Νέα

25η Μαρτίου...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 59K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Οργή Μητσοτάκη κατά του Πολεμικού Ναυτικού για το αντιτουρκικό υβριστικό σύνθημα

Αυτό που συνέβη στην παρέλαση, είναι αδιανόητο. Εδώ και εννέα χρόνια ο Κυριάκος μας προσπαθεί να φέρει την Ελλάδα και τους καθυστερημένους Έλληνες πιο κοντά στην φίλη και σύμμαχο Τουρκία, φαίνεται όμως πως κάποιοι παραμένουν αμετανόητοι.

Τόσες θυσίες έχει κάνει ο πολυχρονεμένος μας Αγάς, για να ικανοποιήσει τον Σουλτάνο. Άφησε το παράνομο μνημόνιο Τουρκίας – Λιβύης να αναρτηθεί στον ΟΗΕ. Τίμησε τον τούρκο διπλωμάτη ο οποίος κατέθεσε με την υπογραφή του την αμφισβήτηση των ελληνικών νησιών αλλά και την γαλάζια πατρίδα, διορίζοντας τον στον ΟΑΣΕ. Αναγνώρισε και χαιρέτισε την τουρκική κυβέρνηση της Συρίας. Άφησε το Ορούτς Ρέις να κάνει ρεσάλτο μέχρι τη Μύκονο. Αφήνει τα τουρκικά αλιευτικά να ψαρεύουν ακόμα και στην Μαρίνα Αλίμου.

Και έρχονται σήμερα οι αχάριστοι Έλληνες, για να εκφωνήσουν υβριστικά συνθήματα κατά της φίλης και συμμάχου Τουρκίας: «Η Κύπρος είναι ελληνική γ@μιέται η Τουρκία»!

Εννοείται ότι η τιμωρία τους θα είναι παραδειγματική. Ήδη σύμφωνα με πληροφορίες ο αδυσώπητος κυβερνήτης μας, έδωσε εντολή να ασκηθούν ποινικές διώξεις, εκτός από τις πειθαρχικές, για το αδίκημα της διατάραξης σχέσεων με σύμμαχο κράτος. Ενώ στην επόμενη παρέλαση οι άνδρες του Πολεμικού ναυτικού θα υποχρεωθούν να εκφωνήσουν υβριστικά συνθήματα κατά της Ρωσίας, του Πούτιν, της Ζαχάροβα, του Καποδίστρια, του Κολοκοτρώνη και κάθε άλλου ρωσόφιλου που έχει περάσει από τη χώρα.

πηγή:

radiapetritis.gif
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

radiapetritis.gif
ρε φίλε τι είναι αυτά τώρα?
έκαναν τεραστια μαλακία
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
ναι ρε εις θάνατον και μετά ισόβια, να μάθουν αυτοί
ώχου τώρα...
τα έγραψα και σε άλλο νήμα. οι εδ κάνουν, αν χρειαστεί, πόλεμο. πολιτική κάνουν οι κυβερνήσεις.
αν τώρα οι τουρκαλάδες το κάνουν θέμα, τι θα κάνει ο κυριακος δλδ θα το παίξει νταής? ότι θέλουμε λέμε και σας γαμάμε?
να είμαστε σοβαροί...
δημιουργούνται ζητηματα από το τίποτα
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
ώχου τώρα...
τα έγραψα και σε άλλο νήμα. οι εδ κάνουν, αν χρειαστεί, πόλεμο. πολιτική κάνουν οι κυβερνήσεις.
αν τώρα οι τουρκαλάδες το κάνουν θέμα, τι θα κάνει ο κυριακος δλδ θα το παίξει νταής? ότι θέλουμε λέμε και σας γαμάμε?
να είμαστε σοβαροί...
δημιουργούνται ζητηματα από το τίποτα

δεν κάναν πολιτική , πολύ απλά γιατι δεν έιναι ο ρόλος τους αυτός, πολιτική κάνει ο γεραπετρίτης που προσκυνάει τον Ερντογάν
Τα παιδία απλώς έβρισαν μια χώρα που ο ηγέτης της τα τελευταία χρόνια έχει πει τα χίλια μύρια για εμάς "θα έρθουμε ένα βράδυ" "είστε ένα έθνος τιποτένιο" ¨είστε τα κακομαθημένα παιδιά της Ευρώπης και είστε τεμπέληδες" "είστε μία χώρα από υπηρέτες" και άλλα πολλά
 

