Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι εννοείς αξύριστη??Είχε μούσι και μουστάκι??Μακρυάααααα... 1 χρόνο πρίν την είδα... ξεπέτα ΚΑΙ αξύριστη όταν την συνάντησα φίλε... απο τις πιο άσχημες εμπειρίες που είχα!
Τώρα αν έχει αλλάξει, τι να σου πώ... αν και αυτά δύσκολα αλλάζουν προς το καλό ;)

Τύπε, τη γλύτωσες;εχω αναφερθει αλλα ασ κανω ενα ριπιτ για να μην ξεχναμαι.
κατευενοντας αθηνα και εχοντας ακουσει πολυ καλα λογια απο θες που ηταν αποφασησα να παω μ κλοιστα ματια περνω κλεινω ραντευου για συναντυση και φευγω για να την συναντισω,φτανω στο μερος της και την περνω τηλ για να μου ανοιξει αλλα δυστιχος δεν μου ανοιξε ποτε ..μην χαμπαριαζοντας μια μερα μες στις επομενες που με ζωσαν κατυ φιδια ξανα και μην εχωντας κατυ καλητερονα να κανω απο αυτο αποφασιζω να την ξανα παρω για αλλη μια φωρα χωρις ν αναφερω κατυ. .συναντιση σχεδων γρηγορη χωρις πολες κουβεντες αφου καταλαβα οτυ τ πολλα την κουραζουν και μενα επησεις ..μπενοντας στο χωρο της δεν εμεινα και τρελαμενος η κοπελα τ χει τ χρονακια της δεν δυνω βαση και συνεχειζω περι τ εργου τ οποιο κρατισε περιπου μια ωρα αλλα απο πλευρα της πολυ μετρια πραγματα και χωρις πολυ παθος..
εγω σαν βατραχος δεν τρελαθηκα εχω παρει ποιο ασχημοπαπα και εχω κανει τρελο γαμησι ενωειται οτι δεν εχω σκοπο να την ξανα παρω ουτε να την ξανα πρωτινω
μούτρο αυτά κάνουν για ν μου κρατήσουν τ στωμα κλειστό αλλά τ φιλαράκια Μ βγαλαν
Ουτε χαρτι δεν μου εδωσε για να σκουπιστω και μου ειπε ειρωνικα σκουπισου με το χερι...κρυο χιουμορ του κωλου!εχω αναφερθει αλλα ασ κανω ενα ριπιτ για να μην ξεχναμαι.
κατευενοντας αθηνα και εχοντας ακουσει πολυ καλα λογια απο θες που ηταν αποφασησα να παω μ κλοιστα ματια περνω κλεινω ραντευου για συναντυση και φευγω για να την συναντισω,φτανω στο μερος της και την περνω τηλ για να μου ανοιξει αλλα δυστιχος δεν μου ανοιξε ποτε ..μην χαμπαριαζοντας μια μερα μες στις επομενες που με ζωσαν κατυ φιδια ξανα και μην εχωντας κατυ καλητερονα να κανω απο αυτο αποφασιζω να την ξανα παρω για αλλη μια φωρα χωρις ν αναφερω κατυ. .συναντιση σχεδων γρηγορη χωρις πολες κουβεντες αφου καταλαβα οτυ τ πολλα την κουραζουν και μενα επησεις ..μπενοντας στο χωρο της δεν εμεινα και τρελαμενος η κοπελα τ χει τ χρονακια της δεν δυνω βαση και συνεχειζω περι τ εργου τ οποιο κρατισε περιπου μια ωρα αλλα απο πλευρα της πολυ μετρια πραγματα και χωρις πολυ παθος..
εγω σαν βατραχος δεν τρελαθηκα εχω παρει ποιο ασχημοπαπα και εχω κανει τρελο γαμησι ενωειται οτι δεν εχω σκοπο να την ξανα παρω ουτε να την ξανα πρωτινω
Ουτε χαρτι δεν μου εδωσε για να σκουπιστω και μου ειπε ειρωνικα σκουπισου με το χερι...κρυο χιουμορ του κωλου!αυτό μούτρο δεν λέγεται χιούμορ λέγεται τσιγκουνιά..
Δικιο εχεις. Επρεπε να της κολλησω το χυσι χλαπατσα στην μουρη της για να στρωσει.Ουτε χαρτι δεν μου εδωσε για να σκουπιστω και μου ειπε ειρωνικα σκουπισου με το χερι...κρυο χιουμορ του κωλου!αυτό μούτρο δεν λέγεται χιού
0 μορ λέγεται τσιγκουνιά..
