στελλα παιρνω το θαρρος να ρωτησω επειδη το αναφερεις συνεχεια. Εχεις ξεκινησει καποιο προγραμμα διατροφης/ γυμναστικης κλπ; Αποδισει;
Και εγω λεω να ξεκινησω σιγα σιγα, το καλοκαιρι να χει μαζευτει η κοιλιτσα
ναι αγόρι μ
στελλα παιρνω το θαρρος να ρωτησω επειδη το αναφερεις συνεχεια. Εχεις ξεκινησει καποιο προγραμμα διατροφης/ γυμναστικης κλπ; Αποδισει;
Και εγω λεω να ξεκινησω σιγα σιγα, το καλοκαιρι να χει μαζευτει η κοιλιτσα
![]()
κάβλα είσαι στα 4, αρρωστησα γμτ τωρα, θα τα πουμε σε δεκα μερες μαλλον, 50-50

ζέστη το χειμώνα, σκιά το καλοκαίρι όμωςΛογω του ατυχηματος εχει παρει κιλα κ θελει μα τα χασει φιλε
κωλαρα μου όμορφη δεν χρειάζεται να χάσεις πολλά κιλά θέλουμε τα πιασίματα σου

Κουκλάρα μου είσαι μεγαλός πειρασμός κι όχι μόνο.
Κορμάρα ατελείωτη, και πλούσια τα ελέη.....
Το διαπίστωσα άλλωστε κι από κοντά στο τέλος της εβδομάδας.....
γυναικαρα!!!!!!!❤❤❤ Ευχαριστώ ❤ Η τιμή μου ❤
αν ανοίξεις και τα πόδια θα είναι ακόμη καλύτερη η φωτογραφία
Πραγματικα.. απαιχτη ρε Στελιτσα και η κωλαρα σου και γενικα... Μπραβο σου, και κυριως για την εντιμοτητα σου... Σπανιζει στο χωρο!!!!!! :-(