Νέα

ΝΕΟΣ κορωνοϊός Covid-19 από τη Γουχάν (Κίνα)...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CLOSER822
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 105K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 76 άτομα (0 μέλη και 76 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Θα συμφωνήσω με τον Sta555.
Η ποσότητα που γράφεις είναι αστεία για εισαγωγή. 100 κιβώτια και του βγήκαν 0,20 !!!
Όπως το είπε κάποιος άλλος, με ένα site τις πουλά λιανική και κονομάει.

Δεν πα να συμφωνησεις με οποιον θελεις....οι τιμες ειναι αυτες που ακριβως ειπα.Στα αλλα που σου ειπα γαργαρα...
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Τυπε εγω για να καβαντζωθω απο τους πρωτους για κουρεμα πουλησα τρελη παπατζα στον κομμωτη για το παιδι του που ειχε βγαλει ενα χαλαζιο στο ματι οτι ειναι δυσκολη περιπτωση και χρειαζεται σουπερ αγωγη και αλλες παπαριες.

Εκει καταντησαμε... :S :S :S

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

ε ρε γλέντια....
όπως έγραψα και στους παππούδες, λέω να τα αφήσω μακριά να είμαι έτοιμος για τον χειμώνα... :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

Leclerc

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2020
Μηνύματα
6.334
Like
9.442
Πόντοι
2.356
Τυπε αν περιμένουμε από την αγορά να αυτορυθμιστεί, μας βλέπω να γραφομαστε στον ρουβικωνα να πάρουμε δωρεάν τις αντισφιξιογονες μάσκες τουλάχιστον...  :S




[size=20pt]Δεν είναι απαραίτητες για το κοινό οι χειρουργικές μάσκες. Αφήστε τες στους επαγγελματίες υγείας.
Από 1,50 ευρώ υπάρχουν υφασμάτινες επαναχρησιμοποιούμενες.
[/size]
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

ε ρε γλέντια....
όπως έγραψα και στους παππούδες, λέω να τα αφήσω μακριά να είμαι έτοιμος για τον χειμώνα... :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
δεν βρίσκεις μπασιστα,κιθαριστα να στησεις καμια μπαντα :think: :S :S :S
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Εγώ ξέρω οτι 80 μύρια τελικά δεν πήρε κανένας. ΘΑ έπαιρναν ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ. Αν εννοείς οτι ΘΑ έπαιρναν ποσοστό μίζα ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, δεν το ξέρω.

Ξέρω όμως οτι θα ήταν προτιμώτερο να φύγουν λεφτά του ΕΣΠΑ απ οτι, τελικά, λεφτά του ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΔΙΚΑ ΜΑΣ που θα μπουν στην ύφεση στο τέλος. Θεωρώ οτι ήταν καθαρά τρικ για να μη φορτωθεί κι άλλο ο προυπολογισμός.


Για το δε ποσό, συμφωνώ, ΟΛΟΙ έπρεπε να πάρουν το ίδιο ποσό, μαλακία η διαφορά των 200 Ευρώ, χωρίς καμία αιτιολόγηση.

Εγω παλι ξερω οτι οι επιστημονες και λιγοτερα λεφτα πηραν,και ο κρατικος προυπολογισμος επιβαρυνθηκε μια χαρα...και πληροφοριακα θα μπορουσαν παλι να τραβηξουν τα λεφτα απο ΕΣΠΑ χωρις ΚΕΚ και παπαριες.

Μην εισαι τυφλο κομματοσκυλο...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506



Καλή η μονταζιέρα αλλά όπου έχει περάσει έχει αφήσει έργο και αυτό του το πιστώνουν και οι πολιτικοί του αντίπαλοι, εκτός από τα καθίκια του συριζα, όχι όλα, που δε γουστάρουν ούτε τ άντερά τους.
 

Leclerc

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2020
Μηνύματα
6.334
Like
9.442
Πόντοι
2.356
Δεν πα να συμφωνησεις με οποιον θελεις....οι τιμες ειναι αυτες που ακριβως ειπα.Στα αλλα που σου ειπα γαργαρα...




Τι γαργάρα ρε φίλε.
Ούτε την τιμή του εργοστασίου ξέρεις, ούτε τους όρους φόρτωσης, ούτε τις ελάχιστες ποσότητες.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Κι εδώ τα μπερδεύεις, το υπουργείο εργασίας ήταν υπεύθυνο για την τηλεκατάρτιση.

