trelobourdeliaris
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 204
- Like
- 172
- Πόντοι
- 1
Μπορεις να δώσεις λιγες λεπτομέρειες σχετικα με αυτη την ομαδα;;
Ελα μην ασχολείσαι ένα ανέκδοτο είναι. Πρόκειται για ένα μάτσο μπάζα που προσπαθούν να κάνουν αρπακτες. Δε βλέπεται καμιά τους και από αυταρχικό; Οση σχεση μπορεί να έχεις εσυ με το πιλοτήριο του ENTERPISE απο το STAR TREk