Νέα

25η Μαρτίου...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 58K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529
Τιποτα δεν θα τους κανουν.
Θα ανακοινωθει για να ηρεμησουν οι μπαγλαμαδες,
εντος και εκτος συνορων και το θεμα θα ξεχαστει!!
 

KanyeEast

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
307
Κριτικές
1
Like
632
Πόντοι
81
Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό γιατί η παρέλαση είναι μεν μια τριτοκοσμική συνήθεια αλλά είναι επίσημη και μπορεί να δημιουργηθεί επεισόδιο. Να τους γαμησιυν παραδειγματικά τους παλιοφασίστες
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529
Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό γιατί η παρέλαση είναι μεν μια τριτοκοσμική συνήθεια αλλά είναι επίσημη και μπορεί να δημιουργηθεί επεισόδιο. Να τους γαμησιυν παραδειγματικά τους παλιοφασίστες
Και αν γινει κανενα μπαμ ποιος θα παει να πολεμησει?
Ο Κακλαμανης με τις καλτσες?
 

KanyeEast

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
307
Κριτικές
1
Like
632
Πόντοι
81
Και αν γινει κανενα μπαμ ποιος θα παει να πολεμησει?
Ο Κακλαμανης με τις καλτσες?
Δεν έχεις άδικο σε αυτό, αλλά αν αναλάβει τη διπλωματία της χώρας ο κάθε θερμόαιμος φανατικός ο πόλεμος είναι μονόδρομος. Πρέπει να τιμωρηθούν σκληρα για να μην ξαναγίνει από άλλους
Όταν θα ζητάμε από τους συμμάχους στο ΝΑΤΟ να στηρίξουν θα πρέπει να έχουμε το δικιο με το μέρος μας. Έτσι το χανουμε
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529
Δεν έχεις άδικο σε αυτό, αλλά αν αναλάβει τη διπλωματία της χώρας ο κάθε θερμόαιμος φανατικός ο πόλεμος είναι μονόδρομος. Πρέπει να τιμωρηθούν σκληρα για να μην ξαναγίνει από άλλους
Όταν θα ζητάμε από τους συμμάχους στο ΝΑΤΟ να στηρίξουν θα πρέπει να έχουμε το δικιο με το μέρος μας. Έτσι το χανουμε
Δεν ειναι διπλωματια τα συνθηματα.
Αυτα γινονται και απο την αλλη πλευρα.
Τιποτα δεν θα γινει,θα ξεχαστει και θα επανελθει στην επομενη παρελαση παλι.
 

KanyeEast

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
307
Κριτικές
1
Like
632
Πόντοι
81
Δεν ειναι διπλωματια τα συνθηματα.
Αυτα γινονται και απο την αλλη πλευρα.
Τιποτα δεν θα γινει,θα ξεχαστει και θα επανελθει στην επομενη παρελαση παλι.
Μακάρι, τι να πω ευτυχώς οι άλλοι έχουν σοβαρότερα προβλήματα τωρα
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.668
Κριτικές
173
Like
39.855
Πόντοι
38.529
Μακάρι, τι να πω ευτυχώς οι άλλοι έχουν σοβαρότερα προβλήματα τωρα
Τα ιδια δεν εγιναν πριν χρονια οταν σε παρελαση στη Θεσσαλονικη,
φωναζαν Μακεδονια Ελληνικη,βριζαν τους σκοπιανους κλπ.
Τα ιδια λεγανε και τοτε και φυσικα το θεμα ξεχαστηκε χωρις να πεσει καμμια ποινη.
 

KanyeEast

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
307
Κριτικές
1
Like
632
Πόντοι
81
Τα ιδια δεν εγιναν πριν χρονια οταν σε παρελαση στη Θεσσαλονικη,
φωναζαν Μακεδονια Ελληνικη,βριζαν τους σκοπιανους κλπ.
Τα ιδια λεγανε και τοτε και φυσικα το θεμα ξεχαστηκε χωρις να πεσει καμμια ποινη.
Άλλο οι Σκοπιανοί που τους έχουμε και άλλο οι Τούρκοι που θα μας καταπίουν. Μη γελιεσται, ότι μπορούμε, θα μας ισοπεδώσουν
 

del_piero

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2009
Μηνύματα
309
Κριτικές
1
Like
592
Πόντοι
81
Για να μη γίνει καμμιά τρέλα και έχουμε πόλεμο, προτείνω να τους δώσουμε όσα εδάφη μας θέλουν, αρκεί να μας αφήσουν να πίνουμε με την ησυχία μας freddo espresso και να πιάνει το wifi....Θα χουμε και κοινό νόμισμα, την τούρκικη λίρα....
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
ο κουλης ειναι ο νεος κωστοπουλος της ΝΔ
θελουν δεν θελουν θα ξεβλαχέψει ολη την μεγαλη δεξια παραταξη:tooth:
γουστάρουν :alivedick:κρέας στο γαλαζέικο βρωμοκώλι τους και το καυχιούνται ,
ειδικά για το χαλάλ ξελιγώνονται, το έχουνε τεράστια ανάγκη :effemine:

λοατκι νδ.png
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.147
Κριτικές
15
Like
30.974
Πόντοι
7.046
γουστάρουν :alivedick:κρέας στο γαλαζέικο βρωμοκώλι τους και το καυχιούνται ,
ειδικά για το χαλάλ ξελιγώνονται, το έχουνε τεράστια ανάγκη :effemine:

λοατκι νδ.png
Έχει δίκιο ότι προστατεύονται από το κράτος: τους χορηγεί άφθονες σε μήκος, μαύρες ψωλές από υποσαχάριους λαθρομετανάστες και σκληρούς λαθροϊσλαμίες κωλομπαράδες, να χορτάσει η σούφρα τους.
 
