Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

Eχω βαρεθει να βλεπω να αναπαραγονται οι παπαριες των πανασχετων σχολιαστων της ΕΡΤ για τον Φερσταππεν,
δηλαδη ο Ρικιαρντο ετσι που περασε τον Μποτας δεν ηταν επικινδυνο?
δηλαδη ο Αλονσο ετσι που περασε τον Φετελ δεν ηταν επικινδυνο?
ποσο ηθελε στα παραπανω προσπερασματα να συμβει ατυχημα κα να εγκαταλειψει καποιος οδηγος ή να χαλασει ο αγωνας τους? Ηταν θεμα τυχης αλλα και διαφορετικης αντιμετωπισης ολων απεναντι στον Φερσταππεν που τον θεωρουν "αγκαθι" των προφιλ τους επειδη δεν μπορουν να τον αντιμετωπισουν σε face to face κοντρα οταν το αμαξι του δουλευει οπως πρεπει!
Ο Μαξ ειχε την ατυχια (ναι ισως υπερβολικου ενθουσιασμου) να πιεσει οριακα εναν μουνη οπως ο Φετελ ο οποιος ενω θα μπορουσε, δεν υποχωρησε (οπως εκανε με τον Αλονσο αργοτερα) και κατεληξαν να συγκρουστουν. Εφαγε οριακα δικαια την ποινη (ο Μαξ) αλλα ηταν τοσο πιο γρηγορος απο τους πισω που δεν του στοιχησε και ιδιαιτερα παροτι στην πρωτη κοντρα με τον Χαμιλτον πηγε να τον πεταξει εξω αλλα ειπαμε αμα τα κανει ο Λιουϊς ειναι αγωνιστικα, αμα τα κανει ο Μαξ ειναι κωλοπαιδαρισμος. Κανεις δε μιλαει για το γεγονος οτι εχυσε στη μαπα δυο φορες τον "πολυ" Χαμιλτον και του πηρε το πορτοφολι γιατι ειπαμε πανω απο ολα η επικοιωνιακη επιταγη του οτι ο Μαξ ειναι μικρος και αμυαλος και ολοι οι αλλοι ειναι γαματοι και σοβαροι.
Οσο για τις μαλακιες οτι ταχα χαλασε τον αγωνα του φετελ , να θυμισω οτι ο Φετελ στο Αζαρμπαϊτζαν με την μεγαλυτερη αλητεια ολων των εποχων στερησε τη νικη απο τον Χαμιλτον αφου του διελυσε το πισω αεροδυναμικο συστημα απαγωγης αερα σε καθεστως αυτοκινητου ασφαλειας, αλλα κανεις δε μιλα για κωλοπαιδαρισμο Φετελ.
Τελος να παναγαμηθει επιτελους ο Ραικκονεν, ο πλεον κωλοφαρδος του αγωνα, που σε καθε απονομη κανει λες και του σκοτωσανε τη μανα. Αμα δε γουσταρει να παει να γινει ψαρας!
