Μου άρεσε πάρα πολύ το ξεχέσιμο που έφαγαν τα ψωροφαντασμένα.Είχαν την εντύπωση οτι θα πάνε σε ξένη κουζίνα , θα φτοιάξουν τσάτρα-πάτρα αυτά που ξέρουν να κάνουν τέλος πάντων και περίμεναν οτι θα πάρουν και τα εύσημα.Νομίζουν οτι παίζουν οι ξένοι ή οτι θα τους ξεγελάσουν.Κλασική ελληνική νοοτροπία και στυλάκι : πάμε,τους έχουμε και άλλες τέτοιες παπαριές.
Στο Ελλαδιστάν βέβαια τέτοια χάπατα περνάνε άνετα.Θα πάνε μετά να ανοίξουν δικό τους εστιατόριο και θα το παίζουν γκλαμουριά και έτσι , θα κοπανάνε στα κεφάλια με τις τιμές και φυσικά θα υπάρχουν και τα αντίστοιχα όρνια που θα πηγαίνουν εκεί για να λένε οτι πλήρωσαν τόσο για την τάδε γκουρμεδιά και στην ουσία θα έχουν φάει κουραδιά...
Στο βιογραφικό τους φυσικά θα γράψουν πλέον οτι "δούλεψαν" και σε εστιατόριο με βραβείο Michellen που μέχρι χτες τα μόνα Michellen που γνώριζαν ήταν τα ελαστικά....