Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εξαιρετική κοπέλα η Έλενα, αρκετά τίμια, και σε κάνει να χαλαρώσεις!


.....αρα εμενα δεν μετραει η συμμετοχη που εστειλα μιας και δεν γνωριζομαστε ουτε εχω σκοπο να κανονισω καποιο ραντεβου μαζι σου επι χρημασι το προσεχες διαστημα !
ελενα ειναι ντροπαλο αγορι ;)1 δηλώνουν συμμετοχή οσοι εχουν η θα κανουν ραντεβού μαζι μου και εχουν η θα εχουν προφίλ εδω εως την κλήρωση με πμ
2 καθε συμμετοχή παιρνει εναν αριθμο με αυξουσα σειρα ο πρωτος το 1 ο δεύτερος το 2 κοκ εως το 45
3 ο τυχερος θα βγει με τον πρωτο αριθμο της πρωτης κλήρωσης του τζοκερ οταν εχουν σημπληρωθει και τα 45 νουμερα
4 σε καθε περιπτωση θα ληξει ολο αυτο εως 10/6
5 το δωρο ειναι ενα διπλο σε σουιτα σε χρονο κατόπιν συνεννόησης με τον τυχερο
Θα προσπαθεισω να γεινουν ολα ετσι ωστε να εχει μια αξεχαστη εμπειρια
Εχω το δικαιωμα να μην αναφερω ακομα το ονομα της κοπελας να ειστε σιγουροι οτι θα ειναι μια πολυ καλη επιλογη
Παραδειγμα:
Στέλνουμε ενα ΠΜ ειμαι ο Γιώργος που σηναντηθεικαμε στο Μπιλ 69........ το τηλ μου θα ηθελα να με βαλεις στην κλήρωση
Τοσο απλα
[/move]τίθετε θέμα.....
....... Τράβα χειρόφρενο , σταμάτα να είσαι μαλάκας........

καποιος λείπει![]()
α ναι ο GIORGOSPRIV δεν εχει παρει νουμερο
![]()
γιωργοοοοοοοοοοοοοοοο που εισαι
![]()
![]()
Τωρα συναδελφε Τασο, μιασ και καποιοςςςςς αφησε την Αθηνα και ερωτευτηκε καθιστη, σκέφτομαι να περασω βερες εγω στην αθηναααααα!! Αραβωνιαζομαι...ελενα ειναι ντροπαλο αγορι ;)![]()
[move][move]γιωργο τελειωνε λεμε [/move]
![]()
[/move]
μπορώ να συμμετέχω?
παραλίγο να βρεθούμε....

αντε με τις ευχες μουΤωρα συναδελφε Τασο, μιασ και καποιοςςςςς αφησε την Αθηνα και ερωτευτηκε καθιστη, σκέφτομαι να περασω βερες εγω στην αθηναααααα!! Αραβωνιαζομαι...
σε λιγο θα ερθει και ο κουμπαρος

κατω τα χερια απο καθιστη... >Τωρα συναδελφε Τασο, μιασ και καποιοςςςςς αφησε την Αθηνα και ερωτευτηκε καθιστη, σκέφτομαι να περασω βερες εγω στην αθηναααααα!! Αραβωνιαζομαι...
βρε τι μας λεςςςςς.... :-* :-*κατω τα χερια απο καθιστη... >![]()
ωχ δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα :- γαμπρος και κουμπαρος θα εχουμε σύρραξηκατω τα χερια απο καθιστη... >
ΥΓ ΜΗΝ σκουπιδιαζεται το νημα της χελεν...
:-*βρε τι μας λεςςςςς.... :-* :-*
Καλημέρα αγορια!
Νο
1 dintsich
2 milene
3 iapetos79
4 f21
5 xristos350
6 nikos9573
7 αρχηγός
8pazl
9 roupapa7
10 nickiegr
11 shoeing
12 kwstasxat
13 veneto
14 Μανωλης Κρητικος
15 ser 2000
16 fafoutis 69
17 vangelisf
18 papa
19 Νικος πυρ
20 Πανος 74
21 rocky1
Και συνεχιζουμε συμμετοχή με πμ απο μελη που εχουμε κανει ραντεβού
Φιλάκια!
μη φοβάσαι... θα εισαι καλεσμένος στο τραπεζι... θα φασ και πιεις καλαααα!!ωχ δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα :- γαμπρος και κουμπαρος θα εχουμε σύρραξη![]()
![]()