Με ενημέρωσαν ότι έχετε κάνει πηγαδάκι και τα λετε εδώ, κάποιος έδωσε και το μεσενζερ και με έχετε πρηξει ενω δεν με έχετε δει καν!
Λοιπόν! Είμαι κατηγορία bbw και με έχετε πρηξει όλοι οι άσχετοι από εδώ!Δεν αρεσω σε όλους, το ξέρω, αλλά το να κοροιδευετε πίσω από ψευτικα προφιλ δεν σας τιμά καθόλου.
Μαζευτειτε, κι όποιος γουστάρει θα με ψάξει στην αγγελία μου. Είναι έως και άσχημο αυτό που κάνετε εδώ, ειδικά με κοπελες που δεν ξερετε!
13.12.2020, 15:40 # 1608
RenataC RenataC Κανονικό Μέλος
samio
Πήγα ατην ρενατα-κρήτη οι φοτο δεν είναι δίκες της η είναι παλιές είναι κοντά 100 κιλά και τα βυζιά κρέμονται, δεν δίνει κωλο με τίποτα αλλά με ξενέρωσε που βιαζόταν μου έλεγε τελείωνε κε μου όχι σε ότι πρότεινα, κρέμας το 70αρι
Στην αγγελία μου έγραφα ξεκάθαρα ότι είμαι παχουλη, δεν ξέρω τι περίμενες.
Οι φωτογραφίες είναι δίκες μου,φέρουν λογότυποκκαι ηημερομηνία ππου ττραβήχτηκαν . Είμαι 100 κιλά, τιμή μου που ειμαι κατηγορία bbw,ααν εσυ δεν το είδεςσστην αγγελίακκαι οπερίμενες καμία αδύνατη εσυ εχασες.ΠΠΌΤΕ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑΝ δεν βιάζομαι, πάντα αφηνω περισσότερο χρόνο σε όλους,κκι ααυτή ηη κριτική σου είναι και ο λόγος που σε μπλοκαρα. Σε πολλούς έχω πάρει και λιγότερα,εέτσι εεπειδή πέρασα καλά και είχαν καυλα.Σε εσένα που δεν ξέρειςοούτε να βάλεις δάχτυλο τι να σου πω;ππάρε εγκυκλοπεδια γιατί οι τσοντες σε έκαψαν.
Πολλη κακή ή κριτική σου και θα την δεχόμουν εάν έγραφες αλήθειες. Εσύ απλά με κράζεις.ΠΠολύ κκράξιμο από κάποιονμμε ττόσο μμικρό πουλι και άσχετο στο σεξ,δε νομίζεις; κοίταξε τα χαλια σου.
13.12.2020, 15:53 # 1609
RenataC RenataC Κανονικό Μέλος
jovani100
Συνάντηση με Ρενάτα το πρωί. Bbw, όπως λέει και ένας συναγωνιστής παραπάνω και εγώ ως λάτρης της κατηγορίας, έσπευσα να την τιμήσω. Δεν μπορώ να πω κάτι για την εμφάνιση της καθώς ήταν οτι περίμενα να συναντήσω. Πήρα το πρόγραμμα με το ελεύθερο τσιμπούκι και τελείωμα στο στόμα με κόστος 70€. Ακριβά εννοείται. Δεν έφερε αντιρρήσεις στο που θα έβαζα τα χέρια μου. Έχω όμως να πω καλά λόγια για την καθαριότητα της καθώς και την απαίτηση της για την καθαριότητα στη δική μου περιοχή. Γενικά ευγενική και πρόσχαρη. Λογικά θα την ξανατιμησω.
Μονο τσιμπουκι και να σου πήρα 70,αποκλειεται! 45 σύνολο ήταν.
Προσεχετε τι γράφετε επειδή ο όλα τα σσημειώνω σε αρχείο. Ή περιμένατε να μην δω τι γράφετε;
13.12.2020, 16:03 # 1610
RenataC RenataC Κανονικό Μέλος
Giannis1996ampel
Καλημέρα στην παρέα. Τελικά η Ρενάτα αξίζει;
Οχι μη με προτιμήσεις.
13.12.2020, 16:06 # 1611
Yiannis Yiannis Κανονικό Μέλος
Παρακολουθώ τις κριτικές χρόνια τώρα αλλά γράφω πρώτη φορά.
Εγώ εχω πάει με την Renata 3 φορές και έχω περάσει φανταστικά, κάνει τσιμπούκι πολύ καλό τύπου sloppy, είναι και αρκετά καλή στο sex, είναι καθαρή και εχει όμορφο πρόσωπο με πολύ ωραία χαρακτηριστικά. Αυτά που βλέπω εδω δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα, τουλάχιστον από προσωπική εμπειρία . Το κορίτσι κάνει ότι μπορεί! δεν έχει δικό της χώρο νοικιάζει δωμάτια κάθε φορά για να μας ικανοποιήσει με δικά της έξοδα και εσείς αντί να το εκτιμήσετε την κράζετε ΕΛΕΟΣ!!!, τέλος πάντων εκει που θέλω να καταλήξω είναι ότι τα σχόλια είναι μουφες, πηγαίνετε να το εξακριβώσετε και βάζο στοίχημα ότι θα ξανάπατε, προσωπικά δεν βλέπω την ώρα να ξαναδώ αυτήν τι κοπέλα!!!
1
14.12.2020, 11:11 # 1612
GlamoureEscorts banner
marko polo marko polo Κανονικό Μέλος
Θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις αν μου επιτρέπεται:
1. Δεν κάναμε πηγαδάκι, σε αυτό το site ο καθένας λέει την απόψη του, άλλωστε αυτός είναι και ο σκοπός του site αν δεν κάνω λάθος δηλαδή η ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών, επιθυμιών. Στην πρώτη σελίδα του site υπάρχουν αναρτήσεις αξιολόγησης για πάρα πολλές κοπέλες είτε γραφείων είτε ανεξάρτητες.
2. Η συναλλαγή με χρήματα έχει αυτά τα στοιχεία. Κάποιος ζητάει χρήματα για τις υπηρεσίες του και κάποιος πληρώνει για αυτές τις υπηρεσίες οπότε μπορεί να ασκεί κριτική για τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε σχέση με το κόστος πάντα όμως με σεβασμό και αξιοπρέπεια για τον άνθρωπο. Σχόλια επί προσωπικού νομίζω είναι περιτά.
Αυτά. Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις δεν έχω επισκεφθεί την ρενάτα ποτέ.
2
15.12.2020, 12:18 # 1613
jovani100 jovani100 Κανονικό Μέλος
RenataC
Giannis1996ampel
Καλημέρα στην παρέα. Τελικά η Ρενάτα αξίζει;
Οχι μη με προτιμήσεις.
Περίοδο έχεις; Τραγικά νεύρα.Να σε τιμήσουμε θέλουμε και μας αποπαίρνεις.Και σύμφωνα με τον κατάλογο που εσύ η ίδια έδωσες στο σύνολο είναι 55 ευρώ, σου άφησα 60. Το 70 γράφτηκε εκ παραδρομής αφού το 6 με το 7 είναι δίπλα δίπλα στο πληκτρολόγιο.
1
15.12.2020, 18:45 # 1614
poutaniaris_anhr poutaniaris_anhr Κανονικό Μέλος
Προσωπικα δεν την ξερω τη Ρενάτα, ουτε ειμαι απο Ηρακλειο, αλλα παιδια:
1) το να λεει σε πελατη της οτι ειχε μικρη πουτσα και ειναι ασχετος στο σεξ και να το δημοσιευει εδω ΚΑΙ
2) να δημοσιευει εδω περα συνήθειες , πρακτικές και συμπεριφορες πελατων της, δηλαδή δικές μας
ειναι ικανος λογος για να μην ξαναπατησει ποτέ κανενας στο περβαζι της κυρίας.
Το σαιτ εχει φτιαχτει για τους μπουρδελιαρηδες, δηλαδη εμας και να κανουμε κριτικες κλπ σχολια - πληροφορίες για τις πουτάνες μας που τοσο τις αγαπαμε οσο ασχημες επιδοσεις και αν εχουν - οχι για να κανουν κριτικες οι κυριες ΣΤΟΥΣ μπουρδελιαρηδες και να μας την λενε και από πάνω.