![]()
![]()
![]()
![]()

ουτε ο ιδιος ο φετελ δεν μιλησε για κωλοπαιδαρισμο Μαξ, μονο η Ποπη Μαλακογιαννη της ΕΡΤ και οι ειδημονες του μπου τελεια κομ :SΕτσι πρεπει να ναι οι αγωνες οχι παρελαση για τους χορηγους
ουτε ο ιδιος ο φετελ δεν μιλησε για κωλοπαιδαρισμο Μαξ, μονο η Ποπη Μαλακογιαννη της ΕΡΤ και οι ειδημονες του μπου τελεια κομ :S

Καραγκιοζακο λεω να πας να πηδηχτεις να καθαρησει το μυαλο σου2μυδι το ποσο ασχετος με το αθλημα εισαι, φαινεται απο το οτι θεωρεις πως μπορουσε να κερδισει ο Κιμμι![]()
ο Κιμμι πουθενα και ποτε δεν εδειξε καμια αγωνιστικοτητα, ουτε στην εκκινηση που τον εκλεισε ο φετελ (αλλα εκει ειπαμε δεν παιζει κωλοπαιδαρισμος) ουτε πουθενα στον αγωνα. Απο θεμα κωλοφαρδιας ΚΑΘΑΡΑ βρεθηκε στην τριτη θεση λογω του αυτοκινητου ασφαλειας. Τα φερραρι εδιξαν οτι δεν μπορουσαν πουθενα να ανταγωνιστουν τις ρεντ μπουλ, που τις περασαν στα ισια πολλες φορες και αν ο Φετελ δεν το ζοριζε ενω ηξερε οτι δεν τον παιρνει και αφηνε τον Μαξ να τον περασει (αν δεν γινοταν συγκρουση παλι θα μιλαγαμε για αγωνιστικο συμβαν) οι φερραρι παλι δεν θα μπορουσαν πουθενα να αντιμετωπισουν τις ρεντ μπουλ.
Ο φετελ μαλλον χαλασε τον αγωνα του Μαξ τελικα και οχι το αντιθετο!
Επισης φαινεται ποσο προκατειλημμενος εισαι οταν λες "ο τρελος" για τον Ρικκιαρντο αλλα κατηγορεις τον Μαξ που ηταν εξισου επιθετικος και επιχειρησε αντιστοιχα προσπερασματα!
εισαι η Ποπη του σαη, να πας να παρακολουθεις αγωνες κεντηματος, η F1 δεν ειναι για σενα
2μυδι το ποσο ασχετος με το αθλημα εισαι, φαινεται απο το οτι θεωρεις πως μπορουσε να κερδισει ο Κιμμι![]()
ο Κιμμι πουθενα και ποτε δεν εδειξε καμια αγωνιστικοτητα, ουτε στην εκκινηση που τον εκλεισε ο φετελ (αλλα εκει ειπαμε δεν παιζει κωλοπαιδαρισμος) ουτε πουθενα στον αγωνα. Απο θεμα κωλοφαρδιας ΚΑΘΑΡΑ βρεθηκε στην τριτη θεση λογω του αυτοκινητου ασφαλειας. Τα φερραρι εδιξαν οτι δεν μπορουσαν πουθενα να ανταγωνιστουν τις ρεντ μπουλ, που τις περασαν στα ισια πολλες φορες και αν ο Φετελ δεν το ζοριζε ενω ηξερε οτι δεν τον παιρνει και αφηνε τον Μαξ να τον περασει (αν δεν γινοταν συγκρουση παλι θα μιλαγαμε για αγωνιστικο συμβαν) οι φερραρι παλι δεν θα μπορουσαν πουθενα να αντιμετωπισουν τις ρεντ μπουλ.
Ο φετελ μαλλον χαλασε τον αγωνα του Μαξ τελικα και οχι το αντιθετο!
Επισης φαινεται ποσο προκατειλημμενος εισαι οταν λες "ο τρελος" για τον Ρικκιαρντο αλλα κατηγορεις τον Μαξ που ηταν εξισου επιθετικος και επιχειρησε αντιστοιχα προσπερασματα!
εισαι η Ποπη του σαη, να πας να παρακολουθεις αγωνες κεντηματος, η F1 δεν ειναι για σενα
συρε ψοφα ρε γελοιε που ηρθες να μας πεις εδω τις παπαριες της ερτΚαραγκιοζακο λεω να πας να πηδηχτεις να καθαρησει το μυαλο σου
εχει σκουριασει. δεν ασχολουμε με κολλημενους
οποτε συνεχησε να γραφεις τις μαλακιες που γραφεις και μην ασχολησε μαζι μου.
συνεχησε να μας διασκεδαζεις, δεν υπαρχει προβλημα.
