ωραιο το μοντέλο είναι κάποια (γνωστή) που πάει τόσο η τιμή?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ωραιο το μοντέλο είναι κάποια (γνωστή) που πάει τόσο η τιμή?
Τι κομμάτι είναι τούτο;
Έχει χρυσό μουνι, έχεις ξεφύγει στης τιμές magic σε σχέση με οποιαδήποτε άλλο γραφείο!ωραιο το μοντέλο είναι κάποια (γνωστή) που πάει τόσο η τιμή?
Κ η Αφροδίτη ήταν σε αυτή την τιμή, αλλά ήταν πυρηνικό όπλο. Η συγκεκριμένη;;Έχει χρυσό μουνι, έχεις ξεφύγει στης τιμές magic σε σχέση με οποιαδήποτε άλλο γραφείο!
Έχει χρυσό μουνι, έχεις ξεφύγει στης τιμές magic σε σχέση με οποιαδήποτε άλλο γραφείο!
Το ποστ μου δεν λέει μόνο για την συγκεκριμενη!άλλα αναφερετε γενικότερα στης τιμές του συγκεκριμένου γραφείου!Κ η Αφροδίτη ήταν σε αυτή την τιμή, αλλά ήταν πυρηνικό όπλο. Η συγκεκριμένη;;
Αν είναι εφάμιλλη, τότε μόνο οκ..

θα ανέβει και άλλη πιο ακριβή![]()
ηρθε η αναπτυξη , πηδαμε σαν Αραβες !! Κανενα γνωστο μοντελιδιο θα φερεις ?
η Τονια παντως καλη αλλα αυτο το βυζι με ρόγα να κοιτα τα ουρανια , δεν το λες φυσικο ...
και γιατί δεν το κάνεις τότε και ασχολείσαι με την άλλη που είναι ακριβή; εμείς θα πούμε στο κάθε γραφείο η στην κάθε κοπέλα πόσο πιστεύει ότι αξίζει; μπορούμε; περνούμε. Δεν μπορουμε; δεν περνουμε. απλά πράγματα200 ευρώ??? Πάτε καλά??? Να δώσει κάποιος αυτά τα λεφτά και η τύπισσα να είναι ξενέρωτη μη εκείνο μη το άλλο και να κλαις τα λεφτά σου... Με 130 ευρώ παίρνω την Μαρίνα απ το athens girl network και γαμαω σαν πορν σταρ που είναι και στάνταρ ότι θα περάσω καλα
θα ανέβει και άλλη πιο ακριβή![]()
συναγωνιστη καθε γραφειο προσπαθει να κερδισει οσα περισσοτερα μπορει.Στο χερι των υποψηφιων πελατων ειναι αν θα τσιμπισουν η οχι το κασερακι..200 ευρώ??? Πάτε καλά??? Να δώσει κάποιος αυτά τα λεφτά και η τύπισσα να είναι ξενέρωτη μη εκείνο μη το άλλο και να κλαις τα λεφτά σου... Με 130 ευρώ παίρνω την Μαρίνα απ το athens girl network και γαμαω σαν πορν σταρ που είναι και στάνταρ ότι θα περάσω καλα