Elena xatzi
Πορνοστάρ
- Εγγρ.
- 6 Ιουν 2017
- Μηνύματα
- 20.410
- Like
- 35.771
Μετα τις 20 θα ειμαι μαζι σας ...Καλημέρα Ελενάρα πως είσαι? Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση?

Kαλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους :-* :-* :-* :-*

Πριν ενα μηνα ..Καλημέρα Έλενα,
Παλιά η φώτο?

Αφου φτασαμε εδω...η ουρα εμεινε!! ΚαλημεραΜετα τις 20 θα ειμαι μαζι σας ...
Καλημερα![]()
Ειναι εξαιρετικα σπαστικη η ολη διαδικασια .. Αny way.Αφου φτασαμε εδω...η ουρα εμεινε!! Καλημερα

τυχερουλης;;;οταν σε παρω αγκαλοα!!!Ειναι εξαιρετικα σπαστικη η ολη διαδικασια .. Αny way.
Kαλημερα τυχερουλη![]()
Aγαπητε raopau , αφησε την ορμονη να ρεει αφθονα στις φλεβες των συνοδοιπορων , στο ματαιο τουτο κοσμο ..θα την ξεμουνιασουνε ολοι οι καυλεουρες την κυρια ελενα μολις επιστρεψει ξανα στην ενεργο δραση...εχει μαζευτεί επικινδυνα πολύ μεγαλη ποσοτητα τεστοστερονης στο νημα...![]()
![]()
![]()
Ειναι εξαιρετικα σπαστικη η ολη διαδικασια .. Αny way.
Kαλημερα τυχερουλη![]()

θα την ξεμουνιασουνε ολοι οι καυλεουρες την κυρια ελενα μολις επιστρεψει ξανα στην ενεργο δραση...εχει μαζευτεί επικινδυνα πολύ μεγαλη ποσοτητα τεστοστερονης στο νημα...![]()
![]()
![]()
Δεν φοβουμαι εγω βρε ....Μην την τρομάζεις και καθυστερήσει κι άλλο την επανεμφάνιση ρε τραμπούκε.


;)Ωραία μυτούλα.![]()
ελπιζω αυτο τον μηνα οχι τον αλλοΜετα τις 20 θα ειμαι μαζι σας ...
Καλημερα![]()
.....ελπιζω αυτο τον μηνα οχι τον αλλο
καλησπερα![]()
περασμενα γιγαντα αυτα ;).....
.... Αρχοντα τι έγινε? Χαχαχα το ξέχασες το αριστούργημα.. Βέβαια δεν λέω Δύναμη η κυρία.