Reporter john

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2025
Μηνύματα
201
Κριτικές
5
Like
484
Πόντοι
21
Το 2000 η ελλαδα επρεπε να κανει συνοδο με 2 αραβικα κρατη τη συρια και το ιρακ και να πουν πως εκει στα νοτιοανατολικα οι κουρδοι θελουν κρατος εντος τουρκιας.
Η συρια το ιρακ και η ελλαδα θα ειχαν αρματωσει τους κουρδους για να παρουν τα εδαφη τους,αν οι τουρκοι ηταν δυνατοι τοτε μαζικο ντου απο 3 πλευρες ελλαδα συρια ιρακ με ορο δημιουργιας κουρδικου κρατους αλλα και αποδυναμωσης της τουρκιας στρατιωτικα.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
δεν κάναν πολιτική , πολύ απλά γιατι δεν έιναι ο ρόλος τους αυτός, πολιτική κάνει ο γεραπετρίτης που προσκυνάει τον Ερντογάν
Τα παιδία απλώς έβρισαν μια χώρα που ο ηγέτης της τα τελευταία χρόνια έχει πει τα χίλια μύρια για εμάς "θα έρθουμε ένα βράδυ" "είστε ένα έθνος τιποτένιο" ¨είστε τα κακομαθημένα παιδιά τη Ευρώπης και είστε τεμπέληδες" "είστε μία χώρα από υπηρέτες" και άλλα πολλά
πάμε να κάνουμε μια διάκριση.
αν πρέπει να απαντησει κάποιος στος τουρκικές προκλήσεις είναι η πολιτική ηγεσία. δε συζητάω το αν το κάνει ή όχι, ή αν καλώς δεν το κάνει ή όχι.
ΔΕΝ είναι 'όμως σίγουρα δουλειά μαθητων και εκπαιδευτών παραγωγικής σχολής να κάνουν πολιτική κατα την άποψή τους. γιατί όταν στην εθνική επέτειο μπροστα σε κάμερες βρίζεις μια ξένη χώρα, τότε γίνεται πολιτική από αυτόν που ΔΕΝ έχει δικαιοδοσία να κάνει...
 

Reporter john

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2025
Μηνύματα
201
Κριτικές
5
Like
484
Πόντοι
21
πάμε να κάνουμε μια διάκριση.
αν πρέπει να απαντησει κάποιος στος τουρκικές προκλήσεις είναι η πολιτική ηγεσία. δε συζητάω το αν το κάνει ή όχι, ή αν καλώς δεν το κάνει ή όχι.
ΔΕΝ είναι 'όμως σίγουρα δουλειά μαθητων και εκπαιδευτών παραγωγικής σχολής να κάνουν πολιτική κατα την άποψή τους. γιατί όταν στην εθνική επέτειο μπροστα σε κάμερες βρίζεις μια ξένη χώρα, τότε γίνεται πολιτική από αυτόν που ΔΕΝ έχει δικαιοδοσία να κάνει...
Ρε μη φοβασαι τοσο του τουρκους.
Η κυβερνηση της τουρκιας ποσος την νοιαζει τη λενε καποιοι στρατιωτικοι,τη πολιτικη γραμμη κοιταει και εφοσον κανουν μετανοιες οι κυβερνωντες γι αυτους δεν υπαρχει απειλη.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Ρε μη φοβασαι τοσο του τουρκους.
Η κυβερνηση της τουρκιας ποσος την νοιαζει τη λενε καποιοι στρατιωτικοι,τη πολιτικη γραμμη κοιταει και εφοσον κανουν μετανοιες οι κυβερνωντες γι αυτους δεν υπαρχει απειλη.
πιστεύεις ότι φοβάμαι τα μογγόλια και τα γραφω αυτα? :confused:
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
πάμε να κάνουμε μια διάκριση.
αν πρέπει να απαντησει κάποιος στος τουρκικές προκλήσεις είναι η πολιτική ηγεσία. δε συζητάω το αν το κάνει ή όχι, ή αν καλώς δεν το κάνει ή όχι.
ΔΕΝ είναι 'όμως σίγουρα δουλειά μαθητων και εκπαιδευτών παραγωγικής σχολής να κάνουν πολιτική κατα την άποψή τους. γιατί όταν στην εθνική επέτειο μπροστα σε κάμερες βρίζεις μια ξένη χώρα, τότε γίνεται πολιτική από αυτόν που ΔΕΝ έχει δικαιοδοσία να κάνει...

όταν η πολιτική ηγεσία απαντάει έτσι...

radiapetritis.gif


... το βρίσίδι έρχετε από νέους ανθρώπους που βράζει το αίμα τους σαν φυσική συνέπεια,
εγώ πάντως θυμάμε ότι στις παρελάσεις όταν υπηρέτησα λέγαμε χειρότερα και για την Τουρκία και για τα Σκόπια μην τρελαθουμε τώρα για το τίποτα
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Τοτε γιατι τα γραφεις?
πάμε πάλι

πάμε να κάνουμε μια διάκριση.
αν πρέπει να απαντησει κάποιος στος τουρκικές προκλήσεις είναι η πολιτική ηγεσία. δε συζητάω το αν το κάνει ή όχι, ή αν καλώς δεν το κάνει ή όχι.
ΔΕΝ είναι 'όμως σίγουρα δουλειά μαθητων και εκπαιδευτών παραγωγικής σχολής να κάνουν πολιτική κατα την άποψή τους. γιατί όταν στην εθνική επέτειο μπροστα σε κάμερες βρίζεις μια ξένη χώρα, τότε γίνεται πολιτική από αυτόν που ΔΕΝ έχει δικαιοδοσία να κάνει...
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
όταν η πολιτική ηγεσία απαντάει έτσι...

radiapetritis.gif


... το βρίσίδι έρχετε από νέους ανθρώπους που βράζει το αίμα τους σαν φυσική συνέπεια,
εγώ πάντως θυμάμε ότι στις παρελάσεις όταν υπηρέτησα λέγαμε χειρότερα και για την Τουρκία και για τα Σκόπια μην τρελαθουμε τώρα για το τίποτα
όχι φίλε.
τα συνθήματα 100% ήταν κάποιων αξιωματικών του αγηματος που έκαναν χοντρομαλακία, θέλω να πιστεύω από βλακεία και όχι για άλλο λόγο.
οι μαθητες έκαναν απλά αυτό που διατάχθηκαν
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.671
Πόντοι
19.321
δεν κάναν πολιτική , πολύ απλά γιατι δεν έιναι ο ρόλος τους αυτός, πολιτική κάνει ο γεραπετρίτης που προσκυνάει τον Ερντογάν
Τα παιδία απλώς έβρισαν μια χώρα που ο ηγέτης της τα τελευταία χρόνια έχει πει τα χίλια μύρια για εμάς "θα έρθουμε ένα βράδυ" "είστε ένα έθνος τιποτένιο" ¨είστε τα κακομαθημένα παιδιά της Ευρώπης και είστε τεμπέληδες" "είστε μία χώρα από υπηρέτες" και άλλα πολλά
Θέλεις να σου απαντήσω; έτσι κουβέντα να γίνεται όχι πως θα βγει τίποτα
 
Τελευταία τροποποίηση:

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.759
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
ΜαλακαΤαγιπ φαε λαδι και ελα βραδυ γαμω την Τουρκια γαμω
όταν η πολιτική ηγεσία απαντάει έτσι...

radiapetritis.gif


... το βρίσίδι έρχετε από νέους ανθρώπους που βράζει το αίμα τους σαν φυσική συνέπεια,
εγώ πάντως θυμάμε ότι στις παρελάσεις όταν υπηρέτησα λέγαμε χειρότερα και για την Τουρκία και για τα Σκόπια μην τρελαθουμε τώρα για το τίποτα
Πως θα αντιδρουσε ο Στρατηγος στον τουρκοπροσκυνημενο;;;;;
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
όχι φίλε.
τα συνθήματα 100% ήταν κάποιων αξιωματικών του αγηματος που έκαναν χοντρομαλακία, θέλω να πιστεύω από βλακεία και όχι για άλλο λόγο.
οι μαθητες έκαναν απλά αυτό που διατάχθηκαν

εγώ πάλι λέω ότι ήταν 100% μια αυθόρμητη ενέργεια των δοκίμων.
 

Reporter john

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2025
Μηνύματα
201
Κριτικές
5
Like
484
Πόντοι
21
πάμε πάλι

πάμε να κάνουμε μια διάκριση.
αν πρέπει να απαντησει κάποιος στος τουρκικές προκλήσεις είναι η πολιτική ηγεσία. δε συζητάω το αν το κάνει ή όχι, ή αν καλώς δεν το κάνει ή όχι.
ΔΕΝ είναι 'όμως σίγουρα δουλειά μαθητων και εκπαιδευτών παραγωγικής σχολής να κάνουν πολιτική κατα την άποψή τους. γιατί όταν στην εθνική επέτειο μπροστα σε κάμερες βρίζεις μια ξένη χώρα, τότε γίνεται πολιτική από αυτόν που ΔΕΝ έχει δικαιοδοσία να κάνει...
Εδω οι γκριζοι λυκοι οι εθνικιστες τουρκοι λενε χειροτερα και πειραζει που μια ομαδα εκφραστηκε όπως ηθελε.
Εδω οι πολιτες δεν ακουγονται εντος της χωρας και δεν τους υπολογιζουν θα τους υπολογισει ο ταγιπ...
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom