Επρεπε να πηγαινανε βαρβακειο να ψησουνε οι παπαρες.....θα τους την ειχαν πεσει ζακια, πακια,τανες, στρακια , νταβαδες και ο πικερ....... εκει να δεις τηλεθεαση....
Επρεπε να πηγαινανε βαρβακειο να ψησουνε οι παπαρες.....θα τους την ειχαν πεσει ζακια, πακια,τανες, στρακια , νταβαδες και ο πικερ....... εκει να δεις τηλεθεαση....