TASSOS karipidis
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 33.376
- Κριτικές
- 24
- Like
- 39.175
- Πόντοι
- 8.646
τελικα εχω μια προταση να σου κανω επαγγελματική παντα ;) καποιες στιγμες να το δουλευης σαν παιδικη χαρα το νημα

Μy favoriteτελικα εχω μια προταση να σου κανω επαγγελματική παντα ;) καποιες στιγμες να το δουλευης σαν παιδικη χαρα το νημα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ρε ασε τα αγγλικα να βγαλουμε τιποτα γλυκαΜy favorite![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Τελικά την ίνα θα την γαμισι και κανένας άλλος,Εκτός από των άντρα τής, κρίμα τέτοια μουναρα και να κάθεται σε ένα πούτσο μόνο!!!Κατι για αυτους που ρωτανε σχετικα με την καινουργια συνεργασια ...
Ναι , συνεργαζομαι πια με την εταιρεια ***** (τον Τheo και την Ινα) , στα πλαισια ενος κυκλου γυρισματων και κοινων εμφανισεων , αργοτερα ..
Εχοντας απο καιρο φιλικες σχεσεις , ειπαμε να τις προεκτεινουμε και σε επαγγελματικες
Ευχομαι να πανε ολα καλα στην συνεργασια μας !!
O καθενας με τις επιλογες του .. Η Ινα μ αυτη την επιλογη , δεν νομιζω να τα παει και ασχημα στο χωρο που κινειται επαγγελματικαΤελικά την ίνα θα την γαμισι και κανένας άλλος,Εκτός από των άντρα τής, κρίμα τέτοια μουναρα και να κάθεται σε ένα πούτσο μόνο!!!

κανένα κονέ θα κάνεις να πάρουμε και εμείς λίγο γεύση από το γατάκι της!!!!! Καλησπέρα μωρό..O καθενας με τις επιλογες του .. Η Ινα μ αυτη την επιλογη , δεν νομιζω να τα παει και ασχημα στο χωρο που κινειται επαγγελματικα
Καλησπερα Ντουσαν![]()
Ομως σε ειπα και ποιο πανω δεν παιζει κατι τετοιο ... Οποτε ... no gataki :-κανένα κονέ θα κάνεις να πάρουμε και εμείς λίγο γεύση από το γατάκι της!!!!! Καλησπέρα μωρό..
αισθάνομαι περιττός κυρία Σμαράγδα ;)
Kαλα Τασο μου ... Καλη συνεχεια και κοιτα μη σε γρατζουνισουνεεγώ να φεύγω πάω με τα άλλα γατάκια![]()
μαζευτήκατε πολλοί
αισθάνομαι περιττός κυρία Σμαράγδα ;)
![]()
![]()

φυλάγομαι ;) αλλά συγνώμη δεν μπορώ τόση ενημέρωσηKαλα Τασο μου ... Καλη συνεχεια και κοιτα μη σε γρατζουνισουνε
:-*![]()
: φευγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω 
Καλησπέρα!!!!Kαλημερα σε ολη την ομορφη παρεα![]()
![]()
Καλησπέρα!
οι φωτογραφίες στη βίλλα είναι εξαιρετικές!
και με τις κοπέλες επίσης,
η νηματοθέτρια έχει ανέλθει σε άλλο επίπεδο, ανώτερο,
εδώ μέσα, πάντως, μερικούς δεν θα τολμούσα να τους συναντήσω μόνος μου,
απ' τα γραπτά τους δεν φαίνονται να είναι απολύτως νουνεχείς,
τι τραβάτε κι εσείς οι ιερόδουλες...
:-* και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια . Απλα προσπαθω για το καλυτερο Tελειωσαν τυχερουλι μου ....Ποτε τελειωνουν τα γυρισματα να γυρισουμε τη δικη μας version μουνιτσα μου;
...εδώ μέσα, πάντως, μερικούς δεν θα τολμούσα να τους συναντήσω μόνος μου,
απ' τα γραπτά τους δεν φαίνονται να είναι απολύτως νουνεχείς,
τι τραβάτε κι εσείς οι ιερόδουλες...
Ακομα δεν ξερουμε ημερομηνια ....Ποτε κυκλοφορει;θα ανεβασεις καμμια σκηνη;