Τι σωστός ρε φίλε σε όλες μουγγα έτσι και αλλιώς είμαστε..είτε είναι ανεξάρτητες είτε είναι γραφείο.τι επειδή κάποιοι γράφουν να πέσει η τιμή? Αυτοί και τσάμπα να τους δώσεις δεν θα πάρουν..ίσα ίσα που οι τιμές ανεβαίνουν λόγω μπου.. τσάμπα διαφήμιση..να σου θυμίσω πόσα έπαιρνε η Αντριάνα η μήπως η Στέλλα που έβαλε εχτρα το αναλ..το ίδιο και η Όλγα..μέχρι και η Νάντια..και για τέλος αυτή η Μάτζικ εγώ την είχα πάρει σπίτι της με 40 και τώρα ζητάει 70 + χοτελ.. η κάθε κοπέλα κοστολογεί μόνη τής τον εαυτό της.. αυτοί που γκρινιάζουν για την τιμή είναι συνήθως αυτοί που δεν θα πάρουν ποτέ..