Περί ορέξεως ......
Γούστα είναι αυτά η νίκη είναι πολύ καλό παιδί κ πολύ καλύτερή στο κρεβάτι πήγα μία φορά κ θα ξαναπάω
Καμία σχέση με στούντιο πού πας κ είσαι με το ρόλοι στο χέρι
Μπορει να μην τη πετυχα σε καλη μερα ή να ηταν κουρασμενη...αλλο ενα φαουλ που κανουν οσες παιρνουν αποτομα δημοσιοτητα...κανε καλυτερα 2-3 ραντεβου λιγοτερα τη μερα..παρα να προσπαθεις να τους στριμωξεις ολους μαζι..γιατι το θεωρω απαραδεκτο ενω εισαι με καποιον που σε πληρωνει εκεινη την ωρα και χτυπαει το κινητο σου να σταματας για να μιλησεις και να πιανεις κουβνετα!!!!!...και δεν χτυπησε μονο μια φορα το κινητο της!!!!!
απλως ενιωσα οταν εφυγα οτι τα λεφτα που εδωσε δεν "επιασαν" τοπο.....
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν έχω δοκιμάσει την κοπέλα ποτέ...αλλά πραγματικά στο promotion της είναι πολύ πιο μπροστά από την οποιαδήποτε...και μπράβο της

