Νέα

25η Μαρτίου...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 58K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Έχετε μαζευτεί εδώ κάποιοι γλοιώδεις ακροδεξιοί άμπαλοι, όχι όλοι αλλά κάποιοι, και δείχνετε πόσο ξεφτυλίκι διαθέτετε.
Καπιλεύεστε και καλά την πατριωτοσύνη σας και σε ένα νήμα που λέγεται 25η Μαρτίου κάνετε φτηνή, φτηνότατη "πολιτική".
Πόσο κόμπλεξ μπορεί να κρύβετε, θα απαντήσω εγώ...ΑΠΕΙΡΟ.
Σας έχω νέα, χρυσή αυγή τέλος, κασιδιάρηδες στη φυλακή. Εκεί ανήκουν, εκεί θα μείνουν. Φάτε τώρα και βολευτείτε με φασιστοειδή τύπου επιστολές ιησού και νίκη-μη χέσω.
Μόνο αφήστε την πατρίδα έξω από τη μαλακία σας.
Κι όταν θέλετε να ασχοληθείτε με αυτή να το κάνετε σωστά όταν βρίσκεστε σε νήματα που την αφορούν. Για τα πολιτικά έχουμε δόξα το θεό πολλά άλλα νήματα...
Τελευταίο τουρκοφάγοι μου, θα ήθελα να ξέρω πόσοι από σας, γιατί θα γίνει - στανταράκι, όταν φτάσει η ώρα ξέρουν έστω και πιάνουν όπλο στα χέρια τους. Αφήνω τη θέληση να το κάνουν...
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Μαγκιά και τσαμπουκάς στους τούρκους, χωρίς να εκτίθεται η χώρα, θα ήταν στην παρέλαση των 2 παιδιών στη γαύδο (που γουστάρουν να κουνιούνται τα μογγόλια) να είχε αποσταλεί και να παρέλαυνε πίσω τους ένα άγημα πεζοναυτών μαζί με ένα ζευγάρι f-16 να κάνει διελεύσεις. Και σε 2-3 άλλα μικρά νησάκια επίσης.
Και να έπαιζε πρώτο θέμα στα κρατικά κανάλια (κατ'ελάχιστο).
Τα λες όλα, δείχνεις για τι είσαι αποφασισμένος και δεν ανοίγει ρουθούνι...

 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Πάντως σχετικά με το συμβάν του συνθήματος που είπαν οι ναύτες στην παρέλαση ξεροχύνω με τις ανακοινώσεις και τις δηλώσεις των αριστερών που από την μία είναι εναντίον του στρατού, εναντίον των εξοπλισμών, θα το διακινδυνεύσουμε με την Τουρκία, το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του κλπ και από την άλλη μιλάνε για την ανάγκη της πειθαρχίας στον στρατό - με τον οποίο όπως είπαμε είναι αντίθετοι :grin: - που δεν τηρήθηκε στην προκειμένη περίπτωση και του τι θα λέγανε στα παιδιά τους αν τα είχαν πάει στην παρέλαση -που δεν τα πήγαν γιατί είναι ενάντια και στις παρελάσεις :grin: - και άκουγαν το ρήμα γαμιέτε... πιπέρι...:angry:
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.135
Κριτικές
18
Like
15.285
Πόντοι
3.246
Πάντως σχετικά με το συμβάν του συνθήματος που είπαν οι ναύτες στην παρέλαση ξεροχύνω με τις ανακοινώσεις και τις δηλώσεις των αριστερών που από την μία είναι εναντίον του στρατού, εναντίον των εξοπλισμών, θα το διακινδυνεύσουμε με την Τουρκία, το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του κλπ και από την άλλη μιλάνε για την ανάγκη της πειθαρχίας στον στρατό - με τον οποίο όπως είπαμε είναι αντίθετοι :grin: - που δεν τηρήθηκε στην προκειμένη περίπτωση και του τι θα λέγανε στα παιδιά τους αν τα είχαν πάει στην παρέλαση -που δεν τα πήγαν γιατί είναι ενάντια και στις παρελάσεις :grin: - και άκουγαν το ρήμα γαμιέτε... πιπέρι...:angry:
Κάτι σαν τον "είμαστε παιδιά των Οθωμανών" που είπε χθες πως θέλει ένα στράτευμα πειθαρχημένο... ναί οκ,αλλά σε ποιόν θα πειθαρχεί το πειθαρχημένο;:think:
Να έχεις ελληνικό στρατό με ... φρόνημα... να πολεμήσει σήμερα για τα συμφέροντα των βαλτικών χωρών αύριο για κάποιων άλλων αλλά ποτέ για την ίδια την πατρίδα;

:confused:
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.553
Like
10.898
Πόντοι
3.656
Πάντως σχετικά με το συμβάν του συνθήματος που είπαν οι ναύτες στην παρέλαση ξεροχύνω με τις ανακοινώσεις και τις δηλώσεις των αριστερών που από την μία είναι εναντίον του στρατού, εναντίον των εξοπλισμών, θα το διακινδυνεύσουμε με την Τουρκία, το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του κλπ και από την άλλη μιλάνε για την ανάγκη της πειθαρχίας στον στρατό - με τον οποίο όπως είπαμε είναι αντίθετοι :grin: - που δεν τηρήθηκε στην προκειμένη περίπτωση και του τι θα λέγανε στα παιδιά τους αν τα είχαν πάει στην παρέλαση -που δεν τα πήγαν γιατί είναι ενάντια και στις παρελάσεις :grin: - και άκουγαν το ρήμα γαμιέτε... πιπέρι...:angry:
Eδω αναστηθηκε ο τσιπρας να μας πει να γινουμε φιλοι με τους ρωσους
Ο αριστερος λαζαρος
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.364
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Δειγμα δεξιου πατριωτη:confused:
τι φοραει ρε ο πουστης:tooth: διχτυωτο καλσον πανω απο τις καλτσες:tooth:
-602.png
Σιγά μην φοράει και ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ...
Σε πολλές περιπτώσεις οι παντρεμένοι δεν διαλέγουν οι ίδιοι τι θα φορέσουν αλλά οι γυναίκες τους.
Μάλλον έγινε κάποιο πείραμα νέου look...:rolleyes::think:
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.761
Πόντοι
456
Πέρυσι η Κατερίνα σταυροπόδι, φέτος ο Νικήτας σαν τεντυμποης, δεν υπάρχει πάτος
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.364
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Πάντως σχετικά με το συμβάν του συνθήματος που είπαν οι ναύτες στην παρέλαση ξεροχύνω με τις ανακοινώσεις και τις δηλώσεις των αριστερών που από την μία είναι εναντίον του στρατού, εναντίον των εξοπλισμών, θα το διακινδυνεύσουμε με την Τουρκία, το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του κλπ και από την άλλη μιλάνε για την ανάγκη της πειθαρχίας στον στρατό - με τον οποίο όπως είπαμε είναι αντίθετοι :grin: - που δεν τηρήθηκε στην προκειμένη περίπτωση και του τι θα λέγανε στα παιδιά τους αν τα είχαν πάει στην παρέλαση -που δεν τα πήγαν γιατί είναι ενάντια και στις παρελάσεις :grin: - και άκουγαν το ρήμα γαμιέτε... πιπέρι...:angry:
Eπρεπε να τραγουδάνε το "νιάου ,νιάου βρε γατούλα" οι σπουδαστές της Σ.Μ.Υ.Ν...μην πω και οι Ο.Υ.Κ.αδες( σε καποια ζητήματα αριστεροί και νεοφιλελεδες συμφωνούν).
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Κάτι σαν τον "είμαστε παιδιά των Οθωμανών" που είπε χθες πως θέλει ένα στράτευμα πειθαρχημένο... ναί οκ,αλλά σε ποιόν θα πειθαρχεί το πειθαρχημένο;:think:
Να έχεις ελληνικό στρατό με ... φρόνημα... να πολεμήσει σήμερα για τα συμφέροντα των βαλτικών χωρών αύριο για κάποιων άλλων αλλά ποτέ για την ίδια την πατρίδα;

