Μπασταρδακο ειναι τιμη μου που με παρακολουθεις γιατι ειναι λογικο οτι ενας μπασταρδος πουστης που τα παιδικα του χρονια τα εκανε αλλου (πχ στο Ελμπασαν) εμαθε την Ελληνικη γλωσσα αλλα πανω απ ολα εμαθε να ειναι και γλωσσου ΠΟΥΣΤΡΑ
Ο μπασταρδακος μπολιασμενος Λοιπον "φιλος" μας Αλβανος (και μισογυνης

) αγνοει οτι το 2009 υπηρχαν ΕΠΑΚ συνδεσεις διοτι στο Αλβανοχωριο του τοτε νομιζε οτι υπαρχει οπτικη ινα ενω δεν εχουν καλα καλα ενα υποτυποδεις δικτυο ηλεκτρικου και την κανουν με μπαλαντεζες αλλα θεωρισε σωστο να μας κανει και ενα μαθημα γιατι ως γνωστων ενα μπασταρδακι τα ξερει καλυτερα και απ τους γονεις του

Πουσε μπολιασμενε μπασταρδε για να μιλας για το 2009 θα επρεπε να ησουν και εδω για να εκφερεις γνωμη και οχι στο μαντρι σου
www.insomnia.gr/articles/providers-telecoms/%CE%BF%CF%84%CE%B5/%CE%BF%CF%84%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BA-r1476/]ΟΤΕ: Διπλασιασμός χρεώσεων ΕΠΑΚ 16/08/2009[/url]
Πατα το λινκ καραγκιοζη και εσυ και ο αλλος ο αγαμητος , πηρατε απ την μανα σας το ΟΚ για να μπαινετε εδω μεσα ?

Μια χαρά θυμάμαι βλάκα.
Dialup 56 είχε τέλη του 90 που πήγαινα σχολείο στο πατρικό μου και μετά ISDN 64.
Μετά ως φοιτητής που έφυγα από το σπίτι το 2005 είχα ADSL στο φοιτητικό μου στα Εξάρχεια και έπαιζα online games.
Λες να μη θυμάμαι;
Σχόλια στο άρθρο εντωμεταξύ από κάτω:
"ΕΠΑΚ... που το θυμηθήκατε αυτό... πςςςςςςςςς"
"
Για εξηγηστε ρε παιδια και σε μενα τον ασχετο, τι ειναι ειναι αυτο το επακ? Οσοι εχουν μια απλη συνδεση ADSL θα μας επηρεασει πουθενα? Χρηαμτικα εννοω."
"Δλδ με dial up πες μου ποια σελίδα θα ανοίξεις."
"ΑΑααα και κάτι άλλο. Πείτε μου πιο χωριό με πάνω από 500 μόνιμους κατοίκους δεν έχει dsl???"
Κανείς δε χρησιμοποιούσε ΕΠΑΚ τότε.
Ποιός έιναι ο Αλβανός που ισχυρίζεται ότι είχε ΕΠΑΚ το 2009;
Μάλλον εσύ.
Και σέρφαρες και ίντερνετ; Που όλες οι σελίδες είχαν javascript;
Πώς ακριβώς τις άνοιγες παπάρα;
Και αγόραζες και bitcoin με dialup;
Γελάνε και οι πέτρες παπάρα.
Σε φάγαμε βλάκα παπαρολόγε και έφυγες από το site;
Δε σεχω δει να ποστάρεις παπαριές τελευταία.