acapoeira
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 7.437
- Like
- 238
- Πόντοι
- 86
λαθολου ο λαος με στηριζει και δεν θελει να περασω απλα
Περσι ο λαος σου εδωσε το στεμμα του μαλακα
λαθολου ο λαος με στηριζει και δεν θελει να περασω απλα
Τύπε παπάρια ειπες, εγω σε πηρα χαμπαρι
Θελω να γυρισει και ο Λακης, και ο Βανακιας. Επισης θελω να γυρισει και ο Πορνοπαπος. Επισης θελω να γυρισει και ο Στρέιτ. Επισης θελω να γυρισει και ο Φεθρυ. Και ο περσονανονγκρατα.Όταν λες πως δίνει δικό του χρώμα και πως θέλεις να επιστρέψει τι διαστρέβλωση είναι;
Εκτός αν δεν τον θεωρείς αναρχοφασίστα χειρίστου μορφής!Τότε θα με βάλεις να ψάχνω !
Θελω να γυρισει και ο Λακης, και ο Βανακιας. Επισης θελω να γυρισει και ο Πορνοπαπος. Επισης θελω να γυρισει και ο Στρέιτ. Επισης θελω να γυρισει και ο Φεθρυ. Και ο περσονανονγκρατα.
Κατσε ρε τύπε, θα κραταμε μονο αχρωμους, αοσμους και αγευστους? Και τι θα λεμε μετα?
Περσι ο λαος σου εδωσε το στεμμα του μαλακα
Τύπε aegean μαλλον δεν γνωρισες κανονικους αναρχοφασιστες που υπηρχαν εδω μεσα στο παρελθον.
Μιλαμε για σκληρα προφιλ, οχι τα ελαφρολαικα του Βανακια. Ελα τωρα...
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟ προφιλ
σε ενδειξη καλης θέλησης δεν θα γραφω στο θρεντ του ολυμπιακου
![]()
![]()

Οι αναρχοφασιστες που λες δε συμπεριλαμβανονται σε οσους παρεθεσες πριν οτι θελεις να γυρισουν πισω και να ξαναγραφουν εδω;Τύπε aegean μαλλον δεν γνωρισες κανονικους αναρχοφασιστες που υπηρχαν εδω μεσα στο παρελθον.
Μιλαμε για σκληρα προφιλ, οχι τα ελαφρολαικα του Βανακια. Ελα τωρα...
Εμενα με τεντωνει καμια φορα η μαλακια που σε δερνειαστον ψαχνει τα ποστ μου τωρα
τον εχω στο τεντωμα
Εμενα με τεντωνει καμια φορα η μαλακια που σε δερνει
Οχι η ανυπαρκτη αναρχοαριστερη ιδεολογια σου.
Εχουν περασει απο εδω μεσα κολοσσοι του αναρχοφασισμου, εσυ ουτε τα κορδονια τους δεν θα τους εδενες
Μην τρελαθουμε κιολας
Οι αναρχοφασιστες που λες δε συμπεριλαμβανονται σε οσους παρεθεσες πριν οτι θελεις να γυρισουν πισω και να ξαναγραφουν εδω;
Και με τον Λακη ειχα πολλες διαφωνιες κατα καιρους αλλά ημουν καθετα αντιθετος στην αποβολη του.Ύβρις να βάζεις τον Λακη με τον βανακια στην ιδια προταση
Μα βλεπεις? Μιλαμε για αυτογκολ απο την σεντραΤι ηθελες και πεταχτηκες ρε βανακια...παλι τελικο θα σε πανε...
Εγω θελω να πω οτι θελω ατομα εδω μεσα που προκαλουν καποιες συζητησεις ή εστω καποιες αντιπαραθεσεις αλλιως να το κλεισουμε το μαγαζι.
Επισης λεω οτι υπηρξαν στο παρελθον ατομα πολυ σκληρα, τα οποια μαλιστα δημιουργουσαν και προβληματα, προφανως ο βανακιας δεν ειναι ενας απο αυτους.
Καποιοι καλα εκαναν και αποκλειστηκαν, καποιοι οχι.
Ειναι σαφεστερο τωρα?
οτι μπορω κανω
αυτο λεω και εγω...το πουλι το αξιζει φετοςΒανακια σκασε γιατι θα κλεψεις τον τιτλο απο το πουλι που τον εχει πελώρια αναγκη
Λαθρολαγνος το πουλι?Οπως το λαθρολαγνο πουλι τρωει κατουρημα σε καθε ποστ