:confused:
Άλλο φρόνημα
και άλλο "φρόνιμα".
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.259
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
Έχετε μαζευτεί εδώ κάποιοι γλοιώδεις ακροδεξιοί άμπαλοι, όχι όλοι αλλά κάποιοι, και δείχνετε πόσο ξεφτυλίκι διαθέτετε.
Καπιλεύεστε και καλά την πατριωτοσύνη σας και σε ένα νήμα που λέγεται 25η Μαρτίου κάνετε φτηνή, φτηνότατη "πολιτική".
Πόσο κόμπλεξ μπορεί να κρύβετε, θα απαντήσω εγώ...ΑΠΕΙΡΟ.
Σας έχω νέα, χρυσή αυγή τέλος, κασιδιάρηδες στη φυλακή. Εκεί ανήκουν, εκεί θα μείνουν. Φάτε τώρα και βολευτείτε με φασιστοειδή τύπου επιστολές ιησού και νίκη-μη χέσω.
Μόνο αφήστε την πατρίδα έξω από τη μαλακία σας.
Κι όταν θέλετε να ασχοληθείτε με αυτή να το κάνετε σωστά όταν βρίσκεστε σε νήματα που την αφορούν. Για τα πολιτικά έχουμε δόξα το θεό πολλά άλλα νήματα...
Τελευταίο τουρκοφάγοι μου, θα ήθελα να ξέρω πόσοι από σας, γιατί θα γίνει - στανταράκι, όταν φτάσει η ώρα ξέρουν έστω και πιάνουν όπλο στα χέρια τους. Αφήνω τη θέληση να το κάνουν...
Ο καυγάς είναι καθαρά στη θεωρία. "Αν είχαμε πόλεμο οι αριστεροί θα την έκαναν για έξω" "Αν είχαμε πόλεμο, οι δεξιοί θα γίνοταν σύμμαχοι των κατακτητών"
Δε βγάζεις άκρη ρε Τζόνι, μια τυπική ανακοίνωση όπως κάθε χρόνο που λέει η Ελλάδα πρέπει να βαδίσει προς το μέλλον και έγινε μεσανατολικό.
Η υποκρισία του Έλληνα για άλλη μια φορά πρωταγωνίστρια. Από αυτούς που λένε να πάρουμε την Πόλη πόσοι είναι επιστρατεύσιμοι; Από τους άλλους ποιος έκατσε να ασχοληθεί τι λένε οι φαντάροι στις πρόβες παρέλασεις και στην εκπαίδευση;
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.761
Πόντοι
456
Πάντως είναι μεγάλη απόλαυση..
Τους αριστερούς περίμενε ο κυρ Παντελής να ευνουχίσει τα σώματα ασφαλείας, η δεξιά τα ξεφτιλιζει..
 
Εγγρ.
9 Σεπ 2021
Μηνύματα
4.308
Like
12.013
Πόντοι
3.506
Σιγά μην φοράει και ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ...
Σε πολλές περιπτώσεις οι παντρεμένοι δεν διαλέγουν οι ίδιοι τι θα φορέσουν αλλά οι γυναίκες τους.
Μάλλον έγινε κάποιο πείραμα νέου look...:rolleyes::think:
ετσι ετσι
ας πειραματιστουν λιγο οι πολιτικοι
αν θα πειρατιστει ομως και ο λαος μην γκρινιαζετε μετα:grin:
τον βλεπω να ερχεται υπουργος:cheesy:
BIBILAS.jpg
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.364
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Πάντως είναι μεγάλη απόλαυση..
Τους αριστερούς περίμενε ο κυρ Παντελής να ευνουχίσει τα σώματα ασφαλείας, η δεξιά τα ξεφτιλιζει..
Η Ν.Δ.του Κυριάκου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ...έχει μαζέψει τόσα ορφανά του Στάλιν και του Σημίτη ώστε δεν μπορεί να αναπνεύσει ο παραδοσιακός Δεξιος πατριώτης .
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.364
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
ετσι ετσι
ας πειραματιστουν λιγο οι πολιτικοι
αν θα πειρατιστει ομως και ο λαος μην γκρινιαζετε μετα:grin:
τον βλεπω να ερχεται υπουργος:cheesy:
BIBILAS.jpg
Υπουργος πολιτισμου ...όχι άσχημα.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.996
Πόντοι
7.046
ετσι ετσι
ας πειραματιστουν λιγο οι πολιτικοι
αν θα πειρατιστει ομως και ο λαος μην γκρινιαζετε μετα:grin:
τον βλεπω να ερχεται υπουργος:cheesy:
BIBILAS.jpg
Λάθος πράγμα κρατάει.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.996
Πόντοι
7.046

ΚΑΛΥΒΙΩΤΗΣ: «ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ Η ΣΜΥΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ Η ΒΙΟΛΕΤΑ, ΤΣΙΓΚΟ ΛΕΛΕΤΑ»​

 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.996
Πόντοι
7.046

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom