Πύργος Βασιλικός
Μέγας
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2013
- Μηνύματα
- 4.654
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.458
- Πόντοι
- 3.810
Λαρωσε..Έχουν πρώτα σειρά καμιά χιλιαριά πολιτικοί μας![]()
Λαρωσε..Έχουν πρώτα σειρά καμιά χιλιαριά πολιτικοί μας![]()
Μπήκε πάλι μέσα ή αρχήγαρα ...όχι ρε πουστη μου.![]()
Eπιστρέφει στις φυλακές Κορυδαλλού Αλέξανδρος Γιωτόπουλος
Αναιρέθηκε το βούλευμα του δικαστικού συμβουλίου του Εφετείου Πειραιά που πρόσφατα αποφάσισε την αποφυλάκισή τουwww.protothema.gr
Αυτος μεσα κ καμιά 300αρια πολιτικοί εξω κ ας σκοτώνουν 56 ψυχές λόγω διαφθορά πχ σε τρέναΜπήκε πάλι μέσα ή αρχήγαρα ...όχι ρε πουστη μου.
Η Ελλάδα έπρεπε να αλλάξει όνομα και να ονομαστεί Κολομβία ή κάτι αντίστοιχο πχ.![]()
Αλ. Γιωτόπουλος: Το σκεπτικό του Αρείου Πάγου στην ανατροπή του βουλεύματος αποφυλάκισης
Το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι για την υφ’ όρον απόλυση καταδίκων που εκτίουν περισσότερες ποινές ισόβιας κάθειρξης απαιτείται πραγματική έκτιση 25 ετών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στο ζήτημα της μεταμέλειας.www.kathimerini.gr
Πως φαίνεται η επιρροή κ ο ελεγχος του ανώτατου δικαστηρίου απο την κυβέρνηση της μαφίας
Σσ δεν κρίνω αν πρέπει ή οχι αλλα το οτι το συμβούλιο εφετων τον άφησε κ μετεπειτα ο Άρειος πάγος που ελέγχεται απο την κυβέρνηση τον έβαλε πίσω..αυτο τα λέει όλα
Ειμσι πιο πολυ υπέρ της δυνάμεως πάρα τς Πάτμου
Σοφοκλή Λογοθέτη ο υπεύθυνος
Σοφοκλή Λογοθέτη ο υπεύθυνος
Δλδ ο Άρειος πάγος έφερε α αγροτικά το Λεό νόμο περί 25ετιας ενώ τα εγκλήματα έγιναν προς το 2021 που ηταν 29 χρονια το μέγιστο που μπορείς να καθίσεις φυλακή..
Για μα δουμε ....![]()
τυχερός.
κάποια πράγματα μπορούμε να τα πούμε,Για μα δουμε ....
Δεν.βεεθηκε ποτε το πρώτο όπλο της πρώτης γεννιας
H σε καμία παραλια αγκίστρι ή πριν στρατολόγηθει η δεύτερη γενιά το 1982 κάπου καταστραφηκεκάποια πράγματα μπορούμε να τα πούμε,
κάποια πράγματα μπορούμε να τα πούμε αργότερα και...
κάποια πράγματα... δε θα τα πούμε ποτέ.
αγαπάμε πρωτοπόρο τράπερ ΑΝΤΡΕΑ με ουισκάρες τσιγαριλίκια γκομενέτα και γκάνιαH σε καμία παραλια αγκίστρι ή πριν στρατολόγηθει η δεύτερη γενιά το 1982 κάπου καταστραφηκε


ΤΟΛΜΑΣ να λες οτι οι δικαστικοί μας δεν έχουν σπονδυλική στήλη;;; ΘΡΑΑΑΑΑΑΣΟΣ![]()
Αλ. Γιωτόπουλος: Το σκεπτικό του Αρείου Πάγου στην ανατροπή του βουλεύματος αποφυλάκισης
Το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι για την υφ’ όρον απόλυση καταδίκων που εκτίουν περισσότερες ποινές ισόβιας κάθειρξης απαιτείται πραγματική έκτιση 25 ετών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στο ζήτημα της μεταμέλειας.www.kathimerini.gr
Πως φαίνεται η επιρροή κ ο ελεγχος του ανώτατου δικαστηρίου απο την κυβέρνηση της μαφίας
Σσ δεν κρίνω αν πρέπει ή οχι αλλα το οτι το συμβούλιο εφετων τον άφησε κ μετεπειτα ο Άρειος πάγος που ελέγχεται απο την κυβέρνηση τον έβαλε πίσω..αυτο τα λέει όλα
Σιγά ρε μαν. Η Κολομβία είναι σαν την Ελβετία μπροστά την διαφορά της Ελλάδας.Η Ελλάδα έπρεπε να αλλάξει όνομα και να ονομαστεί Κολομβία ή κάτι αντίστοιχο πχ.
Διαφθορά και σήψη παντού.
ΝΑΙ, ΑΛΛΑΕπειδή το μέσο είναι δημόσιο και μας διαβάζει κόσμος κάποια πράγματα πρέπει να τα επαναλαμβάνουμε.
Όσο και να συμφωνούμε που έφαγαν βασανιστές χουντικούς , άλλο τόσο διαφωνούμε που φάγανε αθώο κόσμο. Εννοείται μέσα στους αθώους είναι και αστυνομικοί οι οποίοι κάναν την βάρδια τους. Στην ελληνική κοινωνία δεν χωράνε και δεν πρέπει να χωράνε οι πρακτικές της 17Νοέμβρη .
δεν χωράνε πολλές ταχύτητες στην Δικαιοσύνη. Σε μια δημοπρασία ναι...Πιο πολυ κατά 99 %δεν πρέπει να χωράνε οι πολιτικοί της ΜαφίαςΕπειδή το μέσο είναι δημόσιο και μας διαβάζει κόσμος κάποια πράγματα πρέπει να τα επαναλαμβάνουμε.
Όσο και να συμφωνούμε που έφαγαν βασανιστές χουντικούς , άλλο τόσο διαφωνούμε που φάγανε αθώο κόσμο. Εννοείται μέσα στους αθώους είναι και αστυνομικοί οι οποίοι κάναν την βάρδια τους. Στην ελληνική κοινωνία δεν χωράνε και δεν πρέπει να χωράνε οι πρακτικές της 17Νοέμβρη .