σημερινη πρωινη συναντηση με την μικρη ερρικα.. 22χρ. ομορφο, ξανθο και σωμα όπως είναι στις φωτο. αερατο , γελαστο κοριτσι και καλο στη κουβεντουλα.. Στοναγωνα τωρα.. ακαποτη πιπα σε διαφορους ρυθμους και δεν ηθελα και πολύ... στο δευτερο γυρο μετα από αρκετη κουβεντουλα γενικα.. της αρεσει αλλα δεν τρωει χρονο..αρκετα καλη με καλα στησίματα και συμετοχη οπου χρειαστηκε.. Αματεουρ φαση , φρεσκαδουρα, θελει ομωσ και τον χρονο της στο επαγγελμα αυτό. 80 ευρο , για κολο δεν ρωτησα.. εγω θα την ξαναδω.