η Ρενάτα προφανώς δεν καταλαβαίνει ότι ΤΗΝ πληρώνουν όσοι την δοκίμασαν, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.
Όταν πληρώσει και αυτη (και νομίσει ότι έπεσε σε φόλα) τότε ας γράψει τις εντυπώσεις της και την συμπεριφορα που αντιμετώπισε στο σεξ.
και να μη μας απαντησει εγραψε οσα αδιανοητα εγραψε επειδη καποιος την εβγαλε απ οτα ρουχα της ή την αδίκησε σε κριτικη ή εγραψε ανακρίβειες κλπ. Θα μπορούσε να γράψει ευγενικά και όμορφα τι ψεμα ειπώθηκε και να διορθώσει τις λάθος εντυπώσεις, χωρίς να σχολιάζει το πουλί του πελάτη της ή το πόσο αδέξιος στο δαχτύλιασμα είναι.
ΑΑΑΑΑμα πια, γιατι (όπως και η αδικη κριτικη) έτσι και η αγένεια έχει και τα όρια της...
Νευρίασα και ας μη με νοιαζει τίποτα από το συγκεκριμένο θέμα...
2
15.12.2020, 19:13 # 1615
sif sif Κανονικό Μέλος
Αχ και που έχουμε καταντήσει στο Ηράκλειο! Καλά τα λέει ο poutaniaris_anhr
15.12.2020, 22:39 # 1616
adon013 adon013 Κανονικό Μέλος
δυστηχως ειμαστε για κλαματα στο Ηρακλειο απο πολες αποψεις!!!!
15.12.2020, 23:22 # 1617
RenataC RenataC Κανονικό Μέλος
jovani100
RenataC
Giannis1996ampel
Καλημέρα στην παρέα. Τελικά η Ρενάτα αξίζει;
Οχι μη με προτιμήσεις.
Περίοδο έχεις; Τραγικά νεύρα.Να σε τιμήσουμε θέλουμε και μας αποπαίρνεις.Και σύμφωνα με τον κατάλογο που εσύ η ίδια έδωσες στο σύνολο είναι 55 ευρώ, σου άφησα 60. Το 70 γράφτηκε εκ παραδρομής αφού το 6 με το 7 είναι δίπλα δίπλα στο πληκτρολόγιο.
Ναι φίλε μου, νεύρα όταν έχω λάβει 60 μηνύματα στο μεσενζερ επειδή εσύ το έγραψες και οι 50 βριζουν και προσβάλουν και καλά κάνω! Όσο για τις τιμές, πάντα λέω αναλυτικά τι προσφέρω και σε τι τιμή. Και έγραφα και υπέρ αναλυτικά. Τι να κάνουμε που μέσα στην τιμή είναι και τα Απολυμαντικα για να καθαριζω μετά από κάθε άτομο.... Λυπάμαι.
16.12.2020, 0:20 # 1618
RenataC RenataC Κανονικό Μέλος
poutaniaris_anhr
Προσωπικα δεν την ξερω τη Ρενάτα, ουτε ειμαι απο Ηρακλειο, αλλα παιδια:
1) το να λεει σε πελατη της οτι ειχε μικρη πουτσα και ειναι ασχετος στο σεξ και να το δημοσιευει εδω ΚΑΙ
2) να δημοσιευει εδω περα συνήθειες , πρακτικές και συμπεριφορες πελατων της, δηλαδή δικές μας
ειναι ικανος λογος για να μην ξαναπατησει ποτέ κανενας στο περβαζι της κυρίας.
Το σαιτ εχει φτιαχτει για τους μπουρδελιαρηδες, δηλαδη εμας και να κανουμε κριτικες κλπ σχολια - πληροφορίες για τις πουτάνες μας που τοσο τις αγαπαμε οσο ασχημες επιδοσεις και αν εχουν - οχι για να κανουν κριτικες οι κυριες ΣΤΟΥΣ μπουρδελιαρηδες και να μας την λενε και από πάνω.
η Ρενάτα προφανώς δεν καταλαβαίνει ότι ΤΗΝ πληρώνουν όσοι την δοκίμασαν, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.
Όταν πληρώσει και αυτη (και νομίσει ότι έπεσε σε φόλα) τότε ας γράψει τις εντυπώσεις της και την συμπεριφορα που αντιμετώπισε στο σεξ.
και να μη μας απαντησει εγραψε οσα αδιανοητα εγραψε επειδη καποιος την εβγαλε απ οτα ρουχα της ή την αδίκησε σε κριτικη ή εγραψε ανακρίβειες κλπ. Θα μπορούσε να γράψει ευγενικά και όμορφα τι ψεμα ειπώθηκε και να διορθώσει τις λάθος εντυπώσεις, χωρίς να σχολιάζει το πουλί του πελάτη της ή το πόσο αδέξιος στο δαχτύλιασμα είναι.
ΑΑΑΑΑμα πια, γιατι (όπως και η αδικη κριτικη) έτσι και η αγένεια έχει και τα όρια της...
Νευρίασα και ας μη με νοιαζει τίποτα από το συγκεκριμένο θέμα...
Μιλάς για αγένεια εσυ; εσυ που δεν έχεις ιδέα τι μηνύματα έχω λάβει από άτομα από αυτό το φόρουμ; και είσαι εσύ ικανός να κρίνεις εμένα;
ΕΜΠΕΔΩΣΕ ότι επιλέγω με ποια άτομα θα κανω ραντεβού.
Ότι δίνεις τα χρήματασσου , δεν σημαίνει ότι θα φερθεις στον άλλο σαν σκουπίδι, καπου εκει το χάνετε μερικοι. Κι αν σε έθιξε ο τρόπος μου απέναντι σε μια ψευδή κριτική, καπου έχεις το πρόβλημα και να το βρεις μέσα σου. Αλλα αρκετά πια! Πάνω απ όλα είναι ο σεβασμός, ναι πληρώνεις, αλλα να σεβεσαι αυτό που πληρώνεις περισσότερο από το κινητό σου τηλέφωνο επειδή έχεις να κάνεις μς άνθρωπο και όχι με πλαστικη κούκλα. Πληρώνεις υπηρεσίες,δεν αγοράζεις εμένα σαν άνθρωπο. Δεν ξέρω, είναι δύσκολο να το αντιληφθείς; μπορείς; ή έχεις άγνωστες λεξεις;
Κάθεσαι και κρίνεις ανθρώπους που δεν ξέρεις από μια θυμωμένη απάντηση μου. Ακόμα κι αν έχεις δίκιο, που δεν έπρεπε να επιτεθω με αυτόν τον τρόπο, το έχεις χάσει από την στιγμή που με θεωρείς αντικείμενο και επιτειθεσαι σε μένα.
Μπράβο που έχεις καλύτερους τρόπους από τους δικούς μου. Όχι, μπράβο!
16.12.2020, 0:33 # 1619
RenataC RenataC Κανονικό Μέλος
adon013
δυστηχως ειμαστε για κλαματα στο Ηρακλειο απο πολες αποψεις!!!!
Μη το λες, για γέλια είμαστε στο ηρακλειο....
Διαβαστε ΟΛΟΙ εδω το επιπεδο της κυριας Ρενατας. Διαβαστε βρισιες σε ολα τα μελη του φορουμ επειδη καπιος σχολιασε κατι απο την συνευρεση τους. Αλλα οχι η κοπελα δεν βριζει. Οσο για τα μηνυματα εχω δεχτει απειρα και εχουν και πολλη πλακα αυτα που γραφουν για σενα. Ενα φυλλο συκωτι εκανα. Αφου λοιπον το μαλακας δεν ειναι βρισια ουτε το φαλαινα ειναι. Ενα ζωο ειναι. Ουτε το τελειωμενη ειναι. Ενας επιθετικος προσδιορισμος ειναι. Οσο για αυτα που λες με τα 300αρια αποτελουν μερος της νοσηρης σου φαντασιας. ΥΓ, Συνεχισε να παραλληρεις και να βριζεις. Εγω εδω θα ειμαι να σε βαζω στη θεση σου χωρις βρισιες αλλα με επιχειρηματα για οσο το τραβηξεις και μεχρι να σε διωξουν απο το φορουμ λογω προσβλητικων εκφρασεων.