Νέα

Aναβάθμιση ADSL ταχύτητας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 26
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.315
Like
785
Πόντοι
96
Φίλοι,

έχω από χθες το 4096/1024 της HOL (, ελέγχος αν ισχύει για την περιοχή σας, ισχύει για Μαρούσι και Ζωγράφου/Αμπελόκηπους) στην τιμή των 512.
Τα τεστ
μου δίνουν 400άρια -700άρια/300άρια-700άρια (τρέχα γύρευε γιατί).
 

yazoo

Νέο Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2005
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Αυτή η ιστορία της αναβάθμισης είναι μεγάλη πίπα.  Ουσιαστικά απ'ότι φαίνεται ο ΟΤΕ δεν ήταν έτοιμος για κάτι τέτοιο.

Εμένα το 768 μόνο για δυο μέρες λειτούργησε. Πλέον ούτε με 384 δεν πάει.

Προχειροδουλειές απλά για να έχουμε να λέμε ότι κάτι έγινε.
 

fax

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2009
Μηνύματα
228
Like
1
Πόντοι
1
TCP/Web100 Network Diagnostic Tool v5.2.1e
click START to begin
28/02/2009 06:11:47
Checking for Middleboxes . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Done
running 10s outbound test (client to server) . . . . . 191.81Kb/s
running 10s inbound test (server to client) . . . . . . 1.75Mb/s
Your PC is connected to a Cable/DSL modem

click START to re-test
αυτος ειναι ο ΟΤΕ!!!!!καμαρωστε !!!ρε ουστ κουτοφραγκοι-εβραιοι :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Και εγω εχω 24/1 και κατεβαζει με 400-700 μεσω Rapidshare ενω πολλες φορες με πεταει εξω (δεν συνδεεται) και δυσκολευομαι να μπω ....

αλλες φορες παλι κατεβαζει με 25-70 kb/s !!!!!
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
on telecoms NIKAIA 4982/758  ANTI  12000/1000  Αλλα ειμαι μια χαρα η απατη ειναι , εαν πας στον οτε στην περιοχη σου μπορουν να σου πουν τι περνει η περιωχη που μενεις , ολλα τα αλλα ειναι του Κωλου και η Εθνικη επιτροπη τηλεποικωνιων κανει τον τροχονομο .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom