Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
τον αλεξ τον αγχωνει μην τον βγαλουν μιστερ μαλακα φετος.....
τυπε ακολουθουσαν κι αυτοι την μεθοδο σουΠλάκα μας κάνεις? Εγω ψηφιζα τον εαυτο μου τοτε. Και πηγατε και βγαλατε τον πορνοπαπο.
Και μετα σου λενε οτι η αριστερα δεν κανει κουμαντο σε αυτη τη χωρα τυπεΠλάκα μας κάνεις? Εγω ψηφιζα τον εαυτο μου τοτε. Και πηγατε και βγαλατε τον πορνοπαπο.
http://[URL unfurl="true"]www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/article1799720.ece/ALTERNATES/w620/giannakopoulos_pao_010612.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
δε παίζει να έχει άγχος ο τύπος, τον βλέπω πολύ χαρούμενο ;D
http://[URL unfurl="true"]www.superbasket.gr/wp-content/themes/_stylebook/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.superbasket.gr%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F09%2F%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82.jpg&q=90&w=795&zc=1[/img[/URL]]
[/quote]
και παλι ανγχωμενο δεν τον λες...... οτι αλλο το συζηταμε :boobies: :boobies: κλασμενο ισως ?
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Τρίχες. Αν κανεις ενα τσιγαρο καθε βραδυ, σε ενα-δυο χρονια θα εχεις την οψη του Γιαννακοπουλου του Παναθηναικου.
Και για ποιο πράγμα έχεις τόσο άγχος που κατεβάζεις όλα αυτά?Αν δεν ειχαμε δε θα καταπιναμε τα ταβορ τα κουεπιν και τα λαντοζ σα τις καραμελες!![]()
Εχω διπολικη διαταραχη και με εχουν κλεισει στη γυαλα, τι να κανω?
Εχω διπολικη διαταραχη και με εχουν κλεισει στη γυαλα, τι να κανω?