Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εγώ είμαι μικρός για γάμο αλλιώς οφείλω να πω θα ήταν υποψήφια έχω να πηδηξω ακόμα πολλές άλλοι όμως σφάζονται στα πόδια της.πρέπει να ομολογήσουμε είναι μια σύγχρονη Πηνελόπη η κυρία έχει πολλούς μνηστηρεςΑ, τωρα αρχισα να μπαινω στο νοημα, παντρευετε τη γυναικα μου ρε αγαπουληδες;;;
![]()
ας ξαναγίνει κλήρωση και οι νικητές να πάνε ένα μπάνιο με την κυρίαΜήπως να γίνει κλήρωση;
![]()
ε ναι δωσε ;) ολα τα νουμερα στον παπουληΜήπως να γίνει κλήρωση;
![]()

Δεν είναι κακή ιδέα, σε πισίνα prive ;)ας ξαναγίνει κλήρωση και οι νικητές να πάνε ένα μπάνιο με την κυρία
Δίκαια πράγματα, μου αρέσει ;)ε ναι δωσε ;) ολα τα νουμερα στον παπουλη![]()
και τα αλλα οι υπολοιποι
![]()
![]()
Λίγες μέρες έλειψες και είδες τι έγινε; Το δίκανο...Α, τωρα αρχισα να μπαινω στο νοημα, παντρευετε τη γυναικα μου ρε αγαπουληδες;;;
![]()
δωστε εσεις τα νουμερα στον παπουλη να του δωσω εγω 2 κουτες βιαγκραε ναι δωσε ;) ολα τα νουμερα στον παπουλη![]()
και τα αλλα οι υπολοιποι
![]()
![]()

Δεν έχει ανάγκη, είναι ερωτευμένος αφούδωστε εσεις τα νουμερα στον παπουλη να του δωσω εγω 2 κουτες βιαγκρα![]()
![]()

θα μπορει να δειξει κ τον ερωτα του δεν είναι κακοΔεν έχει ανάγκη, είναι ερωτευμένος αφού![]()

Pas mal, monsieurθα μπορει να δειξει κ τον ερωτα του δεν είναι κακο![]()
![]()
![]()
![]()

Κιμπάρης ο κουμπάροςευχαριστω ολα τα φιλαρακια,για την αμεριστη και απο καρδιας,συμπαρασταση που εδειξαν στο προσωπο μου.Εγω και μελλοντικη γυναικα μου,η τωρινη μοναδικη μου αγαπη δηλαδη,θα τους το ανταποδωσουμε.

θα μας καλέσετε στο γάμο σας ε? Ωραία θα έχει πολλά μουνακια άρα θα φάμε και εμείς κάτι ευχαριστούμεευχαριστω ολα τα φιλαρακια,για την αμεριστη και απο καρδιας,συμπαρασταση που εδειξαν στο προσωπο μου.Εγω και μελλοντικη γυναικα μου,η τωρινη μοναδικη μου αγαπη δηλαδη,θα τους το ανταποδωσουμε.
ναι εθιΔεν είναι κακή ιδέα, σε πισίνα prive ;)
ναι ειδυλιακκη φάσηΔεν είναι κακή ιδέα, σε πισίνα prive ;)
Ναι, θα έχει και μπουφέ ;)θα μας καλέσετε στο γάμο σας ε? Ωραία θα έχει πολλά μουνακια άρα θα φάμε και εμείς κάτι ευχαριστούμε
αντε και έχω καιρό να φάω αστακό γαρίδες σούσι και να πιω σαμπάνια και έχω πάθει στέρηση. Με κάτι σουβλάκια τη βγαζωΝαι, θα έχει και μπουφέ ;)
εγώ έμαθα ποτιζει τα λουλούδια στο κήπο αλλά δε σας το λέωΟπα τι έχουμε εδώ κινητοποίηση βλέπω χωρίς την Οικοδέσποινα που κάπου θα λιάζει το απέραντο κορμί της ,και βάζοντας λάδι καρύδας!!![]()