Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δε θα λησμονήσω φίλτατε έφτιαξα αρκετό να τραταρω και τη κυρία Έλενα ένεκα συμπάθειας προς το άτομο της. Βέβαια είπε θα μου δώσει αυτή τη συνταγή αλλά εγώ την έμαθα από άλλη πηγή. Πρέπει να είμαστε νοικοκυρηδεςαν χρειαστεις οποιαδήποτε βοήθεια στο φάγωμα..μην διστάσεις.οτι ώρα και αν ηνε στειλε μνμ και ήρθα με το εξοπλισμό Μου.. κουταλάκια πιρουνακια πιατακια χαρτοπετσέτες Κλπ.!!
δε θα λησμονήσω φίλτατε έφτιαξα αρκετό να τραταρω και τη κυρία Έλενα ένεκα συμπάθειας προς το άτομο της. Βέβαια είπε θα μου δώσει αυτή τη συνταγή αλλά εγώ την έμαθα από άλλη πηγή. Πρέπει να είμαστε νοικοκυρηδες
Το λεμονι κυριως βοηθαει να μην ζαχαρωσει και στην γευση βεβαια...αριχνεις το χυμο απο ενα λεμονι και το βραζεις αλλα 5 λεπτα ! (το λεμονι κανει μεγαλη διαφορα στη γευση) !
τίποτα φτιάξε μακαρόνια με κιμά και φώναξε καμία να της κάνεις μασάζ που λέει και ο ρουβας σε γνωστό άσμα. Σούσι κτλ είναι να πας έξω με το πρόσωπο σε εστιατόριο άποψη μουεμενα παντως το χειροτερο μου ειναι να φτιαχνω σουσι ! ενω ολα τα υλικα ειναι πανευκολο και να τυλιξεις τα μακι ή τα σουριμι πλασεις! (καλα για σασιμι δεν το συζητω στο φτερο) ! χρειαζετε 2 ωρες ολοκληρη ιεροτελεστεια για να φτιαξεις το ρυζι και να το πετυχεις οπως σε ενα καλο εστιατοριο ! οσο και καλη ποιοτητα ρυζιου και να εχεις παρει , αν δεν κανεις ολη την διαδικασια δεν το πετυχαινεις !
Να ξερεις σε αθλητες και οσουν κανουν διαιτα το γλυκο κουταλιου προτεινεται εναντι των υπολοιπων ,οποτε θα το φαει.Σιγά μη φάει γλυκό του κουταλιού η κυρία,
Θα το δει και θα το μυρίσει μόνο.
Επιτέλους είδαμε και λίγο βιζάκι και μάλιστα πανέμορφο, λιγο κολαράκι θα δούμε;;;;
Βάζεις και στοιχηματάκι?Να ξερεις σε αθλητες και οσουν κανουν διαιτα το γλυκο κουταλιου προτεινεται εναντι των υπολοιπων ,οποτε θα το φαει.
Ουτε με τον ιδιο μου τον εαυτο δεν βαζω στοιχημα ακομα και αν ξερω οτι θα κερδισω.Βάζεις και στοιχηματάκι?
Μια συνέυρεση?
Δίκιο έχεις, μας έχει στερημένους απο τα κάλλη της η κυρία.Επιτέλους είδαμε και λίγο βιζάκι και μάλιστα πανέμορφο, λιγο κολαράκι θα δούμε;;;;
Και το σούσι δύναμη πάντως και άκρως διεγερτικη τροφη
η παράδοση μας απαιτεί να τρώμε γλυκά του κουταλιού έναντι ξενοφερτων γλυκών τύπου τσιζκεικ πανακοτας κτλ απλό το θέμα. Εξάλλου υπάρχουν άπειρες εκδοχές στο συγκεκριμένο τύπο γλυκού οπότε στάνταρ θα υπάρχει κάποια που να σε ικανοποιειΝα ξερεις σε αθλητες και οσουν κανουν διαιτα το γλυκο κουταλιου προτεινεται εναντι των υπολοιπων ,οποτε θα το φαει.
τίποτα φτιάξε μακαρόνια με κιμά και φώναξε καμία να της κάνεις μασάζ που λέει και ο ρουβας σε γνωστό άσμα. Σούσι κτλ είναι να πας έξω με το πρόσωπο σε εστιατόριο άποψη μου
πεστα χρυσοστομεΔίκιο έχεις, μας έχει στερημένους απο τα κάλλη της η κυρία.
Όλες οι φώτο με κελεμπία είναι
είναι και αυτό μια άποψη ορθολογική προτιμώ όμως σουσαδικο έξω και ξενοδοχείο για ολοκληρωμένη απολαυσηβαλε και το πηγαινε ελα στο σουσαδικο ! ενω αν το εχεις σπιτικο ! πας μετα απευθειας για επιδορπιο στη κρεβατοκαμαρα !![]()