O λογος που οι οδηγοι της ρεντ μπουλ εκαναν τοσο επιθετικα προσπερασματα ήταν γιατι οχι απλα ειχαν πιο φρεσκα λαστιχα αλλα λογω της εξαιρετικης στρατηγικης τους (και της τυχης) ειχαν και πιο φρεσκια και πιο μαλακη γομα απο ολους τους αλλους με αποτελεσμα το αυτοκινητο να κραταει καλυτερα, να επιταγχηνει καλυτερα και να μπορει να φρεναρει πολυ αργοτερα απο τα αλλα.
Ο Μποτας, ο Χαμιλτον (τη δευτερη φορα) ο Ραϊκοννεν, και ο Φετελ (τη δευτερη φορα απεναντι στο Ρικιαρντο) το καταλαβαν και εκαναν στην ακρη, ο Φετελ οταν πηγε να τον περασει ο Μαξ μονο εκανε τον μαγκα ενω δεν τον επαιρνε και το πληρωσαν και οι δυο τελικα.
Για μενα ολα ηταν αγωνιστικα συμβαντα και γιαυτο και κανεις οδηγος ή καμια ομαδα δεν ειπε το αντιθετο, ειπαμε μονο η ποπη και ο 2μυδις βλεπουνε παντου και παντα φταιξιμο του Μαξ
σε παρακαλω μην τον λες ασχετοΔεν τα λες καλά μαν, φαίνεσαι άσχετος.
Λες για τύχη στο Κιμι, αλλά με τύχη τότε κέρδισε και ο Ρικιαρντο. Αν δεν έμπαινε αυτοκίνητο ασφαλείας θα ήταν πέμπτος.
Ο υπεύθυνος στρατηγικής της φεραρι έχασε τον αγώνα και τον κέρδισε ο υπεύθυνος της Red bull.


οι Ρεντ μπουλ τυπε ηταν μεσα στον αγωνα οταν μπηκε το αυτοκινητο ασφαλειας και το εκμεταλλευτικαν στο επακρο, ο Κιμμι μετα τις αλλαγες ηταν 6ος και πολυ μακρυα απο τους πρωτους, το αυτοκινητο ασφαλειας μηδενισε τις διαφορες και μπορεσε τελικα με πιο φρεσκα λαστιχα να πλασαριστει τριτος.Δεν τα λες καλά μαν, φαίνεσαι άσχετος.
Λες για τύχη στο Κιμι, αλλά με τύχη τότε κέρδισε και ο Ρικιαρντο. Αν δεν έμπαινε αυτοκίνητο ασφαλείας θα ήταν πέμπτος.
Ο υπεύθυνος στρατηγικής της φεραρι έχασε τον αγώνα και τον κέρδισε ο υπεύθυνος της Red bull.
ο ρικιαρντο εκανε το ιδιο με τον μποτας ναι ή οχι?Τότε γιατί είσαι εδώ και δε πας να κρίνεις αγώνες F1?
To έχει παραχέσει ο Μαξ με την συμπεριφορά του και ο ίδιος παραδέχτηκε μετά τον αγώνα ότι έκανε λάθος, ενώ ο Φέτελ δήλωσε ότι είχε σκοπό να του ανοίξει μετά την στροφή...
Κάτσε τώρα εσύ και γράφε παραμύθια.
Εσύ έχεις μεγάλο πρόβλημα.Eχω βαρεθει να βλεπω να αναπαραγονται οι παπαριες των πανασχετων σχολιαστων της ΕΡΤ για τον Φερσταππεν,
δηλαδη ο Ρικιαρντο ετσι που περασε τον Μποτας δεν ηταν επικινδυνο?
δηλαδη ο Αλονσο ετσι που περασε τον Φετελ δεν ηταν επικινδυνο?