Εγγρ.
9 Σεπ 2021
Μηνύματα
4.308
Like
12.013
Πόντοι
3.506
γουστάρουν :alivedick:κρέας στο γαλαζέικο βρωμοκώλι τους και το καυχιούνται ,
ειδικά για το χαλάλ ξελιγώνονται, το έχουνε τεράστια ανάγκη :effemine:

λοατκι νδ.png
Αστα ρε μαν εδω προσπαθουν τον στρατο που ειναι οπλο να τον κανουν νεροπιστολο - απο οτι ακουγεται θα πεσουν και καμπανες για αυτα εγιναν στις παρελασεις με τα συνθηματα κατα της τουρκιας - και το αμυντικο δογμα που εχει η ελλαδα θα το κανουν παθητικο δογμα:effemine:σουταρε ολη την wake ατζεντα ο τραμπαρος απο την αμερικη και μας ηρθαν στην ευρωπη - να δουμε πως θα ξεμπερδεψουμε με δαυτους:confused:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
Έχει δίκιο ότι προστατεύονται από το κράτος: τους χορηγεί άφθονες σε μήκος, μαύρες ψωλές από υποσαχάριους λαθρομετανάστες και σκληρούς λαθροϊσλαμίες κωλομπαράδες, να χορτάσει η σούφρα τους.
συνονθύλευμα πούστηδων ισλαμολάγνων ανθελλήνων ,αυτό είναι το Κουλοκόμμα
Ευτυχώς που βγήκε ο Τράμπαρος αλλιώς θα ποινικοποιούσανε που τους κράζουμε αγριοπουστάρες

Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος να ξαναψηφίσει αυτό το παιδερομοφυλόφιλο Κουλομόρφωμα ?
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.123
Κριτικές
18
Like
15.263
Πόντοι
3.246
συνονθύλευμα πούστηδων ισλαμολάγνων ανθελλήνων ,αυτό είναι το Κουλοκόμμα
Ευτυχώς που βγήκε ο Τράμπαρος αλλιώς θα ποινικοποιούσανε που τους κράζουμε αγριοπουστάρες

Υπάρχει σοβαρός άνθρωπος να ξαναψηφίσει αυτό το παιδερομοφυλόφιλο Κουλομόρφωμα ?
Ο Κούλης κάνει λες και το κοινό του είναι πλέον τα ανεμομαζώματα του υπό διάλυση Σύριζα. Αυτοί όμως είναι φιλολότκι από -στρεβλό έστω-ανθρωπισμό και δεν πρόκειται ποτέ να τον υποστηρίξουν σε οτιδήποτε άλλο πέραν του ανθελληνισμού και της φιλογκέη/φιλολάθρο πολιτικής, πόσο μάλλον κομματικά με την ψήφο τους. Συχνά πυκνά βλέπω κάτι τέτοιες φάτσες έξω από κάτι "γραφεία"να συνομιλούν με νεαρούς αφροασιάτες,καταμεσίς στην πιάτσα ,κι αναρωτιέμαι εάν γίνεται τοιούτινοι να ψηφίσουν Κούλη... χλωμό όμως για ιδεολόγους του λοατκισμού.

Οπότε γιατί να ξύνει το ταβάνι του παραλογισμού για ακόμη μια φορά;
... προσπαθεί να επιβληθεί παντού;...στην κοινή γνώμη,στην κοινή λογική,στην οικογένεια,στη φύση την ίδια κόντρα σε κάθε έννοια του ιερού, εσχάτως και...στο στρατό;
Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο όριο στην εγωπάθεια;
 
Τελευταία τροποποίηση:

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.123
Κριτικές
18
Like
15.263
Πόντοι
3.246

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.123
Κριτικές
18
Like
15.263
Πόντοι
3.246
Έχει δίκιο ότι προστατεύονται από το κράτος: τους χορηγεί άφθονες σε μήκος, μαύρες ψωλές από υποσαχάριους λαθρομετανάστες και σκληρούς λαθροϊσλαμίες κωλομπαράδες, να χορτάσει η σούφρα τους.
Ακάθεκτος ο Κούλης απαριθμεί επιτυχίες σε "ευαίσθητα ζητήματα".

 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.551
Like
10.891
Πόντοι
3.656

Σκύβουν κεφάλι στον σουλτάνο Μητσοτάκης – Δένδιας και παίρνουν κεφάλια στο ναυτικό για τα συνθήματα​

ΠΟΣΟ ΓΚΕΗΔΕΣ είστε ρε Νουδούληδες και λοιποί ροζ στριφογυριστοί ΠασοκοΖαίοι;
Οταν πρόκειται να φάνε ελληνες είναι πολυ ζορικοι πάντως
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom