Νέα

Survivor Ελλάδα 2018

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22K
  • Εμφανίσεις 534K
  • Ετικέτες
    reality tv survivor
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος ηταν ο μεγαλυτερος μπαχαλακιας για το ετος 2018

  • Ιακωβος

    Ψήφοι: 2 11,1%
  • Νασος Αθανασιαδης

    Ψήφοι: 4 22,2%
  • Αντζελο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • CelebC

    Ψήφοι: 2 11,1%
  • Raopau

    Ψήφοι: 3 16,7%
  • Dopas

    Ψήφοι: 2 11,1%
  • Hellraiser76

    Ψήφοι: 5 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    18

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.723
Like
57.527
Πόντοι
12.756
Μελομακάρονα δε τρώω μόνο κουραμπιεδακια και διπλες... :headbaning1: :headbaning2:
 

Επισκέπτης
:2funny: :2funny: :2funny:
τυπε για ορεκτικα και κυριως δεν θα ψωνισεις?να στηριξουμε οσο μπορουμε :S :S :S

Για κυριως εχω κλεψει 3 αγελαδες και 2 γουρουνια απο μια φαρμα...ορεκτικα σκοπευω να χτυπησω ενα θερμοκηπιο τις επομενες μερες. :S :S :S
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
το σκυλακι της ελλεηνιδας σου κρυψε καπου αν δεν εχεις κανει τα κουμαντα σου..
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.723
Like
57.527
Πόντοι
12.756
Σαφεστατο και βρωμικο υποννοουμενο για τον ανδρισμο του τυπου Αντζελο...
χελ θα τους γράψουμε στα παπαρια μας ειδικά το κλανοφασολακιορεβυθακια, θα παμε μόνοι μας στο γκουρμε
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66
Για κυριως εχω κλεψει 3 αγελαδες και 2 γουρουνια απο μια φαρμα...ορεκτικα σκοπευω να χτυπησω ενα θερμοκηπιο τις επομενες μερες. :S :S :S
τυπε για οινοποιειο ή καβα ποτων σκεφτηκες τιποτα :think: :S :S :S :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom