Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Είναι δυνατοί μαλακες και οι δύο. Ίσως αυτό το ζευγάρι να αναδείξει τον επόμενο νικητή
Για να κανω αντιπολιτευση πρεπει να βριζω τον βανακια? Κατα καιρους του εχω σούρει διαφορα. Εν προκειμενω ομως θελω να επιστρεψει. Δινει ενα δικο του χρωμα.Εκει στη ΝΔ θα κάνετε καθόλου αντιπολίτευση ή θα τους χαϊδεύετε τους ακροσυριζαίους αναρχοφασίστες?
Αλλαξε πλευρο τυπεΣε λιγο θα συγκυβερνησουν, δεν πρεπει να ειναι μαλωμενοι
Για να κανω αντιπολιτευση πρεπει να βριζω τον βανακια? Κατα καιρους του εχω σούρει διαφορα. Εν προκειμενω ομως θελω να επιστρεψει. Δινει ενα δικο του χρωμα.
έχεις κάποιο δίκαιο...Για να κανω αντιπολιτευση πρεπει να βριζω τον βανακια? Κατα καιρους του εχω σούρει διαφορα. Εν προκειμενω ομως θελω να επιστρεψει. Δινει ενα δικο του χρωμα.
Μην προκαθοριζεις το αποτέλεσμα. Υπάρχουν δυνατά ταλέντα ακόμα απέναντι απο το πουλίΦετος ειναι η χρονια του πουλι
Σημερα προκριθηκε αλλα κρυβεται νομιζοντας οτι θα ξεχασουμε την μαλακια του
Όχι προς θεού μην βρίσεις τέτοια ...προσωπικότητα....Για να κανω αντιπολιτευση πρεπει να βριζω τον βανακια? Κατα καιρους του εχω σούρει διαφορα. Εν προκειμενω ομως θελω να επιστρεψει. Δινει ενα δικο του χρωμα.

Μην προκαθοριζεις το αποτέλεσμα. Υπάρχουν δυνατά ταλέντα ακόμα απέναντι απο το πουλί
Κατάλαβα τι θα κάνει και η ΝΔ με τους μπαχαλάκιδες αναρχικούς που θα συλλαμβάνει ...
Μη με κάνεις να ψάχνω βραδιάτικα τις καμμένες ελληνικές σημαίες που πόσταρε το ΜΟΥΝΙ(δεν βρίζω , λέω μεταφρασμένη τη πρώτη λέξη του Νικ του)
Τύπε ο τύπος πουλί δεν μασαειΕχεις κανα νεο απο το πουλι?
Θα ξαναγραψει μεχρι να τελειωσει ο διαγωνισμός?
Σύμφωνα με τον επιφανέστερο ΝΔκράτη του site οι αναρχοφασίστες δίνουν χρώμα και πρέπει να ακούγονται ...Η αστυνομια συλλαμβανει. Μετα πεφτουν τα τηλεφωνα και αφηνονται ελευθεροι. Έτσι εκανε παντα η ΝΔ
Φυλακες ειχε μονο για τους εθνικιστες
Ποιος ειναι αυτος τύπε? Προφανως δεν αναφερεσαι σε μενα γιατι εγω δεν ειπα κατι τετοιο. Και δεν γουσταρω να διαστρεβλωνονται τα λεγομενα μουΣύμφωνα με τον επιφανέστερο ΝΔκράτη του site οι αναρχοφασίστες δίνουν χρώμα και πρέπει να ακούγονται ...
Σύμφωνα με τον επιφανέστερο ΝΔκράτη του site οι αναρχοφασίστες δίνουν χρώμα και πρέπει να ακούγονται ...
Να ψαξεις τύπε.Μη με κάνεις να ψάχνω βραδιάτικα τις καμμένες ελληνικές σημαίες που πόσταρε το ΜΟΥΝΙ(δεν βρίζω , λέω μεταφρασμένη τη πρώτη λέξη του Νικ του)
Όταν λες πως δίνει δικό του χρώμα και πως θέλεις να επιστρέψει τι διαστρέβλωση είναι;Ποιος ειναι αυτος τύπε? Προφανως δεν αναφερεσαι σε μενα γιατι εγω δεν ειπα κατι τετοιο. Και δεν γουσταρω να διαστρεβλωνονται τα λεγομενα μου
Όχι προς θεού μην βρίσεις τέτοια ...προσωπικότητα....
Να επιστρέψει;Τον έχουν ανάγκη τα νήματα με τα πολιτικά και τη λαθρομετανάστευση?
Κατάλαβα τι θα κάνει και η ΝΔ με τους μπαχαλάκιδες αναρχικούς που θα συλλαμβάνει ...
Μη με κάνεις να ψάχνω βραδιάτικα τις καμμένες ελληνικές σημαίες που πόσταρε το ΜΟΥΝΙ(δεν βρίζω , λέω μεταφρασμένη τη πρώτη λέξη του Νικ του)
ελα μωρη λουλου
εκλαψες πολύ τις σημαιες??
περαστικα σου τυπε μου περαστικα
από την πολλη στεναχωρια που σου προσφερα δεν θα μπορεσω να κοιμηθώ μπουαχαχαχαχαχαχα
αρε κατι γελοίοι που γραφουν

Είναι δύσκολη η επιλογη
Παίδες δεν ξέρω τι να ψηφίσω. Αλλα μαλλον στον βαγόνα θα πάει η ψήφος γιατί πρέπει να είναι μεγάλο αρχίδι απο αυτά που πρόλαβα να διαβάσω.