babis84
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 623
- Κριτικές
- 27
- Like
- 1.940
- Πόντοι
- 1.076
Αχαχαχα τρελέ, αν δεν βλέπεις λατινοκωλαρα δηλ; τι γίνεται.
αχαχαχα,με παιρνει η κατηφορα για Καλιθεα,αφου δεν κανεις τουρ κατα εδω!!

Αχαχαχα τρελέ, αν δεν βλέπεις λατινοκωλαρα δηλ; τι γίνεται.

αχαχαχα,με παιρνει η κατηφορα για Καλιθεα,αφου δεν κανεις τουρ κατα εδω!!![]()
Σταθερή ξεροψημενη αξία!!!Καλημέρα μωρό.
Έλα σε περιμένω.
Τζένη, Παρασκευή θα είσαι Αθήνα;Σταθερή ξεροψημενη αξία!!!
Τζένη, Παρασκευή θα είσαι Αθήνα;
Τζένη εισαι σουπερ. Ικανοποιεις καθε επιθυμια.
περνεις προμήθεια από την aegian εσύ δεν παίζειΚαλησπέρα αγάπη, παρασκευή πρωί πετάω πάλι, πάω για μικρές διακοπές πάλι. Το μόνο που δεν ξέρω ακόμη είναι για που θα κάνω πρώτη στάση Ηράκλειο η Σαλόνικα για αρχές του μήνα.

θα ερθεις κι απο χανια;
περνεις προμήθεια από την aegian εσύ δεν παίζει![]()
να ποσταρει κ τις πτήσεις που θα περνεις να ανέβει καλό το κασέ ρε κουκλαΚαλησπέρα Μάικ Χαχαχαα, που το κατάλαβες εσυ;

Καλησπέρα αγάπη, παρασκευή πρωί πετάω πάλι, πάω για μικρές διακοπές πάλι. Το μόνο που δεν ξέρω ακόμη είναι για που θα κάνω πρώτη στάση Ηράκλειο η Σαλόνικα για αρχές του μήνα.
Στις 11.30 θα είμαι κέντρο Αθήνα.Στις 11.30 θα είμαι κέντρο Αθήνα.
να ποσταρει κ τις πτήσεις που θα περνεις να ανέβει καλό το κασέ ρε κουκλα![]()
για πέταμα από το ισθμόΑχχααχαχα είσαι εσύ ένας.

για πέταμα από το ισθμό
Αλλά αστο καλύτερα τώρα τον ξεμπαζωσανε κρίμα είναι να ξανακλεισει![]()
![]()
![]()

Γεια σου μωρο.