ποσο ηθελε στα παραπανω προσπερασματα να συμβει ατυχημα κα να εγκαταλειψει καποιος οδηγος ή να χαλασει ο αγωνας τους? Ηταν θεμα τυχης αλλα και διαφορετικης αντιμετωπισης ολων απεναντι στον Φερσταππεν που τον θεωρουν "αγκαθι" των προφιλ τους επειδη δεν μπορουν να τον αντιμετωπισουν σε face to face κοντρα οταν το αμαξι του δουλευει οπως πρεπει!
Ο Μαξ ειχε την ατυχια (ναι ισως υπερβολικου ενθουσιασμου) να πιεσει οριακα εναν μουνη οπως ο Φετελ ο οποιος ενω θα μπορουσε, δεν υποχωρησε (οπως εκανε με τον Αλονσο αργοτερα) και κατεληξαν να συγκρουστουν. Εφαγε οριακα δικαια την ποινη (ο Μαξ) αλλα ηταν τοσο πιο γρηγορος απο τους πισω που δεν του στοιχησε και ιδιαιτερα παροτι στην πρωτη κοντρα με τον Χαμιλτον πηγε να τον πεταξει εξω αλλα ειπαμε αμα τα κανει ο Λιουϊς ειναι αγωνιστικα, αμα τα κανει ο Μαξ ειναι κωλοπαιδαρισμος. Κανεις δε μιλαει για το γεγονος οτι εχυσε στη μαπα δυο φορες τον "πολυ" Χαμιλτον και του πηρε το πορτοφολι γιατι ειπαμε πανω απο ολα η επικοιωνιακη επιταγη του οτι ο Μαξ ειναι μικρος και αμυαλος και ολοι οι αλλοι ειναι γαματοι και σοβαροι.
Οσο για τις μαλακιες οτι ταχα χαλασε τον αγωνα του φετελ , να θυμισω οτι ο Φετελ στο Αζαρμπαϊτζαν με την μεγαλυτερη αλητεια ολων των εποχων στερησε τη νικη απο τον Χαμιλτον αφου του διελυσε το πισω αεροδυναμικο συστημα απαγωγης αερα σε καθεστως αυτοκινητου ασφαλειας, αλλα κανεις δε μιλα για κωλοπαιδαρισμο Φετελ.
Τελος να παναγαμηθει επιτελους ο Ραικκονεν, ο πλεον κωλοφαρδος του αγωνα, που σε καθε απονομη κανει λες και του σκοτωσανε τη μανα. Αμα δε γουσταρει να παει να γινει ψαρας!
![]()
![]()
![]()
![]()
οι Ρεντ μπουλ τυπε ηταν μεσα στον αγωνα οταν μπηκε το αυτοκινητο ασφαλειας και το εκμεταλλευτικαν στο επακρο, ο Κιμμι μετα τις αλλαγες ηταν 7ος και πολυ μακρυα απο τους πρωτους, το αυτοκινητο ασφαλειας μηδενισε τις διαφορες και μπορεσε τελικα με πιο φρεσκα λαστιχα να πλασαριστει τριτος.
Η φερραρι ειχε αποφασισει να θυσιασει τον Κιμμι για τον Φετελ και αυτο εκανε, αν δεν εμπαινε αυτοκινητο ασφαλειας θα τερματιζε ορακα στην εξαδα, γιαυτο λεω οτι ηταν κωλοφαρδος σε σχεση με τς ρεντ μπουλ που ναι μεν τους εκατσε καλα αλλα ταυτοχρονα ηταν μεσα στον αγωνα σε ολη τη διαρκεια του αγωνα
να αφησετε τη φορμουλα και να πατε να βλεπετε αγωνες πλεξιματος κι εσυ και ο 2μυδιςΕσύ έχεις μεγάλο πρόβλημα.
Να πας να το κοιτάξεις.
Ο max απλά πρέπει να μείνει εκτός F1 κάποιο διάστημα για να βάλει μυαλό.
Τον Kimi θα τον σέβεστε!!!!