Νέα

Αποτελέσματα αναζήτησης

  1. B

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ HTC Wildfire

    Παιδία το ρίχνω στα 140 €
  2. B

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ HTC Wildfire

    Πωλείται HTC Wildfire,χρώματος κόκκινου με όλα τα παρελκόμενα του.Αγορασμένο τον 02/2011.Τιμή 160 €.Υπάρχει και η απόδειξη αγοράς-εγγύηση.Όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει pm. http://1.bp.blogspot.com/_hHnWnv8C7t8/TFuTWECzt1I/AAAAAAAAA64/AtWN39MeBEU/s1600/htc+wildfire+red.jpg
  3. B

    Ρε μόνο η χανούμα

    Κρίμα για την Ομαδάρα μας . Ελπίζω του χρόνου να ανεβούμε με την πρώτη πάλι στιν Α1
  4. B

    Κωλόμπαρο "Γρύλλος" Αγία Παρασκευή

    Παιδία, 1 φορά είχα παει Γρύλλο πριν περίπου 2 χρόνια.Έκατσα 1.30-2 ώρες χαλάσαμε με ένα φίλο γύρω στα 70 € αν θυμάμαι καλά.Πήρα 2 τηλ απο η μία καλή γύρω στα 35-40 αλλά με ωραίο κορμί και η 2η μεγαλυτερη ελληνίδα ψιλοχάλια.Έκανα το λαθος και έδωσα το τηλ μου στην χάλια.Μέ έπριζε τις επόμενες...
  5. B

    Δορυφορική TV

    Σε ευχαριστώ. Απο diaplo cam light 2.3 ξέρεις τίποτα?Πήρα μια τέτοια modula πήρα και το Cas Interface 3 άλλα δεν σπάει σχεδόν τίποτα. To ρουτερακι που μου αναφέρεις δουλεύει και μόνο του? Δηλαδή να βρίσκω μόνο τα κλειδιά και μετά να τα φορτώνω στην κάρτα
  6. B

    Δορυφορική TV

    Καλησπέρα σε Όλους Θα ήθελα να ρωτήσω άν έχετε ασχοληθεί με δορυφορική tv, αποκοδικοποιήτες, modules κτλ.Να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο να δούμε κανά σπασμένο κανάλι με  :fuck2: edit_gastez σου τροποποίησα τον τίτλο για να είναι πιο κατανοητός
  7. B

    Μιχαλακοπούλου...Κωλόμπαρα

    Εχτές επισκέφτηκα τον Κάβο για 1η φορά.Μου άφησε καλές εντυπώσεις ωραίος χώρος με ωραίες κοπέλες.Δεν είναι το κλασσικό κωλόμπαρο το σκοτεινό με τα ελληνικά καψουροτράγουδα,είναι περισσότερο σαν clubaki σίγουρα θα ξαναπάω.
  8. B

    Αντιοχείας 64 (Γέφυρα Βρυούλων), Νέα Φιλαδέλφεια

    Παιδιά  όντος πρέπει να άvηξε το studio πάνω στην γέφυρα της Νέας Φιλαδέλφειας.Το είδα που το έφτιαχναν πριν κανα 2 βδομάδες και εχτές πέρασα βράδυ και ήταν και τα κλασικά εξωτερικά  φώτα αναμένα.Επίσης έχει και 2 γλάστρες στην μια είσοδο και ένα πράσινο φωτάκι πολύ ζουγκλα φάση.Όντος στην...
  9. B

    Διατριβή της... κουράδας!

    :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
  10. B

    Συμμετοχή στο making of μίας τσόντας

    Πάντος παιδία αυτό που εγώ  είχα διαβάσει και δει σε φωτογραφίες σε ένα περιοδικό ήταν ότι κάποι επιλέγονταν  και παρακολουθούσαν κανονικά το γύρισμα της ταινίας για καποίες μέρες.Τώρα δεν θυμάμαι ποια εταιρεία ήταν.Ηταν στην Ουγγαρία ή Τσεχία και ίσως να ηταν Private ή ο Dorcel
  11. B

    Συμμετοχή στο making of μίας τσόντας

    Καλησπέρα σε όλους Είχα διαβάσει κάπου στο παρελθόν ότι κάποιες ευρωπαικές εταιρίες παραγωγής ερωτικών ταινιών έδιναν την δυνατότητα σε κάποιους τυχερούς να παρακολουθήσουν απο κοντά, δηλαδή live τα γυρίσματα μίας τσόντας.Εχει ακούσει κανένας κάτι το σχετικό?
  12. B

    Προτάσεις για cafe-bar με ελληνικη μουσική

    φίλε πεταλόυδα εκτός απο μπουρνάζι έχεις να προτήνεις μαγαζία σε άλλη περιοχι?
  13. B

    Προτάσεις για cafe-bar με ελληνικη μουσική

    Καλησπέρα παιδιά.Έχει να προτείνει κάνεις τίποτα για σήμερα σε μαγαζί που να παίζει ελληνικά και μωρά να χορεύουν στις μπάρες?
  14. B

    Γραφείο Μισέλ;

    αυτο ειναι το site http://carmen2alina.slide.com/
  15. B

    Πωλείται Χ-box 360 με 60GB 4 παιχνίδια και την απόδειξη-εγγύηση 210 euro

    Paralimnios το παιχνίδι ειναι 1,5 μήνα σε άψογη κατάσταση και δέν το έχω τσιπάρει.Όποιον τον ενδιαφέρει μου λέει.
  16. B

    Πωλείται Χ-box 360 με 60GB 4 παιχνίδια και την απόδειξη-εγγύηση 210 euro

    Thanoss ταλανιζόμουν είναι η αλήθεια για την τιμή.Έλαγα να το βάλω 200 αλλά ότι παραπάνω πιάσω καλά θα είναι.Πάντώς το δίνω και 200.Περάστε κόσμε.
  17. B

    Πωλείται Χ-box 360 με 60GB 4 παιχνίδια και την απόδειξη-εγγύηση 210 euro

    Λές να της δώσω το x-box για να μου κάτσει?έτσι και αλλίως το παιχνίδι καινούργιο 240 έχει.Τί λές κάτι δεν γίνεται?
  18. B

    Πωλείται Χ-box 360 με 60GB 4 παιχνίδια και την απόδειξη-εγγύηση 210 euro

    Η παιχνιδομηχανή είναι αγορασμένη 11.04.09 και δίνω και την απόδειξη αγοράς απο το πλαίσιο.Τα παιχνίδια είναι τα εξής:Burnout Paradise-Trivial Persuit-Indiana Jones lego-Kung Fu Panda.
  19. B

    Γραφείο Μισέλ;

    Ευχαριστώ the lover.
  20. B

    Γραφείο Μισέλ;

    Το link που έχει δοθεί  για το site σε μερικές σελίδες πιο π'ισω δεν λειτουργέι πια.Έχει αλλάξει κάτι?Υπάρχει καινούργιο?
Top Bottom