Ενταξει τυπε μας επεισες...ασε μας ρε φιλε βραδυατικα.Εχει βουηξει ο τοπος οτι ολο αυτο στηθηκε απο Μπουμπουκο και Βρουτση!!!
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.087
Κριτικές
36
Like
45.671
Πόντοι
21.395
Τι μαλακα ειμαι; Αντι να φορτωσω 30 κιλα μασκες στη βαλιτσα, που τις ειχα βρει 70 λεπτα τις 10 στην Ταυλανδη, εφερα μαλακιες που θα τις δουλεψω και αν, μετα απο 2 χρονια. :headbang:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
[size=20pt]Δεν είναι απαραίτητες για το κοινό οι χειρουργικές μάσκες. Αφήστε τες στους επαγγελματίες υγείας.
Από 1,50 ευρώ υπάρχουν υφασμάτινες επαναχρησιμοποιούμενες.
[/size]
ετσι του πουστη....με μεγαλα γραμματα να του τα γραφεις αυτου
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Εγω παλι ξερω οτι οι επιστημονες και λιγοτερα λεφτα πηραν,και ο κρατικος προυπολογισμος επιβαρυνθηκε μια χαρα...και πληροφοριακα θα μπορουσαν παλι να τραβηξουν τα λεφτα απο ΕΣΠΑ χωρις ΚΕΚ και παπαριες.

Μην εισαι τυφλο κομματοσκυλο...


Μα σου είπα, για τα λιγότερα χρήματα είμαι 100% ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ, δεν υπάρχει λογική. Τώρα, αν υπήρχε άλλος τρόπος να τραβήξουν λεφτά από το ΕΣΠΑ, δεν το γνωρίζω, πάντως τέτοια προγράμματα ΕΣΠΑ έτρεχαν χρόνια και καλό θα ήταν να μην επιβαρυνθεί, κι άλλο, ο προυπολογισμός.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Τι γαργάρα ρε φίλε.
Ούτε την τιμή του εργοστασίου ξέρεις, ούτε τους όρους φόρτωσης, ούτε τις ελάχιστες ποσότητες.

Σου μιλαω για ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ που εχει ηδη γινει..τι ορους φορτωσης μου λες και αλλες ιστοριες.Προσφορα του κανανε στις τιμες που σου εγραψα...

Τη μια μασκα που πουλανε 2 ευρω διαδικτυακα εχει και αυτη ακριβες τιμες εργοστασιου;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.522
Like
29.456
Πόντοι
5.506
Ενταξει τυπε μας επεισες...ασε μας ρε φιλε βραδυατικα.Εχει βουηξει ο τοπος οτι ολο αυτο στηθηκε απο Μπουμπουκο και Βρουτση!!!



Το "έχει βουήξει ο τόπος" αντιλαμβάνεσαι οτι δεν είναι επιχείρημα.

Και εδώ "είχε βουήξει ο τόπος" οτι είσαι ντελιβεράς αλλά μας πούλησες παπάτζα.  :grin:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.718
Πόντοι
5.006
Τι μαλακα ειμαι; Αντι να φορτωσω 30 κιλα μασκες στη βαλιτσα, που τις ειχα βρει 70 λεπτα τις 10 στην Ταυλανδη, εφερα μαλακιες που θα τις δουλεψω και αν, μετα απο 2 χρονια. :headbang:

Αντί να φορτώσεις κάνα ταιλανδεζικο πιπινακι στη βαλίτσα να μας φέρεις, εσύ μάσκες ονειρεύεσαι...   :S
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.087
Κριτικές
36
Like
45.671
Πόντοι
21.395
Οι απλες μασκες παντως, απο οτι μου ειπε ο φαρμακοποιος στις 28 Γεναρη ειχανε 4-5 λεπτα χονδρικη απο αποθηκη.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Καλή η μονταζιέρα αλλά όπου έχει περάσει έχει αφήσει έργο και αυτό του το πιστώνουν και οι πολιτικοί του αντίπαλοι, εκτός από τα καθίκια του συριζα, όχι όλα, που δε γουστάρουν ούτε τ άντερά τους.

Τι κανεις Γιαννη;

Κουκια Σπερνω...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom