Νέα

ΝΕΟΣ κορωνοϊός Covid-19 από τη Γουχάν (Κίνα)...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CLOSER822
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 105K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 84 άτομα (0 μέλη και 84 επισκέπτες)

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.102
Κριτικές
36
Like
45.696
Πόντοι
21.395
Αντί να φορτώσεις κάνα ταιλανδεζικο πιπινακι στη βαλίτσα να μας φέρεις, εσύ μάσκες ονειρεύεσαι...   :S
Αφου ρε παπαρα σου ειχα στειλει δειγμα παλιοτερα και δεν σου αρεσε το κωλαρακι της. :uglystupid:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
Το "έχει βουήξει ο τόπος" αντιλαμβάνεσαι οτι δεν είναι επιχείρημα.

Και εδώ "είχε βουήξει ο τόπος" οτι είσαι ντελιβεράς αλλά μας πούλησες παπάτζα.  :grin:
ποσο % θεωρεις οτι ηταν σκανδαλο τα σκοιλ ελικικου?
0% επειδη εισαι νουδου? 10% επειδη ο βρουτσης εσπρωξε κατι δικους του?50% επειδη και ο αδωνις το ιδιο?100% επειδη εισαι συριζα? για πες
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Οι απλες μασκες παντως, απο οτι μου ειπε ο φαρμακοποιος στις 28 Γεναρη ειχανε 4-5 λεπτα χονδρικη απο αποθηκη.

και 10 λεπτά στο φαρμακείο, είχα πάρει μέσα Γενάρη για επίσκεψη σε χειρουργημένο συγγενικό πρόσωπο.
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
ποσο % θεωρεις οτι ηταν σκανδαλο τα σκοιλ ελικικου?
0% επειδη εισαι νουδου? 10% επειδη ο βρουτσης εσπρωξε κατι δικους του?50% επειδη και ο αδωνις το ιδιο?100% επειδη εισαι συριζα? για πες
εχει διπλη ριζα :think: :S :S :S :s&m_3: :s&m_3:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
ποσο % θεωρεις οτι ηταν σκανδαλο τα σκοιλ ελικικου?
0% επειδη εισαι νουδου? 10% επειδη ο βρουτσης εσπρωξε κατι δικους του?50% επειδη και ο αδωνις το ιδιο?100% επειδη εισαι συριζα? για πες


Δεν ξέρω τι έχει γίνει κάτω από το τραπέζι ρε μπρο. Στην τελική, κάτω από το τραπέζι μπορεί να βγάλουν μίζες από οπουδήποτε. Σκάνδαλο για μένα είναι οτι υπήρχαν τόσα χρόνια ΚΕΚ σκοιλ ελικικου και κάθε κυβέρνηση έχει το μερίδιο που της αναλογεί.


ΚΑΝΕΝΑΣ δε μπορούσε να σπρώξει δικούς του από τη στιγμή που ο Χελλ μπορούσε να διαλέξει ΟΠΟΙΟ ΚΕΚ ΗΘΕΛΕ ΑΥΤΟΣ. Αν πήραν μίζες από όλους, δεν το γνωρίζω, αν είναι έτσι είναι σκάνδαλο.


Δε μπορώ να το γράψω πιο απλά.
 

Leclerc

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2020
Μηνύματα
6.334
Like
9.442
Πόντοι
2.356
Το "έχει βουήξει ο τόπος" αντιλαμβάνεσαι οτι δεν είναι επιχείρημα.

Και εδώ "είχε βουήξει ο τόπος" οτι είσαι ντελιβεράς αλλά μας πούλησες παπάτζα.  :grin:




Κλώνε μου, το είπε ο Βλαξ-εβάνης και τα τρολ στο twitter. ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom