Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μονο η αννα,στο τζαμπο αξιζει δηλ φιλε;H κατασταση στο Ηρακλειο ειναι δραματικη. Χειροτερη απο καθε φορα. Εχει μονο γυφτισες, Βουλγαρες και χοντρες. Οποτε ας μεινουμε μακρια τουλαχιστον μεχρι την αρση της καραντινας. Τοτε θα ερθουν σιγουρα αξιολογα κομματια. Φυλαξτε λεφτα και μη τα δινετε σε φολες.
σωστος!!!Κάντε πρώτα ο καθένας την αυτοκριτική του να γίνουμε άνθρωποι καί νά προσπαθήσουμε καί εμείς να καταλάβουμε.. διαβάζω κριτικές δεν θα έπρεπε να γράφονται.. όταν σέ μία κοπέλα από αυτές πού περιγράφετε πηγενει ο κάθε ένας κια ο ένας είναι άπλυτος καί νά έχει πιάσει πουρί ο πουτσος τού ο άλλος θέλει στραμπον αλλά δεν έχει πλύνει τον Κόλο τού και γεμίζει σκατα τον κόσμο ο άλλος θέλει να βάλει δάχτυλο με την παρανυχιδα και την κάθε βρωμιά να απαιτούν να το βάλουν στο μουνι που η κοπέλα από αυτό εξαρτάται η δουλειά της καί δεν είναι όλη έτσι σίγουρα αλλά όταν υπάρχουν αυτή άντε να υπάρξει ψυχολογία και πάει ο κάθε ένας από εμάς και θέλει Με 40 ευρώ να του πάρει ακαποτο να γαμαει 30 λεπτά σερί να βάλει δάχτυλο να πάρει γλυφομούνι να την πηδήξει από τον Κόλο να τον φιλάει να την σαπίσει στα χαστούκια και να πιούνε και καφεδάκι μετά.. όχι ρε φίλε δεν θα το βρεις παίξε μια μαλακιά καλύτερα.. πλήρωσε ρε μάγκα γαμιά μια ώρα πηγενε και παίξε μπάλα μόνο θέλουμε με 30 ευρώ την γκόμενα μας στο κρεβάτι..
Μεσα σε πεντε σειρες τα ειπες ολα!!!! Συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα σου.Κάντε πρώτα ο καθένας την αυτοκριτική του να γίνουμε άνθρωποι καί νά προσπαθήσουμε καί εμείς να καταλάβουμε.. διαβάζω κριτικές δεν θα έπρεπε να γράφονται.. όταν σέ μία κοπέλα από αυτές πού περιγράφετε πηγενει ο κάθε ένας κια ο ένας είναι άπλυτος καί νά έχει πιάσει πουρί ο πουτσος τού ο άλλος θέλει στραμπον αλλά δεν έχει πλύνει τον Κόλο τού και γεμίζει σκατα τον κόσμο ο άλλος θέλει να βάλει δάχτυλο με την παρανυχιδα και την κάθε βρωμιά να απαιτούν να το βάλουν στο μουνι που η κοπέλα από αυτό εξαρτάται η δουλειά της καί δεν είναι όλη έτσι σίγουρα αλλά όταν υπάρχουν αυτή άντε να υπάρξει ψυχολογία και πάει ο κάθε ένας από εμάς και θέλει Με 40 ευρώ να του πάρει ακαποτο να γαμαει 30 λεπτά σερί να βάλει δάχτυλο να πάρει γλυφομούνι να την πηδήξει από τον Κόλο να τον φιλάει να την σαπίσει στα χαστούκια και να πιούνε και καφεδάκι μετά.. όχι ρε φίλε δεν θα το βρεις παίξε μια μαλακιά καλύτερα.. πλήρωσε ρε μάγκα γαμιά μια ώρα πηγενε και παίξε μπάλα μόνο θέλουμε με 30 ευρώ την γκόμενα μας στο κρεβάτι..
Mπορεις να πεις την γνωμη σου για την Ζετα? αξιζει?Λοιπόν σας παρακολουθώ καιρό . Είχα λογαριασμό παλιά αλλά τον έσβησα και έφτιαξα καινούργιο για να σας πω τι παίζει . Εγώ φάει πολλά λεφτά σε πουτανες ,μασατζουδες και γενικά ότι βρώμα κυκλοφορεί . Εδώ και δυο μήνες έχω πάει σε όλες που έχουν έρθει απλά δεν ήξερα που να το γράψω , εδώ η στην κατηγορία city tours . Θα αφήσω κάποιες κριτικές και ότι θέλετε ρωτήστε με αλλά ασχολούμαι μόνο με escort κυρίως και όσες έχουν έρθει ηρακλειο από το site . Αυτές που με τρέλαναν για αρχή και θα επανέλθω σιγά σιγά με όλες για να μην γίνομαι κουραστικός . Emma και kira. Η μια είναι τώρα Χανιά η άλλη Ρέθυμνο .αύριο έρχεται η Kira ηρακλειο όποτε ετοιμαστείτε . Δυο πιπίνια 23 χρόνων από Ukraine . Άρρωστα . Είμαι 37 έχω γαμισει σίγουρα 300 escort πρώτη φορά με ζόρισε κοπέλα . Είπα γέρασα . Αχόρταγη . Ξύλο ξύλο και γαμισι . Σας λέω άρρωστο και πολύ ωραία . Η Emma πιο όμορφη πολύ και πιο light στο sex . Είχε ένα σώμα και ένα δέρμα χάρμα . Ένα μουνακι άβγαλτο . Το έγλυφα 20 λεπτά . Πηγαίνετε μην χάσετε την ευκαιρία που είναι εδώ .ότι θέλετε ρωτήστε με . Έχω Πάει sia zeta sabrina Kristy ellis.. έχω και instagram των περισσότερων. Η Kristy που είναι Χανιά είναι όντως πορνοστάρ και το όνομα τις είναι Stacy snake ψάξτε στα πορνοσιτε και δείτε . Προχωράμε με άρρωστια. Έχω Πάει με όλες και θα αναφέρω σιγά σιγά τι παίζει . Προς το παρών Kira και Emma και θα με θυμιθητε .
Για δωσε επιπλέον πληροφορίες πρώτη φορά το ακούω αυτό ?Καί όταν ανοίξουν τα σύνορα ετοιμαστείτε να κατέβουν η Ρωσίδες η 2 μέτρα μουναρες να πάμε με 32.75€ να τούς γαμησουμε και το μουνι πού της έκανε..
Ναι εννοείται . Στο ibis style το ξενοδοχείο είναι . Βολεύει . Μόλις μπαίνεις πας αριστερά αμέσως ασανσέρ .δεν σε βλέπει κανένας . Σωματαρα , Σερβία ποτέ εμένα μου κάνει ξεκολο αλβαναρι ... πρόστυχο φάτσα αλλά προφορά καρφώσει μακερι . Πίπα με σάλιο απίθανη . Και αντέχει . Να πας . Δυο φορές πήγα . Αλλά αν θες χτύπο ... να πας Κίρα ... πιπινάκι να το κατασκοτωσεις και αντέχει πόλυ . Πόνεσαν τα χέρια από το ξύλο .Mπορεις να πεις την γνωμη σου για την Ζετα? αξιζει?
Αααα και κολάρα απιστευτηΝαι εννοείται . Στο ibis style το ξενοδοχείο είναι . Βολεύει . Μόλις μπαίνεις πας αριστερά αμέσως ασανσέρ .δεν σε βλέπει κανένας . Σωματαρα , Σερβία ποτέ εμένα μου κάνει ξεκολο αλβαναρι ... πρόστυχο φάτσα αλλά προφορά καρφώσει μακερι . Πίπα με σάλιο απίθανη . Και αντέχει . Να πας . Δυο φορές πήγα . Αλλά αν θες χτύπο ... να πας Κίρα ... πιπινάκι να το κατασκοτωσεις και αντέχει πόλυ . Πόνεσαν τα χέρια από το ξύλο .
Ψήνω καιρό να πάω Ζέτα, είναι για γλύψιμο τέτοια κωλαρα!!Αν έχεις κανένα Ινστα στείλε αδερφέ να εξερευνήσουμε λίγο πριν πάμε ;)Ναι εννοείται . Στο ibis style το ξενοδοχείο είναι . Βολεύει . Μόλις μπαίνεις πας αριστερά αμέσως ασανσέρ .δεν σε βλέπει κανένας . Σωματαρα , Σερβία ποτέ εμένα μου κάνει ξεκολο αλβαναρι ... πρόστυχο φάτσα αλλά προφορά καρφώσει μακερι . Πίπα με σάλιο απίθανη . Και αντέχει . Να πας . Δυο φορές πήγα . Αλλά αν θες χτύπο ... να πας Κίρα ... πιπινάκι να το κατασκοτωσεις και αντέχει πόλυ . Πόνεσαν τα χέρια από το ξύλο .
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αααα και κολάρα απιστευτη