Διαγραμμένο μέλος 178507
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 3.367
- Like
- 2.780
- Πόντοι
- 456
Τετοια σαιτ καλο ειναι να κλεισουν, και η προπαγανδα εχει τα ορια της:
Κατι χοντρο παιζεται στο παρασκηνιο με τις τραπεζες σιγουρα, δεν ειναι φυσιολογικη τετοια πτωση
ενδιαφερεσαι για τις τραπεζες?σιγά το δύσκολο
κυβέρνηση κούλη σημαίνει κατάργηση εργατικού δικαίου ασυδοσία στους χώρους δουλειάς αύξηση ανεργίας φτώχεια τι να περιμένεις από μια τέτοια κυβέρνηση
οικονομική καταστροφή προδιαγεγραμμένη
σιγά το δύσκολο
κυβέρνηση κούλη σημαίνει κατάργηση εργατικού δικαίου ασυδοσία στους χώρους δουλειάς αύξηση ανεργίας φτώχεια τι να περιμένεις από μια τέτοια κυβέρνηση
οικονομική καταστροφή προδιαγεγραμμένη
Στο ελληνικο μενεις?ο άδωνης δεν έχασε ευκαιρία
ραντεεβού ετον διευθύνοντα σύμβουλο της λάμδα είχε σήμερα
μπας και δεν προλάβει να ξεπουλήσει το ελληνικό ο γελοίος
εμάς τους κάτοικους θα μας βρεί απέναντι
ενδιαφερεσαι για τις τραπεζες?
Στο ελληνικο μενεις?
εμάς τους κάτοικους θα μας βρεί απέναντι
η τσιμεντοποίηση του ελληνικού δεν θα προχωρήσει
Καλησπέρα είναι η πρώτη θετική είδηση για τον Μητσοτάκη μακάρι να το κάνει πράξη και να πατάξει τα φαινόμενα νεποτισμού και ρουσφετιων θα είναι μια σωστή κίνηση και καλό παράδειγμα για να δούμε μπορεί να είμαστε δύσπιστοι αλλά αν ξεκινήσει κάτι τέτοιο είναι μια καλή αρχή
και πιστεύεις ότι θα το κάνει????
και ο καμμένος ήθελε να κόψει τα βύσματα στο στρατό και τις μεταθέσεις δίπλα στα σπίτια φαντάρων πιστεύεις ότι το κατάφερε?????
τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα τα καταφέρει??? σε ένα 6μηνο το πολύ θα έχει ξεχαστεί
και πιστεύεις ότι θα το κάνει????
εγώ μένω στο μέτς έχω ένα και μοναδικό ακίνητο 40 τετραγωνικών όλο κι όλο
αλλά γεννήθηκα ελληνικό έμενα μέχρι τα 31 μου
στο ελληνικό η μητέρα μου έχει 1 ακίνητο ρετιρέ άλλο ένα διαμέρισμα και ένα μαγαζί
ο καμμενος ηταν καραγκιοζης γι αυτο και συνεργαστηκε με τον τσιπρακαι πιστεύεις ότι θα το κάνει????
και ο καμμένος ήθελε να κόψει τα βύσματα στο στρατό και τις μεταθέσεις δίπλα στα σπίτια φαντάρων πιστεύεις ότι το κατάφερε?????
τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα τα καταφέρει??? σε ένα 6μηνο το πολύ θα έχει ξεχαστεί
Βλάκα, εμείς οι κάτοικοι ψηφίσαμε με 80% τους δημάρχους που υποστηρίζουν την επένδυση. Γελοίος κ σκουπίδι είσαι εσυ κ το συνάφι σου, παράσιτο.ο άδωνης δεν έχασε ευκαιρία
ραντεεβού ετον διευθύνοντα σύμβουλο της λάμδα είχε σήμερα
μπας και δεν προλάβει να ξεπουλήσει το ελληνικό ο γελοίος
εμάς τους κάτοικους θα μας βρεί απέναντι
η τσιμεντοποίηση του ελληνικού δεν θα προχωρήσει