Νέα

Λ. Αθηνών 343 Massage

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
Εγγρ.
20 Δεκ 2010
Μηνύματα
2.555
Κριτικές
200
Like
1.248
Πόντοι
3.077
Με τις δουλειές σήμερα έμεινα στους δρόμους μέχρι το απόγευμα. Κουρασμένος και πιασμένος. Φλάσαρα που διάβασα χτες για τη νέα μασαζερί Αθηνών 343 όπου είχαν γράψει για Ελένη και Ειρήνη του 108, που είναι και οι 2 τους από τα βαριά ονόματα στο μασάζ. Ήταν μέχρι τώρα στούντιο αλλά τώρα πλέον είναι μασαζερί. Δεν είχε τύχει να πάω ποτέ μου. Επίσης, είχα κάποιο καιρό να κάνω μασάζ, οπότε το δοκίμασα.

Όντως πέτυχα την Ελένη, 1η μέρα εκεί, και έμεινα μια που είχα να τη δω και λίγο καιρό. Το δωμάτιο είχε μασαζοκρέβατο και τα διάφορα απαραίτητα. Η Ελένη στα ειδικά του μασάζ είναι σημειολόγος και μού είπε ότι θέλει συμπληρώσει με διάφορα απαραίτητα κατά τη γνώμη της.

Της ζήτησα να μού περιοριστούμε αποκλειστικά και μόνο σε μασάζ για προσωπικούς μου λόγους. ΔΕΝ ήθελα καθόλου 2ο μέρος. Άλλωστε, το σώμα μου το είχε ανάγκη το μασάζ. Σαν καλή επαγγελματίας με την λευκή της την μπλούζα μού έκανε μασάζ στα πόδια γάμπες πατούσες, στη μέση, σε πλάτη αυχένα χέρια κτλ. Με βοήθησε να ξεπιαστώ. Με χαλάρωσε για τα καλά. Μού είπε τα νέα της, ότι πλέον θα είναι στο Λεωφόρος Αθηνών 343 με την Ειρήνη. Και μάλλον και κάποια άλλη μασέζ. Και ο χώρος θα είναι μασάζ. Θα λειτουργεί ώρα 11-21 Δευτέρα με Παρασκευή, και τα Σάββατα ώρα 11-18. Κυριακές θα είναι κλειστά. Ούτε και νύχτες θα λειτουργεί. Το κτίριο στο ισόγειο έχει το ταχυφαγείο Γρηγόρης, ο οποίος βρίσκεται στην πρόσοψη του ισογείου. Το μασάζ βρίσκεται στον 1ο όροφο. Ανεβαίνεις από εξωτερική σκάλα, και η σκάλα είναι στην πλευρική δεξιά όψη του κτιρίου. Μάλιστα η σκάλα είναι καλυμμένη με καλάμια και με σκέπαστρα για τα αδιάκριτα βλέμματα… Είναι λίγο μπέρδεμα αυτό. Τα αυτοκίνητα παρκάρουν ή πάνω στο κάπως άτσαλο πεζοδρόμιο μπροστά στα γύρω κτίρια της Λ. Αθηνών ή από πίσω στην Αγ. Σπυρίδωνος μπροστά στο ΠΑΔΑ (πρώην ΤΕΙ Αιγάλεω). Με τα πόδια έχει ανοίγματα ανάμεσα από τα κτίσματα και περπατάς από Αγ. Σπυρίδωνος σε Λ. Αθηνών και αντίστροφα. Στο διπλανό κτίριο νομίζω 345 είναι καφέ Μικέλ. Τα έγραψα αυτά για να μην πάει κάποιος εκεί και δεν το βρίσκει, οπότε τί θα κάνει? Θα ρωτάει στο Γρηγόρη πού είναι η μασαζερί? Εγώ πήγα 1η φορά και τόψαξα λιγάκι.

 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.056
Κριτικές
499
Like
43.559
Πόντοι
45.097
Εδω γραφουμε τις εμπειριες μας για τον νεο οικο μασαζ που στεγαζεται πλεον στον πρωην Στουντιο της Λ. Αθηνων 343  :hi:
 

taksiarxis

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2014
Μηνύματα
735
Like
374
Πόντοι
26

Modern Man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2018
Μηνύματα
440
Κριτικές
15
Like
451
Πόντοι
311
Καλές δουλειές
 

erethis72

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Οκτ 2017
Μηνύματα
2.516
Κριτικές
6
Like
8.041
Πόντοι
1.336
Τελεια!!! Τιμούλα ξέρουμε? Τηλέφωνο ίσως?
 

captain922

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
568
Κριτικές
1
Like
1.258
Πόντοι
206
Οι τιμές λογικά πρέπει να είναι οι ίδιες με το 108
 

Συγγρού 108

Μασατζίδικο
Εγγρ.
31 Μαΐ 2017
Μηνύματα
1.416
Like
2.050
Καλησπέρα το Λ.Αθηνών 343 θα είναι κλειστό λόγο ανακαίνισης
 

baroc

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Οκτ 2017
Μηνύματα
5.757
Κριτικές
148
Like
24.481
Πόντοι
27.686
Οπως εμαθα ξεκινα την Δευτερα με την Ελενη και Ειρηνη που δουλευαν στο Συγγρου 108.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.056
Κριτικές
499
Like
43.559
Πόντοι
45.097
καλες ειναι ζερο?

ναι ρε συ
τις ξερεις και εσυ δεν μπορει
και οι 2 εμπειρες στο χωρο και καλες επαγγελματιες
Ελενη Ρουμανα πρωην Συγγρου 108 και η Ειρηνη νομιζω  Ρωσιδα επισης εμπειρη
 

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
7.671
Κριτικές
134
Like
24.956
Πόντοι
30.605
ναι ρε συ
τις ξερεις και εσυ δεν μπορει
και οι 2 εμπειρες στο χωρο και καλες επαγγελματιες
Ελενη Ρουμανα πρωην Συγγρου 108 και η Ειρηνη νομιζω  Ρωσιδα επισης εμπειρη


Zero άμα ανοίξει το μαγαζί την Δευτέρα και το επισκευτείς πες τους να ανεβάσουν φωτογραφίες του χώρου.Να μας πουν αν υπάρχει χώρος για παρκάρισμα από το μαγαζί ή το βάζουμε το όχημα μας όπου να΄ναι;;;Και τι υπηρεσίες προσφέρουν και αν γίνεται να μας που την τιμή!!!
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.056
Κριτικές
499
Like
43.559
Πόντοι
45.097
Zero άμα ανοίξει το μαγαζί την Δευτέρα και το επισκευτείς πες τους να ανεβάσουν φωτογραφίες του χώρου.Να μας πουν αν υπάρχει χώρος για παρκάρισμα από το μαγαζί ή το βάζουμε το όχημα μας όπου να΄ναι;;;Και τι υπηρεσίες προσφέρουν και αν γίνεται να μας που την τιμή!!!

για δες εδω
για τα υπολοιπα θα απαντησουν απο εδω φανταζομαι οι υπευθυνοι του καταστηματος
 

Λ.Αθηνών Μασάζ

Μασατζίδικο
Εγγρ.
23 Οκτ 2018
Μηνύματα
218
Like
282
Ελενη
 

Συνημμένα

  • 1CF7BE65-836A-4AF3-ADDB-3B90B12CED37.jpeg
    1CF7BE65-836A-4AF3-ADDB-3B90B12CED37.jpeg
    130,1 KB · Εμφανίσεις: 152
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom