troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
επρεπε να ειναι ο σελιμ εκει και να του μαγειρεψει μια γιδα βραστη σαν αντιγραφη για το πιατοδεν τον βλεπεις πως ειναι ο ερμος?.....τον αδικησε η φαση κ γαμαει τους παιδαραδες του μαστερ σεφι.....![]()
![]()
![]()
:S :S

