τη βερονικα δεν την προσεξες;;(κοτσιδα μαζεμενη)
Σωστα..Ηταν και αυτη εκει.Με νεο hair style.
Αυτα..
τη βερονικα δεν την προσεξες;;(κοτσιδα μαζεμενη)
Γεια σο ΝΟΚΙΑ ρομαντική ψυχή !
Είχες και καρδιόσχημα σοκολατάκια ?
Εγώ πάλι την νύχτα την πέρασα σεμνά και φορτοτικά !
δεν ανηκει στις μουναρες αλλα κατι μου βγαζει ρε γμτ και την προτιμωΣωστα..Ηταν και αυτη εκει.Με νεο hair style.
Αυτα..

Φορτοτικα ?? χαχα
Οπως λεμε "την φορτωσα" και φυγαμε ?
Όχι ήταν προσυμφωνημένη φορτοτική .

Οχι για μενα το πα χαχαΟτι και καλα κατι μου βγαζει και την προτιμω παρολο που δεν ειναι ανηκει στις "μουναρες"
Για σενα ρωτησα "τι σου βγαζει"..λολ..λολ
)
μη βιαζεσαι....Σε τι ειναι καλυτερη tefariki ?
Αυτα..
ΥΓ - Πρωτο ποσταριμα και "βουρ" στην Βικυ ?
ναι, δεν το ηξερες ?γιατί, είναι ρεζερβε;
ε, κατι θα ξερεις για να το λες..δε νομίζω.......
Σε τι ειναι καλυτερη tefariki ?
Αυτα..
ΥΓ - Πρωτο ποσταριμα και "βουρ" στην Βικυ ?
τίποτα ;)
είναι από τις πιο καλές... χορεύτριες
αυτή μ αρέσει τι να κάνουμε