Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Λες να ναι μαστορισα και στο anal?κολαρακι μαστροσοαφιας![]()
Ειχα ακουσει για ετεροχρωμια τυπε,αυτο που εχεις εσυ πως λεγεται?Ειδαν καλα τα γαλαζοπρασινογκρι ματακια μου;Τους εχουν βαλει και κουδουνακια στα χερια στο αγωνισμα;![]()
Τύπε δεν κοιμούνται..Εν τω μεταξυ ολη μερα στην παραλια καποιοι δεν προλαβαινουν απο τον υπνο.Αντε η ινσταγκραμερ-ινφλουενσερ ο ντεμεκ αγροτης μονο αλβανοπακιστανους στελνει στο χωραφι κι αυτος κοιμαται σαν μοσχαρι ολη μερα?![]()
![]()
![]()
![]()
σας κατεστρεψε η καραντινα μερικουςΛες να ναι μαστορισα και στο anal?κολαρακι μαστροσοαφιας![]()
Oχι αυτο το κανει μονο ο βιγκαν των ανθυποδιασημωνΤύπε δεν κοιμούνται..Εν τω μεταξυ ολη μερα στην παραλια καποιοι δεν προλαβαινουν απο τον υπνο.Αντε η ινσταγκραμερ-ινφλουενσερ ο ντεμεκ αγροτης μονο αλβανοπακιστανους στελνει στο χωραφι κι αυτος κοιμαται σαν μοσχαρι ολη μερα?![]()
![]()
![]()
![]()
Διαλογιζονται..
;
Τύπε ο καμπούρης κάνει αυτούπνωση..Oχι αυτο το κανει μονο ο βιγκαν των ανθυποδιασημωνΤύπε δεν κοιμούνται..Εν τω μεταξυ ολη μερα στην παραλια καποιοι δεν προλαβαινουν απο τον υπνο.Αντε η ινσταγκραμερ-ινφλουενσερ ο ντεμεκ αγροτης μονο αλβανοπακιστανους στελνει στο χωραφι κι αυτος κοιμαται σαν μοσχαρι ολη μερα?![]()
![]()
![]()
![]()
Διαλογιζονται..
;![]()
![]()
![]()
[/quote]η ασημουνα σε λιγο απο τη πεινα θα γλειφει πουτσες να παρει δοση πρωτεινης.![]()
Εν τω μεταξυ ολη μερα στην παραλια καποιοι δεν προλαβαινουν απο τον υπνο.Αντε η ινσταγκραμερ-ινφλουενσερ,ο ντεμεκ αγροτης μονο αλβανοπακιστανους στελνει στο χωραφι κι αυτος κοιμαται σαν μοσχαρι ολη μερα?![]()
![]()
![]()
![]()





εχω την εντυπωση οτι της εχει γυαλισει ο αλβανος....ο κορομι....πως τον λενε...Εν τω μεταξυ ολη μερα στην παραλια καποιοι δεν προλαβαινουν απο τον υπνο.Αντε η ινσταγκραμερ-ινφλουενσερ,ο ντεμεκ αγροτης μονο αλβανοπακιστανους στελνει στο χωραφι κι αυτος κοιμαται σαν μοσχαρι ολη μερα?![]()
![]()
![]()
![]()
η ασημινα δεν κοιμαται εκει..τα βραδυα κοιμαται στην καλυβα του μπαρμπα ατσουν...
![]()
ενω η ασημουνα ειναι βερα ελλεινιδα το καταλαβαινεις απο την αναγνωση και την ομιλια οτι ειναι βερα αθηναια.εχω την εντυπωση οτι της εχει γυαλισει ο αλβανος....ο κορομι....πως τον λενε...Εν τω μεταξυ ολη μερα στην παραλια καποιοι δεν προλαβαινουν απο τον υπνο.Αντε η ινσταγκραμερ-ινφλουενσερ,ο ντεμεκ αγροτης μονο αλβανοπακιστανους στελνει στο χωραφι κι αυτος κοιμαται σαν μοσχαρι ολη μερα?![]()
![]()
![]()
![]()
η ασημινα δεν κοιμαται εκει..τα βραδυα κοιμαται στην καλυβα του μπαρμπα ατσουν...
![]()
λες να γουσταρει αλβανικη πουτσα??
η ποιοτητα της εκπομπης,με την ποιοτητα της μουσικης ειναι απεραντο χασμα....Nick Cave στο σαυραβαιβορ....πγοιτητα τυποι.![]()