Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Όλος περιέργως δεν είχε.Εδώ υπάρχει νήμα για την Βίκυ ΣταυροπούλουΔεν ειχε νημα αυτη η μουνιτσα; Ευγε Manimal!
Tυπε προς στιγμην διαβασα μπακο αντι για μακρυ και επαθα ενα μικροεγκεφαλικο,ανοιξε κι ενα για το Ντορακι βρε,αν δεν βρεθηκε κανενας μερακλης δηλαδηΌλος περιέργως δεν είχε.Εδώ υπάρχει νήμα για την Βίκυ Σταυροπούλου![]()
![]()
και γω μπακο διαβασα ?Tυπε προς στιγμην διαβασα μπακο αντι για μακρυ και επαθα ενα μικροεγκεφαλικο,ανοιξε κι ενα για το Ντορακι βρε,αν δεν βρεθηκε κανενας μερακλης δηλαδη![]()
Στην αρχη κι εγω Μπακογιαννη νομιζα οτι εγραφε!!!Tυπε προς στιγμην διαβασα μπακο αντι για μακρυ και επαθα ενα μικροεγκεφαλικο,ανοιξε κι ενα για το Ντορακι βρε,αν δεν βρεθηκε κανενας μερακλης δηλαδη![]()
Τελικα εχει μπολικους ανωμαλους το σαιτ!!!Όλος περιέργως δεν είχε.Εδώ υπάρχει νήμα για την Βίκυ Σταυροπούλου![]()
![]()
Δηλαδή θα προτιμούσες μια από Φυλής που την παίρνει ο κάθε τραγικός παρά αυτή την τύπισσα...έχει χαζεψει κόσμο το λοκνταουνΜεγάλο μπάζο.
Στη φωλοφυλής καλύτερες θα βρεις.

Τελικα εχει μπολικους ανωμαλους το σαιτ!!!
και γω μπακο διαβασα ?
Eυσεβεις ποθοι μαγκεςΣτην αρχη κι εγω Μπακογιαννη νομιζα οτι εγραφε!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τελικα εχει μπολικους ανωμαλους το σαιτ!!!
,αλλος θα το χαιρεται το δρακουμελακι κι εγώ μπάκο διάβασα...Στην αρχη κι εγω Μπακογιαννη νομιζα οτι εγραφε!!!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Τελικα εχει μπολικους ανωμαλους το σαιτ!!!
Που να δεις και την κορη τυπε,2 φορες σαν το Βικακι.Προλαβαινεις δεν προλαβαινεις να ανοιξεις νημα,αν δεν βρεθει αλλος να το καπαρωσειΌλος περιέργως δεν είχε.Εδώ υπάρχει νήμα για την Βίκυ Σταυροπούλου![]()
![]()
κι εγώ μπάκο διάβασα...
...και λέω μας τρολάρει ο manimal τέτοια ώρα...
Τελικα την γκουγκλαρα να δω τι παίζει με δαυτην.
Δηλώνω ανωμαλος που θέλει οφθαλμίατρο!

Ελα πες την αληθεια,μεταξυ μας ειμαστε,εκανες και ενα γκουγκλαρισμα στο αυθεντικο Ντορακι?κι εγώ μπάκο διάβασα...
...και λέω μας τρολάρει ο manimal τέτοια ώρα...
Τελικα την γκουγκλαρα να δω τι παίζει με δαυτην.
Δηλώνω ανωμαλος που θέλει οφθαλμίατρο!
Αλλο μπαζο κι αυτη,την κανανε και φιρμα!Που να δεις και την κορη τυπε,2 φορες σαν το Βικακι.Προλαβαινεις δεν προλαβαινεις να ανοιξεις νημα,αν δεν βρεθει αλλος να το καπαρωσει![]()
![]()
![]()
ε ναι λοιπών αφορμή έψαχνα!Ελα πες την αληθεια,μεταξυ μας ειμαστε,εκανες και ενα γκουγκλαρισμα στο αυθεντικο Ντορακι?![]()
![]()
![]()