Καταρχην σε εβαζε σε οτι σταση ηθελε και οταν τελειωνες ελεγε οτι τελειωσε κι αυτηΜΑΚΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΡΟΞΥ, ότι χειρότερο σε συμπεριφορά έχω δει ποτε μου. Ουτε την διεύθυνση που μενει δεν ηξερε το ζωο, με ειχε ποση ωρα στο τηλ με οδηγιες στριψε αριστερα στριψε δεξια κτλ! Και οι φωτο φυσικα δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα, εχει περιττα κιλα καμια σχεση με τις φωτο. Αυτο δεν με πείραξε βέβαια αλλα η συμπεριφορά της και η πλήρης αγένεια της και τα φτηνα πουτανιστικα κολπα...
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).