Νέα

Barbara Sweet

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα IasonL
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 4
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

lycienr

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Νοε 2011
Μηνύματα
1.530
Κριτικές
37
Like
1.676
Πόντοι
2.487
ωραίο τεμάχιο φαίνεται !!!
 
OP
OP
IasonL

IasonL

Μέλος
Εγγρ.
2 Απρ 2011
Μηνύματα
132
Like
0
Πόντοι
1
Ναι συνάδελφε Lycien.. Πολύ καλό μοιάζει..Στις προηγούμενες φωτό μάλιστα δεν είχε πέσει και Photoshop.Στο τηλ μου είπε για 100 ευρώ το μισάωρο αλλά μου φαίνονται για τις μέρες μας πολλά. Ειδικά δεδομένου του τι χρεώνουν σε Ισπανία και οχι μόνο..Anyway,αν παω τελικά θα γράψω κριτική
 

lycienr

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Νοε 2011
Μηνύματα
1.530
Κριτικές
37
Like
1.676
Πόντοι
2.487
είμαι μαζί σου αδελφέ, γαμώ την στενότητα

ΑΝ είχα φράγκα, θα τα είχα ΞΕΚΩΛΙΑΣΕΙ όλα τα λατινοτραβεστάκια ένα ένα
 

georst

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2006
Μηνύματα
232
Κριτικές
3
Like
126
Πόντοι
1
Ρε παιδια πηγε τελικα κανενας με την barbara? εχουμε καμια ενημερωση?
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom