Kλασσική περίπτωση μηδενικού , που αναδείχθηκε από την ΠΑΣΟΚοαριστερή νεολαία
κάποιος κωλοσχολής τη δεκαετία του 1970-80 .
Μέχρι τότε ζιβαγκοφόρος , ακουρίτης , μούσιας , βρωμιάρης,
που σκούπιζε τον κώλο του με εφημερίδα και έφερνε από το χωριό του αυγά κι ελιές
τυλιγμένα σε πετσέτα όποτε ερχόταν Αθήνα.
Μετά , διορίστηκε σε ΔΕΚΟ , πήρε καλό μισθό ,
τσάμπα ταξίδια με ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ , είδε την Ευρώπη (μέχρι τότε πήγαινε στο κωλοχώρι του,
από χωματόδρομους) , πήρε bmw ,πήγε στα ΒΠ , και το παίζει γιάπης.
Σε καθεστώς ελεύθερης αγοράς θα ήταν λατζέρης ή καμπινεδοκαθαριστής ...