι περίμενες να εκθειάζουμε , μπασκετμπολίστες ;
 

Kritikosourtaferta

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2026
Μηνύματα
43
Like
44
Πόντοι
0

lolis37

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2025
Μηνύματα
38
Like
111
Πόντοι
0
Aφορμής δοθείσης,να μου επιτρέψεις,να σου κάνω μιά ερώτηση.Ευχαριστώ του λες γιατί;Απάντησε σ΄αυτό που ρώτησες;
Με τον τρόπο του, ναι. Θεωρώ ότι απάντησε.
 

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0
χαχαχα δεν παιζεσαι...καταρχας ναι διαφημιση εκανα σε κατι που κατ εμε αξιζει ,σε ενα σαιτ μπαινοντας,και βλεποντας ατομα οπως εσυ να εκθειαζουν τρανς και γενικοτερα ατομα επι πληρωμη με πλαστικες,σιλικονες κλπ οπου πανε με πελατες,και ναι,ανεβασα ενα ατομο που ειναι πανεμορφο και χωρις πλαστικες και χωρις να πληρωνεται ως κατι το διαφορετικο..αυτο ηταν ολο..ολα τα υπολοιπα,μιλαμε για απιστευτα σεναρια,συμμετοχη σε μια κουβεντα ηταν και τιποτα παραπανω.πολυ αχρειαστο και ανουσιο ολη η χολη για ενα ποστ μεταξυ αλλων.χαιρετηματα.Επισης το γεγονος οτι ασχοληθηκατε καποιοι με τοσο σθενος,για μενα ειναι απαντηση απο μονο του.Τελος παντων ,στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα.αυτα απο μενα και σταματω εδω.
εσυ δεν ησουν καν μελος και ανέβαζες τρανς κλπ...μπηκες με αυτο το σκοπό να βάλεις αυτο το ποστ της cross ...εχει διαφορα το ενα με το αλλο...και οχι μονο έκανες εγγραφη για να τη διαφημισεις αλλα και εκανες και επιθεση σε οποιον τολμουσε να πει κατι που δεν εγκρινεις εσυ ή η εντολέας σου που σου ανέθεσε την διαφήμιση και την υποστηριξη της εδω μεσα...
 

Kritikosourtaferta

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2026
Μηνύματα
43
Like
44
Πόντοι
0
εσυ δεν ησουν καν μελος και ανέβαζες τρανς κλπ...μπηκες με αυτο το σκοπό να βάλεις αυτο το ποστ της cross ...εχει διαφορα το ενα με το αλλο...και οχι μονο έκανες εγγραφη για να τη διαφημισεις αλλα και εκανες και επιθεση σε οποιον τολμουσε να πει κατι που δεν εγκρινεις εσυ ή η εντολέας σου που σου ανέθεσε την διαφήμιση και την υποστηριξη της εδω μεσα...
Φυσικα και θα απαντησω στην καθε μπουρδα του καθε πικραμενου.Ειστε δυο ατομα που μονιμα κραζετε οτι και να ανεβασει ο οποιοσδηποτε αλλος εκτος απο εσας τις δυο και βαζω το τις ,επειδη συνηθως για τετοια ατομα χρησιμοποιουν τον ορο "κακες αδερφες".Το οτι ειδες νεα εγγραφη δεν σημαινει πως δεν ειχα και παλλια!Δεν ζητησε κανεις την εγκριση δυο ατομων,αλλα απαντησα στις φανταστικες βλακειες που κατεβαζει ο εγκεφαλος σας προκειμενου ντε κ καλα να πειτε κακο λογο οπως συνηθως,για ενα ατομο.Και σιγουρα το ομολογω κακως ασχοληθηκα,αφου βλεπω οτι η ζηλεια σας και η κακια σας ειναι γνωστη σε πολλους αλλους οπως παρατηρησα.Καλη συνεχεια
 

