Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εννοειται υπαρχουν οπως επισης με 140 πολλες πιτσιρικες!!!!!!!Πολλά τα 140 υπάρχουν διαμάντια στα 100 με φουλ
ναι αλλά από γραφείο όχι ανεξάρτητες. Βέβαια η καθεμία έχει δικαίωμα να πουλάει όσο θέλει το κορμί της όπως και αυτός που πληρώνει να τα δίνει όπου θέλει. Ελεύθερη αγορά έχουμε. Εγώ πχ 140 θα δώσω για φουλ υπηρεσίες ή σε γραφείο όχι σε ανεξάρτητη χωρίς ανάλ.Εννοειται υπαρχουν οπως επισης με 140 πολλες πιτσιρικες!!!!!!!
Sναι αλλά από γραφείο όχι ανεξάρτητες. Βέβαια η καθεμία έχει δικαίωμα να πουλάει όσο θέλει το κορμί της όπως και αυτός που πληρώνει να τα δίνει όπου θέλει. Ελεύθερη αγορά έχουμε. Εγώ πχ 140 θα δώσω για φουλ υπηρεσίες ή σε γραφείο όχι σε ανεξάρτητη χωρίς ανάλ.
Και πολλες ανεξαρτητες μπορεις να βρεις με 140 και να κανουν και φουλ μερικες. Εννοειται η καθεμια οσο θελει κοστολογει τον εαυτο της και καλα κανει αν δεν μου αρεσει καποια τιμη παω παρακατωναι αλλά από γραφείο όχι ανεξάρτητες. Βέβαια η καθεμία έχει δικαίωμα να πουλάει όσο θέλει το κορμί της όπως και αυτός που πληρώνει να τα δίνει όπου θέλει. Ελεύθερη αγορά έχουμε. Εγώ πχ 140 θα δώσω για φουλ υπηρεσίες ή σε γραφείο όχι σε ανεξάρτητη χωρίς ανάλ.
ναι αλλα με τέτοια κωλαρα λίγες...Εννοειται υπαρχουν οπως επισης με 140 πολλες πιτσιρικες!!!!!!!
Αν δεν το δω απο κοντα δεν μπορω να πω. Φαινεται πολυ καλο βεβαια!ναι αλλα με τέτοια κωλαρα λίγες...
140ε είναι φουλ έξτρα,η βάλε βάλε ανεβαίνει η τιμή; ;ναι αλλα με τέτοια κωλαρα λίγες...
Αν δεν το δω απο κοντα δεν μπορω να πω. Φαινεται πολυ καλο βεβαια!
Τηλέφωνο αρετής πως βρίσκουμε??
Σε εμπιστευομαι ξερω τα γουστα σου!!!!!! Απλα τωρα εχω αλλο στοχο οποτε παει πισω η Αρετουλα...ειναι σπεσιαλ το κωλαρακι Νικ
Σε εμπιστευομαι ξερω τα γουστα σου!!!!!! Απλα τωρα εχω αλλο στοχο οποτε παει πισω η Αρετουλα...
Γεια σου κούκλα!!!καλησπερα μωρα μου![]()
![]()
ολοι στην αναζητηση τηλεφωνου και σε χαιρετουρες μενουν?τελικα γαμισε καποιος,να γραψει και δυο λογια για τις επιδοσεις της μικρης?το οτι ειναι μουναρα το ψιλοβλεπουμε,ενημερωση για τον αγωνα ,θελουμε,τουλαχιστον εγω.καλησπερα μωρα μου![]()
![]()