1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 14
- Πόντοι
- 866
ορθόν.ο περσονας παντως το αντιμετωπισε διαφορετικα.
Προτιμησε να αποδεκτει οτι ειναι Τουρκοσπορος και να φυγει απο την χωρα μας![]()
πάλι άργησες στο λογιν λογκάουτ.
ορθόν.ο περσονας παντως το αντιμετωπισε διαφορετικα.
Προτιμησε να αποδεκτει οτι ειναι Τουρκοσπορος και να φυγει απο την χωρα μας![]()
Ντροπή,αίσχος και όνειδος να καίγονται ελληνικές σημαίες,η σημαία είναι σύμβολο ιερό και οφείλουμε να την αγαπάμε και σεβόμαστε!!!
Ας το καλό σου με σύγχυσες πρωινιάτικα!!! :S
Οι ανοητοι,αν και ακουν,ειναι σαν τους κουφους.Σε αυτους ταιριαζει το γνωμικο πως και παροντες..απουσιαζουν!!!!!!!!!!!
ορθόν.
πάλι άργησες στο λογιν λογκάουτ.
Μπες στο κοπο και ξαναδιαβασετε την υπογραφη μου απο κατω και πιστευω να καταλαβεις οτι γραφω οτι ειμαι ο μοναδικος ΠΑΙΧΤΟΥΡΑΣ[/b!!!!!!!!!!!Με εντυπωσιαζεις που δεν το καταλαβες στην αναγνωση μονος σου!!!!!!!!!!!!!!!!ρε Πιαχτουρα μια ερώτηση...
ειδα την υπογραφή σου "ειμαι μοναδικός, Ελληνας" κτλ ....
το έχεις ψάξει καθόλου το θέμα αυτό???
εισαι σιγουρος οτι είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ?
εαν υποθέσουμε οτι πχ δεν είσαι και τόσο ελληνας, τι θα αλλάξει για εσένα?
θα αυτοκτονησεις, η θα πα να κρυφτεις?
ρωταω απλα....
Αφού ρε μαλακά καταδίκασα!!!ελπιζω να εχεις αντοχες ακομα
Αφού ρε μαλακά καταδίκασα!!!
Επέδειξα τον πατριωτισμό μου κ' να η αντιδρασή σου!!!
Τώρα που είμαι παρίσακτoς στην αριστερά κ δεν με θέλει ούτε η πατρίδα,τί θα κάνω;! :o![]()
μήπως πρέπει να αλλάξεις μυαλά?Αφού ρε μαλακά καταδίκασα!!!
Επέδειξα τον πατριωτισμό μου κ' να η αντιδρασή σου!!!
Τώρα που είμαι παρίσακτoς στην αριστερά κ δεν με θέλει ούτε η πατρίδα,τί θα κάνω;! :o![]()
εδώ δε γαμείς με τα δανεικά του μπαμπά με τα δανεικά νικς θα γαμήσεις;τραβα γαμησου
εχω αποδειξει πολλες φορες οτι οταν σε γαμαω σε γαμαω παντα με την μεγαλη ασπρη ψωλη μου και οχι δανεικες![]()
Δεν ήταν ειρωνία το πρώτο ποστ!!!η ειρωνεια να λειπει
Οποτε μετα να μην ρωτας και να μην κλαψουριζεις οταν βλεπεις την σκατοκεφαλα του μαλακα βελουχιωτη συνεχεια.
εδώ δε γαμείς με τα δανεικά του μπαμπά με τα δανεικά νικς θα γαμήσεις;
αααααααααααααχχαχααχχαχαχαχαχααχαχχαχααχαα
δε ζει.
πέιντμπολ παίζει με πραγματικές σφαίρες,
αααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα
ηλεκτρονικες συμβουλες.....ηλεκτρονικα φιλια......ηλεκτρονικα απωθημενα εχεις!!!!!!!!!!!!!!!Παιχτουρα δωσε βαση
Πρόσεχε, οι κάλοι που θα πατήσεις σήμερα να μην είναι συγγενείς με τους κώλους που θα φιλήσεις αύριο.
ενώ τα ηλεκτρονικά αποφθεύγματα είναι πολύ πιο σικ![]()
![]()
![]()

οο λαλαΛοιπον αν ειμαι εγω ηλιθιος που σας υπενθυμιζω να βαλετε μεθαυριο την Ελληνικη σημαια, σαν ελαχιστο φορο τιμης και αγαπης για την Ελλαδα μας...οταν ξενοι που ζουν στην Ελλαδα το κανουν....και εσεις υποβαθμιζετε την συζητηση με ειρωνειες-σαρκασμους-επιθεσεις στο προσωπο μου(λες και με ξερετε)...τοτε εσεις τι εισαστε?????????? Σας βοηθω γιατι σας εβαλα παλι δυσκολα!!!!!!! Κρετινοι και Πανηλιθιοι εισαστε..αυτο εισαστε οσοι το υποβαθμιζετε το θεμα και ειρωνευεστε εμενα!!!!!!!!