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0
Φυσικα και θα απαντησω στην καθε μπουρδα του καθε πικραμενου.Ειστε δυο ατομα που μονιμα κραζετε οτι και να ανεβασει ο οποιοσδηποτε αλλος εκτος απο εσας τις δυο και βαζω το τις ,επειδη συνηθως για τετοια ατομα χρησιμοποιουν τον ορο "κακες αδερφες".Το οτι ειδες νεα εγγραφη δεν σημαινει πως δεν ειχα και παλλια!Δεν ζητησε κανεις την εγκριση δυο ατομων,αλλα απαντησα στις φανταστικες βλακειες που κατεβαζει ο εγκεφαλος σας προκειμενου ντε κ καλα να πειτε κακο λογο οπως συνηθως,για ενα ατομο.Και σιγουρα το ομολογω κακως ασχοληθηκα,αφου βλεπω οτι η ζηλεια σας και η κακια σας ειναι γνωστη σε πολλους αλλους οπως παρατηρησα.Καλη συνεχεια
φυσικα και θα απαντησεις; σωπα ρε φιλε σε πληρώνει κιόλας να απαντάς; ουτε η ιδια cross να ησουν τοσο δεν θα νοιαζοσουν...βρωμάει απο χιλιόμετρα ο ρολος σου εδω μεσα...αιντε τραβα να πεις αλλου τα παραμυθια σου που θα μας κουνας και το δάχτυλο τι θα γράφουμε...καμια ζηλεια και κακια, οτι ειδαμε σχολιάσαμε...προφανώς εσένα σε ενοχλεί να λεει ο καθένας τι βλέπει γιατι πάει κοντρα στη διαφημιση που προσπαθησες να κανεις αλλα δεν σου βγηκε...
 

Kritikosourtaferta

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2026
Μηνύματα
43
Like
44
Πόντοι
0
φυσικα και θα απαντησεις; σωπα ρε φιλε σε πληρώνει κιόλας να απαντάς; ουτε η ιδια cross να ησουν τοσο δεν θα νοιαζοσουν...βρωμάει απο χιλιόμετρα ο ρολος σου εδω μεσα...αιντε τραβα να πεις αλλου τα παραμυθια σου που θα μας κουνας και το δάχτυλο τι θα γράφουμε...καμια ζηλεια και κακια, οτι ειδαμε σχολιάσαμε...προφανώς εσένα σε ενοχλεί να λεει ο καθένας τι βλέπει γιατι πάει κοντρα στη διαφημιση που προσπαθησες να κανεις αλλα δεν σου βγηκε...
Δυο εισαστε ολοι κ ολοι(αν δεν εισαι ο ιδιος με δευτερο προφιλ που αυτο πιστευω),μην τρελαινεσαι,για τον εαυτο σου να λες καλυτερα...η διαφημιση μια χαρα πετυχε να ξερεις επισης..οποτε τα λογια ειναι περιττα.φιλακια
 

Ya_habibi

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2026
Μηνύματα
44
Like
60
Πόντοι
0
Δυο εισαστε ολοι κ ολοι(αν δεν εισαι ο ιδιος με δευτερο προφιλ που αυτο πιστευω),μην τρελαινεσαι,για τον εαυτο σου να λες καλυτερα...η διαφημιση μια χαρα πετυχε να ξερεις επισης..οποτε τα λογια ειναι περιττα.φιλακια
μαλλον σου γυρισε μπουμερανγκ η διαφημιση που πηγες να κανεις και βγηκε το αντιθετο αποτέλεσμα. Και τώρα θα σε μαλώσει η κοπέλα που σε εβαλε να την ποστάρεις και να την υποστηρίζεις εδω. Θα χάσεις το 20αρικο φιλε. Σε λυπάμαι...( αν δεν εισαι η ιδια δηλαδη που ποστάρεις απο αυτο το προφιλ )
 

axellll

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2024
Μηνύματα
70
Like
193
Πόντοι
0
Aφορμής δοθείσης,να μου επιτρέψεις,να σου κάνω μιά ερώτηση.Ευχαριστώ του λες γιατί;Απάντησε σ΄αυτό που ρώτησες;

Πολλές φορές η απουσία απάντησης είναι η πιο ισχυρή απάντηση..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom