Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
η σελίδα στο Facebook έκλεισε? Δεν υπάρχει κάποια σελίδαΜου είπε για μία μικρή, μελαχρινή κοπέλα
Μπορεί να δουλέψει και την ερχόμενη εβδομάδα η Ειρήνη.

Σήμερα Τετάρτη, Studio 1 γνωρίζουμε πια κοπέλα θα είναι? Κάποια φωτογραφία?
www.bourdela.com/forum/index.php?topic=267404.0]
[/url[/URL]]![]()
Σύντομα θα επαναλειτουργήσει με νέα κοπέλα![]()
Αφού έχεις το τηλέφωνο του studio γιατί δεν το χρησιμοποιείς για να μάθεις;γνωρίζουμε πια κοπέλα θα είναι? Κάποια φωτογραφία?
φωτογραφικό υλικό παίζει?Σήμερα Δευτέρα το studio 1 Είναι ανοιχτό
Καινούργια κοπέλα, 25 χρόνων, μελαχρινή, αδύνατη.
Το όνομα της Ήβα. Στην ερώτηση αν είναι η κοπέλα που είχε δουλέψει στο παρελθόν, η απάντηση ήταν αρνητικήλοκω δεν δίνει >
![]()
την επισκέφτηκα απόψε, όταν πήγα ήταν με άλλον πελάτη, θα μπορούσε να πει ότι μετά δεν ήθελε άλλο, συμπεριφορά απαράδεκτη και αγενέστατη, μην μου την συγκρίνεις με την Έλενα, τιμάει τα χρήματα και σέβεται τους πελάτες, πρώτη φορά είδα τόσο άσχημη συμπεριφορά, no kiss και συνέχεια no no no, να αλλάξει επάγγελμα αν δεν της αρέσει...Οι αγαπημένες σου. Έλενα στα Χανιά, Ηβα στο Ρέθυμνο
Θα μπεις σε έξοδα τύπε. Λεφτά υπάρχουν;![]()
Φέρτε πίσω την ΗΒΑ να χαρεί η ψωλη μας, εγώ την πήρα 2 φορές και πέρασα τέλεια, το μωρό έχει κορμαρα απίστευτη, είδα κάτι άσχημες κρητικές για αυτήν, δεν ξέρω πως πέρασαν άλλοι, εγώ πάντως το απόλαυσα πάρα πολύ, μακάρι να την φέρουν πίσω γιατί είναι απίστευτο μωρό, και είδη μου λείπει πολύ, έτσι και έρθει δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάω, κωλαράκι απίστευτο, πρόσωπο πανέμορφη, σώμα γυμνασμένο 100 %, όπου και να είσαι ΗΒΑ δεν ξεχνιέσαι με τίποτα, είσαι σκέτη καυλα
Που να είσαι ρε ΗΒΑ, είχαμε ρίξει πολύ ωραίο σεξ, πολύ ωραίο μωρό και σκέτη καυλα, είναι γραφτό τελικά το Ρεθύμνο να είναι πάντα πίσω, είπαμε και εμείς να είχαμε studio με ωραία μωρά


σε παρακαλώ πολύ σβήσε τα σχόλια, δεν μου αρέσει που συνέχεια είσαι μέσα στην ειρωνεία, πίσω από ένα πληκτρολόγιο ξέρω και εγώ να μιλάω άσχημα, σταμάτα να γίνεσαι εκνευριστική και να σέβεσαι τον κόσμο![]()
Τη άλλαξε στην μεταξύ σάς σχέση στο διάστημα που μεσολάβησε;
Τύπε, σε λατρεύω![]()
τα τρολ σου άλλου, όχι σε εμένα, δεν ξαναμπαίνω στην σελίδα γιατί είσαι πολύ εκνευριστικη...Ποια σχόλια τύπε να σβήσω που σε πείραξαν;
... Δεν ξαναμπαίνω στην σελίδα γιατί είσαι πολύ εκνευριστικη...
