Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Χωρις να ειμαι ειδικος, αλλα αν τα σπυρακια ειναι με πυον, μπορει να ειναι ερπης γεννητικων οργανων. Συγχαρητηρια λοιπον που για να μην την κακοκαρδισεις την κοπελα και την τσατσα που ηταν ευγενεστατη, αφησες να σου πιασει το πουλι με γυμνο χερι, αντι να σηκωθεις να φυγεις και να κοιταξεις την υγεια σου.
Και επειδη γινεται πολυς λογος για HIV κλπ. Οταν ΣΥΝΥΠΑΡΧΟΥΝ άλλα ΣΜΝ , (πχ, ερπης,χλαμυδια, γονορροια), τοτε οι πιθανοτητες να κολλησεις ειναι πολυ μεγαλυτερες, γιατι αυτα τα ΣΜΝ ειναι που δημιουργουν πληγες στα γεννητικα οργανα, με αποτελεσμα την ευκολοτερη εισχωρηση του ιου.
Γι'αυτο λοιπον, οι κοπελες που διαπιιστωνετε οτι δουλευουν με ΣΜΝ , να τις αποφευγετε αμεσα.
Εγώ την Αννίτα την ξέρω μόνο από τη θητεία της στο Μετάξι.Αν εξαιρέσεις την εμφάνιση που δεν είναι τοπ κατα τα άλλα είναι σουπερ vfm στο δεκαρικο και από συμπεριφορά και από υπηρεσίες.Οι υπηρεσίες της είναι πολύ περισσότερες από ότι θα περίμενες στο ευτελές δεκαρικο.Επισης ακούω για πεσμένη απόδοση τώρα τελευταία κλπ , εγώ την πήρα την προηγούμενη εβδομάδα και μάλιστα τελείωμα βάρδιας και ήταν όπως την ήξερα και καλύτερη.Αυτο το περι φολας μου ακούγεται αστείο και ιεροσυλία για την εν λόγω...
σωστος φιλε..επισης πιστευω οτι οσο περισσοτερο παει καποιος στην αννιτα τοσο καλυτερα του συμπεριφερεται..αυτο μου συμβαινει.. και αν εισαι και σωστος μαζι της τοτε ακομα καλυτερα
την αννιτα την ξερω τους τελευταιους μηνες..δεν γνωριζω πως ηταν παλια..αλλα τωρα μου φαινεται πως κανει πολυ καλα τη δουλεια της
).
φιλε εγω την ξερω την ανιτα 1μιση μηνα και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος..οσες φορες εχω παει δεν μου κανει κολπα οπως λες να στραβομουτσουνιαζει κτλπ..μηπως την πετυχαινεις σε κακη ωρα? δουλευει 12ωρο λογικο ειναι να κουραζεται..αυτο που λες να μην ειμαστε θυματα και μαλακες δεν το πιανω...αλλος περναει καλα με μια εργαζομενη και αλλος οχι..γουστα ειναι αυτα και τελος δεν ειμαι κανας πορφυρουλης ουτε την υπερασπιζομαιΑγαπητοι μου φιλοι. Πολλοι εργαζομενοι αυτες τις μερες αισθανονται πιεσμενοι στη δουλεια τους και το εκδηλωνουν παρεχοντας κακιστης ποιοτητας εργασια. Ειδικα μαλιστα αν δεν τους δοθει αδεια τις μερες που ζητησαν μπορει να γινουν εκδικητικοι προς τον εργοδοτη τους. Γιατι οι πουτανες να ειναι διαφορετικες;
Εχω στο παρελθον εκθειασει την καλη διαθεση και την υπομονη της [size=18pt]Ανιτας[/size]. Αν ομως καποιοι παλιοι πελατες της λενε οτι φολεψε, δε μπορει να λενε ψεμματα. Δεν εχουν λογο να το κανουν αυτο. Οταν η πουτανα μπαινει στο δωματιο εκνευρισμενη, δε σε αφηνει να της πιασεις τα βυζια, κανει αουτς χωρις λογο, στραβομουτσουνιαζει, βιαζεται, ξεφυσαει, τσιμπουκωνει αγαρμπα, ανυπομονα κ με εκνευρισμο ή δειχνει οτι κανει αγγαρεια, τοτε με βεβαιοτητα μπορουμε να πουμε οτι φαγαμε [size=20pt]φολα[/size].
Δεν ξερω αν η Ανιτα [size=12pt]φολεψε[/size] λογω εποχης ή αν ειναι μονιμη η αλλαγη, παντως σιγουρα με αυτη τη συμπεριφορα δειχνει περιφρονηση κ κακια για τους παλιους πελατες της χαρη στους οποιους κονομησε οσα κονομησε αποκτωντας μαλιστα την πολυτελεια να μην παιρνει αφγανοπακιστανους. Και γιατι αλλωστε να μη δειξει κακια; Ο Ελληνας ειναι ο μεγαλυτερος πιρφορος. Ανεχεται τα παντα και παρακαλαει αυτους που τον φτυνουν.
Η σωστη αντιδραση στην πουτανα που φολεψε ειναι να της δωσουμε την ξεκουραση που επιθυμει. ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ολο το καλοκαιρι. Σεπτεμβρη Οκτωβρη που θα γυρισω Αθηνα θα την επικεφθω ο ιδιος και θα αποφανθω αν διορθωθηκε ή αν κανει την τελευταια μπαζα εις βαρος των κοροιδων.
Μεχρι τοτε ας μην ειμαστε τελειως θυματα και μαλακες γιατι το προβλημα δεν ειναι οτι θα χασουμε ενα δεκαευρω --πειτε οτι μας επεσε απ την τσεπη, το προβλημα ειναι οτι θα χασουμε την ψυχικη μας υγεια και στο τελος θα σιχαθουμε το γυναικειο φυλο (και αντε να γινεις περαστικος απο το 99 στα γεραματα).
Να εμπιστευεστε τους συναγωνιστες που φερνουν κακα μαντατα. Σε αυτο το σαιτ επιτελους ανταλλαζουν πληροφοριες πραγματικοι πελατες των μπουρδελων και δε γινεται απλα ενημερωση κονσερβα.

εδω βρε τις πάτε σε άλλα μαγαζια και έχουν αλλο ονομα διαβαζεις μερικές κριτικές αν η βάρδια η εμφανιση και το ονομα ταιριάζουν στις τελευταιες 4-5 κριτικές μιλαμε για την ιδια κοπέλα. Τι ειναι άλλη;;;
μηπως δουλευει και η διδυμη αδερφή της στο μπουρδελο;;; γάμησε με με τις σαχλαμαρες των τσατσαδων 

τοσες πιπες καθε μερα σε καθε βρωμοψωλη ,δεν ειναι ολοι καθαροι,εχω ανοιξει κουβεντες με ιεροδουλες και εχω ακουσει τα απιστευτα, Δεν φανταζεστε ποσο σιχαμεροι και βρωμιαρηδες ειναι αρκετοι πελατες
τοσα γαμησια καθε μερα
ε φυσικα ειναι να φολεψει και να βαρεθει
και φυσικα να γινει επιλεκτικη με τους πελατες οσους ειναι σταθεροι χρονια
Εχει και την ξανθια στριγλα μαζι της
η ανιτα δεν αποτελει μοντελε εμφανιση
τα χει μερικα παχακια,και προσωπο προδιδει ηλικια παν απο 29...
τεσπα, εκανε τον κυκλο της,αιντε να κατσει κανα χρονι ακομα..
Κολωνου30 πρώτος και δεύτερος όροφος θα βρεις πολύ καλές περιπτώσεις απλό πρόγραμμαεχει κανενας να προτεινει μικρες σε ηλικια στην πρωινη βαρδια στο μεταξουργειο?
πηγα σημερα στην ολγα κολ 30β πρωτος οροφος πολυ θετικες εντυπωσεις..ευχαριστω..για κατι αλλο αν εχεις στο νου σου πες μουΚολωνου30 πρώτος και δεύτερος όροφος θα βρεις πολύ καλές περιπτώσεις απλό πρόγραμμα
Και Ιασωνος19 ισόγειο είδα χτες μια πολύ καλή
τοσες πιπες καθε μερα σε καθε βρωμοψωλη ,δεν ειναι ολοι καθαροι,εχω ανοιξει κουβεντες με ιεροδουλες και εχω ακουσει τα απιστευτα, Δεν φανταζεστε ποσο σιχαμεροι και βρωμιαρηδες ειναι αρκετοι πελατες

Τα φώτα σας κύριοι για καλό δίδυμο σε μπούρδελο για παρτουζα.Ευχαριστω
Η Ανιτα φαινεται πλεον να ταιζει φολα και τους σταθερους πελατες... Εχεις ομως δικιο στο πρωτο σχολιο. Το επαγγελμα ειναι ψυχοφθορο και μπορει να κανει καποιες να μισησουν τους πελατες τους.τοσες πιπες καθε μερα σε καθε βρωμοψωλη ,δεν ειναι ολοι καθαροι,εχω ανοιξει κουβεντες με ιεροδουλες και εχω ακουσει τα απιστευτα, Δεν φανταζεστε ποσο σιχαμεροι και βρωμιαρηδες ειναι αρκετοι πελατες
τοσα γαμησια καθε μερα
ε φυσικα ειναι να φολεψει και να βαρεθει
και φυσικα να γινει επιλεκτικη με τους πελατες οσους ειναι σταθεροι χρονια
Εχει και την ξανθια στριγλα μαζι της
η ανιτα δεν αποτελει μοντελε εμφανιση
τα χει μερικα παχακια,και προσωπο προδιδει ηλικια παν απο 29...
τεσπα, εκανε τον κυκλο της,αιντε να κατσει κανα χρονι ακομα..