Συνάδελφοι της Αθήνας και την Θεσσαλονίκης, με την ευκαιρία της 71ης ΔΕΘ προτείνω όσοι βρεθούμε για επαγγελματικούς λόγους αυτές τις μέρες στην πανέμορφη συμπρωτεύουσα, να κανονίσουμε καμιά συνάντηση "γνωριμίας φαγητο-οινοποσίας" σε κάποιο απ' τα τόσα ωραία μαγαζιά της πόλης !!!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

