Καστράτο
Μέγας
- Εγγρ.
- 17 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 3.890
- Κριτικές
- 1
- Like
- 11.890
- Πόντοι
- 3.506
Εγώ φτιάχνω μπουτακι αρνίσιο με πατάτες και στακοβουτηρο στην γάστρα!!Όλοι οι καλοί κοπιάσετε!Καλημέρα, τι θα μαγειρεψεις σήμερα?

Εγώ φτιάχνω μπουτακι αρνίσιο με πατάτες και στακοβουτηρο στην γάστρα!!Όλοι οι καλοί κοπιάσετε!Καλημέρα, τι θα μαγειρεψεις σήμερα?

Εξαιρετική επιλογη για Κυριακη...Εγώ φτιάχνω μπουτακι αρνίσιο με πατάτες και στακοβουτηρο στην γάστρα!!Όλοι οι καλοί κοπιάσετε!*P
![]()
Δε ρώτησα για μετά το φαγητό, για φαγητό ρώτησα.Φρουτακια εχει σημερα . Πορτοκαλια σαγκουινια κανα λωτο ... Τετοια πραγματα![]()
Για φαγητο φαγητο .....Δε ρώτησα για μετά το φαγητό, για φαγητό ρώτησα.



εισαι βετζετεριαν Ελενη;Για φαγητο φαγητο .....
Πορτοκαλια σαγκουινια κανα λωτο ... Τετοια πραγματα![]()
Καλησπερα![]()
εισαι βετζετεριαν Ελενη;
γι αυτο ρωταω.επειδη ολοι ενε οτι τα καταφερνει με το κρεας αλλα η ιδια λεει οτι τρωει λωτους.αφού ρε φίλε όλοι εδώ στο νήμα της λέν ότι με το κρέας τα καταφέρνει άριστα...
δεν έχει βάση αυτό που λες
Ναι! Αλλά άλλο λόγω επαγγελματικής υποχρέωσης (κάτι που όλοι το ονειρευόμαστε..αφού ρε φίλε όλοι εδώ στο νήμα της λέν ότι με το κρέας τα καταφέρνει άριστα...
δεν έχει βάση αυτό που λες
)και άλλο σαν διατροφικής συνήθειας!!γι αυτο ρωταω.επειδη ολοι ενε οτι τα καταφερνει με το κρεας αλλα η ιδια λεει οτι τρωει λωτους.
Εντελωςεισαι βετζετεριαν Ελενη;
Και με το κρεας τα καταφερνω... Εξαρταται την << εκδοση >>αφού ρε φίλε όλοι εδώ στο νήμα της λέν ότι με το κρέας τα καταφέρνει άριστα...
δεν έχει βάση αυτό που λες
Πονηρουλη πονηρουλη ...γι αυτο ρωταω.επειδη ολοι ενε οτι τα καταφερνει με το κρεας αλλα η ιδια λεει οτι τρωει λωτους.
Με μπερδεψατε λιγουλι...Ναι! Αλλά άλλο λόγω επαγγελματικής υποχρέωσης (κάτι που όλοι το ονειρευόμαστε..![]()
)και άλλο σαν διατροφικής συνήθειας!!
Καλο και δημιουργικο απογευμα να εχετε ολοι :-* :-*
Και με το κρεας τα καταφερνω... Εξαρταται την << εκδοση >>![]()
![]()
Εχει ξανανεβει.. Αλλα με χαροποιει το γεγονος οτι το καταλαβες ... ;) ;)ίδια ρούχα ή "ξαναζεσταμένη" ΄φωτο?![]()
Λες εσυ τωρα να μην το καταλαβαεγώ πάντως με το "κρεας" δεν εννούσα , κοτόπουλο ή κότσι![]()