Νέα

Survivor 4

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιά θέλετε να πάρει πούλο;

  • Τον παίρνει το σαιτ

    Ψήφοι: 47 52,8%
  • Σαλιγκαρουδη

    Ψήφοι: 23 25,8%
  • Κωλογρια

    Ψήφοι: 14 15,7%
  • Καπταιν Ρουφο

    Ψήφοι: 5 5,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    89

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
1111.jpg
πλακα πλακα θα το μπιφτεκονα αυτο ετσι καθαρο και πλυμενο
 

dbaba

Μέγας
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
1.095
Κριτικές
53
Like
3.444
Πόντοι
4.435
Πατάρες οι κοντοπούτανες. Να μη ξέρεις ποια να σκίσεις πρώτα.
 

rakakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2019
Μηνύματα
614
Κριτικές
3
Like
752
Πόντοι
366
Νικολέτα Μαριανθη καυλες
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.063
Πόντοι
3.556
Ο Ρωσοπλιατ είναι σαν κάτι άστεγους στην Αμερική που τους πλένουν τους ξυρίζουν τους κάνουν μπάνιο τους λούζουν τους δίνουν καθαρά ρούχα και μετά αυτοί διαμαρτύρονται ότι καταστράφηκαν γιατί κανείς δεν θα τους δίνει ελεημοσύνη πλέον
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.531
Like
29.458
Πόντοι
5.506
Γιδοβοσκός μόνο εμένα μου φαίνεται όπως ήταν και στην καλύβα;
 

ADMIRAL GR

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
15.459
Κριτικές
3
Like
7.246
Πόντοι
1.486
Ιακωβέεεεέεε!!!!!!
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.063
Πόντοι
3.556
Πόσα κιλά βρώμα λέτε να έφυγε συνολικά??
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ο μουνος με τα κοκκινα ποια ειναι? :confused: :confused: :confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.723
Like
57.527
Πόντοι
12.756
Έλα τυπε μου φιλετακια εσκαλοπ με πικάντικη σάλτσα μουστάρδας συνοδεία πουρέ από γλυκοπατάτες, πράσινη σαλάτα με κρέμα μπαλσαμικο και κατικι Δομοκού και για επιδόρπιο έχω μια πάστα σεράνο, έχω αφήσει και ένα ζελέ με φρούτα για πιο μετά μην βαρύνω πολύ
:headbang2:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΜΑΣ ΑΜΟΛΥΣΟΥΝ ΠΑΣΧΑ-ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ????????????
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
όλοι πλυθήκανε και γίνανε μοντέλα, ο γαλακτερός έγινε μεξικανός λάθρο που περνάει τα σύνορα του τέξας
καρατε κιντ :confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΜΑΣ ΑΜΟΛΥΣΟΥΝ ΠΑΣΧΑ-ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ????????????
ποσο καιρο εχεις να κανεις μπανιο ρε αστεγε???:confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom