το 13 στιν αφιθεασσου ιπα εγο μονο 13
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
το 13 στιν αφιθεασσου ιπα εγο μονο 13
oxi re si apenanti sti prosfigikesτο 13 στιν αφιθεασ
μη γραφεις εγγλεζικα ,μονο γκρικλις επιτρεπεταιoxi re si apenanti sti prosfigikes
και γο γκριλιζο δε μιλομη γραφεις εγγλεζικα ,μονο γκρικλις επιτρεπεται
μπας και αφησες αλαδωτο κανα σασμαν?και γο γκριλιζο δε μιλο
ιμε αφτοματοσ σα τιν μερσεντεμπας και αφησες αλαδωτο κανα σασμαν?
μη γραφεις εγγλεζικα ,μονο γκρικλις επιτρεπεται
[/quote
γκρικλις τι ινε αυτο τα μικρα ζοακια μιποσ
μη γραφεις εγγλεζικα ,μονο γκρικλις επιτρεπεται
γκρικλις τι ινε αυτο τα μικρα ζοακια μιποσ
ινε στι βορα μερικανα στο κλονταικ
μη γραφεις εγγλεζικα ,μονο γκρικλις επιτρεπεται
γκρικλις τι ινε αυτο τα μικρα ζοακια μιποσ
ινε στι βορα μερικανα στο κλονταικ
τσακαλε εκι εχι κ τραπεζα μεγαλι χρισου
εγο ιμε απο χρονια,ο θιοσ μαθενε χορο τι Βουγιουκλακιελα να σε γραψο στον αρκτουρο ιμε μελοσ
ο Ροκο ιτανε παλιατσισ και τορα ινε αντικεριστασποιος θειος?
ο Ροκο?
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!
ντεφι εχι ο μαικ κε κτιπαι στι αρκουδαο Ροκο ιτανε παλιατσισ και τορα ινε αντικεριστασ
για το Λαζο λεο το ντεφι
ο λαζο ιχε μαθι ντεφι στρι φιλαρμουνικι τισ Βιενισντεφι εχι ο μαικ κε κτιπαι στι αρκουδα
ι φλαρμονικι ινε χλιδα δεν εχι ντεφι μονο βιολιο λαζο ιχε μαθι ντεφι στρι φιλαρμουνικι τισ Βιενισ