Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
![]()
ποοο δεν εχα όρεξη
![]()
μου λένε να ανεβάσω Κ Α Β Λ Ε Σ
Β Ι Ν Τ Ε Ο.
τη κάνω!πω πω μας άναψες καύλα!!!!τι βαλβίδα εχειςΚαλησπέραμου λένε να ανεβάσω Κ Α Β Λ Ε Σ
![]()
![]()
![]()
![]()
Β Ι Ν Τ Ε Ο.
.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τη κάνω!
Β Ι Ν Τ Ε Ο


Να βάλω??????![]()
Να βάλω??????![]()
χαχαχαχα,εσυοχι μωρε αστο!!! χααχα
χαχα,εσυ
Έχεις μεγάλο αρχείο, αμολα από τον σκληρό δίσκο καμία 10αρια μέτρα κωλαντερο..Αυτές μερες κάπου είδα μια σε ένα δζιφ ένα μαύρο κουλούρι με πολλάααααα σπυριά και έλεγα να βγάλω τη ροζ βαλβίδαχαχα

θες να γράφεις ελληνικά!?!?Έχεις μεγάλο αρχείο, αμολα από τον σκληρό δίσκο καμία 10αρια μέτρα κωλαντερο..![]()
ααα ΕΣΥ....περίμενε να γαμηθω και θα σου οωΟ χρόνος, Κυλά αμείλικτος, πάντοτε πηγαίνει προς τα μπροστά, ποτέ προς τα πίσω. Άτιμο πράγμα... αποτυπώνεται στο ανθρώπινο πρόσωπο, αλλοιώνοντας τα χαρακτηριστικά του.
Η Αντριάνα παίζει κάθε μέρα μαζί του εδώ και χρόνια. Το γαμήσι που κάνει είναι μοναδικό. Όταν ανεβαίνει πάνω στο κρεβάτι, και ειδικά όταν αυτό "καιει" δεν μαλακίζεται. Μάχιμη, ακούραστη. Η δουλειά της είναι δώσει (γλυκό) πόνο. Τον έχει δώσει τόσα χρόνια και συνεχίζει να τον δίνει. Και από ό,τι φαίνεται θα συνεχίζει για πολύ ακόμα. Θα μπορούσα να καταναλώσω ποσότητες ηλεκτρονικής μελάνης γράφωντας σεντόνια για πάρτη της. Το αξιοσημείωτο, όμως, δεν είναι το γαμήσι που κάνει. Αυτό αν το ξέρεις και έχεις ακόμα όρεξη δεν σε σταματάει ό,τι και να βρεθεί στο διάβα σου. Το αντικείμενο συζήτησης είναι άλλο. Πως έχει τον γαμημένο τον χρόνο, πότε οριζοντιωμένο και αιμόφυρτο στο καναβάτσο και πότε στριμωγμένο στα σκοινιά, γρονθοκοπώντας τον ανελέητα. Πως... πως τον πετσόκοψες έτσι, μωρή πουτάνα! Πως;
οοοοοοοοο,ευχαριστώΠροσπάθησα να βγάλω κριτική αλλά δεν τα κατάφερα. Θα γράψω εδώ την κριτική μου και βλέπουμε. Συνάντηση με την Ανδριάνα στο γνωστό Bill. 5λεπτη καθυστέρηση και τσουουουπ τοκ τοκ η πόρτα. Όσες φωτογραφίες και αν είχα δει τίποτα δεν με προετοίμασε για αυτό που είδα. Προσωπικά την θεωρώ πανέμορφη και νομίζω το κατάλαβε. Πεταχτό φιλάκι και στα του αγώνα ότι έχετε διαβάσει αυτό και ισχύει. Η κοπέλα τα δίνει όλα και δεν χαλάει χατίρι. Μου ανέφερε το πρόβλημα που είχε με κάποιον από εδώ και λόγω της ταραχης της κατάλαβα ότι μάλλον έζησε δύσκολες στιγμές. Αν θα την ξανασυναντουσα; Μπα, μου πήρε δύο ημέρες να συνέλθω και άλλες τόσες να καταλάβω τη στο διάολο έγινε.
Αντριάνα είσαι φοβερή θα τα πούμε σύντομα;)
Keto Man
απο μενα.εεεε ναιμα με τα videos που ανεβαζει καθε λιγο, δε χρειαζεται να ρωτησεις κατι παραπανω.
βλεπεις τι παιρνεις (τι θα παρεις) απο την αρχη χωρις μα και μου.
απο μενα.